خانه » آگهی رپورتاژ » راه‌های تشخیص باتری اصلی گوشی موبایل و ویژگی های آن

راه‌های تشخیص باتری اصلی گوشی موبایل و ویژگی های آن

به صورت مختصر با ویژگی های باتری اصلی گوشی موبایل آشنا شوید.

راه‌های تشخیص باتری اصلی گوشی موبایل

بهترین مدل و برند گوشی موبایل هم بدون داشتن باتری، توانایی روشن شدن و پردازش اطلاعات ندارد. بنابراین یکی از نیازهای مبرم گوشی های موبایل، داشتن باتری، بالاخص باتری اورجینال و با کیفیت است. میتوان گفت که وجود یک باتری اصل و توانایی تشخیص آن از باتری کپی، دانشی است که امروزه مورد نیاز است؛ چرا که در صورت کپی و تقلبی بودن باتری، کاربران مجبور به تعویض زود هنگام آن و یا حتی خود گوشی می‌شوند.

البته تعویض باتری گوشی های موبایل یک امر اجتناب ناپذیر است چرا که باتری بکار رفته در گوشی های جدید همگی از نوع لیتیم یونی هستند که با وجود کیفیت و دوام خوب، دچار افت تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی میشوند که پس از استفاده های مداوم بهرحال نیاز به تعویض پیدا میکنند.

چگونگی تشخیص باتری اصلی گوشی موبایل

امروزه خرید یک باتری اورجینال گوشی موبایل و تشخیص آن از باتری فیک کار دشواری است که ما در این مقاله سعی میکنیم نکات اصلی و مهم در تشخیص باتری اصلی از کپی گوشی های موبایل را بازگو کنیم تا کاربران بتوانند هنگام خرید مورد توجه قرار دهند.

برای فهم بهتر اصلی یا کپی بودن باتری سامسونگ، باتری آیفون، باتری هواوی، باتری شیائومی و یا سایر برندها در نگاه اول باید به ویژگی های ظاهری آن دقت کنید؛ از جمله بسته بندی باتری و با کیفیت بودن و مقاوم بودن آن در برابر ضربه. باتری های تقلبی معمولا دارای بسته بندی ساده با نوشته های ناواضح و لوگو و رنگ بی کیفیت بوده یا به طور کل فاقد بسته بندی هستند.

در نگاه بعدی به تاریخ ساخت باتری دقت کنید که تاریخ روی باتری با جعبه آن هماهنگ باشد در صورت متفاوت بودن تاریخ تولید حک شده روی باتری با جعبه آن، بدون شک باتری تقلبی است. سپس دقت کنید که برچسب دور باتری بدون برآمدگی، بیرون زدگی و درز و شکاف از بدنه باشد که وجود هرکدام از این علایم و یا هرگونه ناهماهنگی بین اجزای مختلف باتری، نشانه ای از فیک بودن باتری است. نوشته ها روی باتری اصل کاملا واضح و دارای فونت و رنگ مناسب، خوانا و بدون پخش شدگی هرگونه رنگ است.

البته گفتنی است که تقریبا راه تشخیص قطعی باتری اصل از کپی وجود ندارد و بهترین راه خرید از مراکز معتبر فروش باتری اورجینال است که با دارا بودن خدمات پس از فروش بتوانید کالای معیوب و بی کیفیت را بازگشت بزنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *