خانه » آگهی رپورتاژ » بهترین کتابهای کمک درسی زیست کنکور ۱۴۰۲

بهترین کتابهای کمک درسی زیست کنکور ۱۴۰۲

معرفی کتاب کمک درسی زیست کنکور

بهترین کتابهای کمک درسی زیست کنکور 1402

زیست‌شناسی شیرین‌ترین و در عین حال تأثیرگذارترین درس دانش‌آموزان رشته تجربی در کنکور سراسری است. اغلب محصلین رشته تجربی این درس را عاشقانه دوست دارند، ولی با توجه به حجم بالای مطالب و گستردگی آن‌ها، در مدیریت مطالعه این درس برای کنکور موفق نیستند و متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های زیاد نمی‌توانند تراز خوبی در این درس کسب کنند. ولی این مساله نگران‌کننده نیست و به سادگی قابل حل است!

می‌پرسید چطور؟ می‌گوییم با استفاده از کتاب‌های کمک درسی زیست‌شناسی. این کتاب‌ها فصل‌ها و درس‌های مختلف را خیلی خوب دسته‌بندی کرده‌اند و با اندکی مدیریت زمان می‌توانید خیلی سریع و راحت کل کتاب زیست‌شناسی را مرور کنید و وارد مرحله تمرین تست زنی شوید. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا با بهترین کتاب‌های کمک درسی زیست‌شناسی که می‌توانید برای کنکور ۱۴۰۲ روی آن‌ها حساب کنید، آشنا شوید.

کتاب دو جلدی زیست جامع خیلی سبز

اولین کتابی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، زیست جامع خیلی سبز دو جلدی است. این کتاب با هدف فراهم آوردن منابع تست مناسب و کافی برای آمادگی کنکور سراسری تألیف شده است. با خرید کتاب زیست جامع خیلی سبز جلد اول به دنیایی از تست‌های کتاب زیست سال دهم، یازدهم و دوازدهم دسترسی پیدا می‌کنیم. جلد دوم این کتاب نیز شامل درس نامه و پاسخ نامه تشریحی تمامی تست‌هایی است که در جلد اول به آنها پاسخ کوتاه داده شده است.

لحن کتاب رسمی است، اما مطالب را کاملاً روان و گویا توضیح داده و این ادبیات تا انتهای هر دو جلد کتاب حفظ شده است. جلد اول زیست جامع خیلی سبز شامل تست‌های هر سه سال دبیرستان است که به‌صورت فصل به فصل تدوین شده است. تعداد تست‌ها و درجه سختی آنها با توجه به محتوای هر فصل انتخاب شده و فصل‌های دشوارتر سؤالات بیشتر و متنوع‌تری دارند. جلد دوم کتاب شامل پاسخ نامه تشریحی سؤالات جلد اول است و به قدری جامع پاسخ این سؤالات را پوشش داده که بیشتر به درس نامه شبیه شده‌اند تا پاسخ نامه تشریحی!

بهترین کتابهای کمک درسی زیست کنکور 1402

کتاب جمع بندی زیست‌شناسی کنکور مهر و ماه

این کتاب تک جلدی است و با هدف دوره قبل از کنکور کتاب زیست سال دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی شده است. کتاب جمع بندی زیست‌شناسی کنکور مهروماه شامل ۶۳۴ سؤال مهم و پرتکرار در قالب آزمون عبارات برای تسلط بر عبارت‌های مهم کنکوری، ۸۲ نمودار جمع بندی پلاس برای دسته بندی مفاهیم اساسی کتاب درسی، ۳۵۶۲ نکته مهم و پرکاربرد زیست‌شناسی کنکور، ۴۹۰ تست جمع بندی، آزمون‌های پایان فصل، آزمون‌های جامع ۵۰ سؤالی، ۵۵۲ شکل مهم از کتاب‌های درسی به همراه تشریح نکات مربوط به آنها و ۶۸ جدول جمع بندی پلاس برای مرور سریع و مقایسه‌ای شب امتحان است.

توصیه می‌شود مطالعه این کتاب را بعد از تسلط کامل به کتاب‌های درسی و از ابتدای خرداد ماه شروع کنید. ولی با توجه به نظر مشاور خود می‌توانید زودتر هم شروع کنید. بخش جمع بندی این کتاب از نظر تفسیر و شرح درس شباهت زیادی به کتاب زیست جامع خیلی سبز جلد دوم دارد که بهتر است در زمان خرید این موضوع را در نظر داشته باشید و یکی از این دو کتاب را انتخاب کنید. دقت کنید که این کتاب تست‌های تالیفی ندارد و فقط شامل تست‌های کنکوری سال‌های قبل می‌شود.

کتاب آی کیو زیست جامع کنکور گاج

کتاب آی کیو زیست جامع گاج کلیه مباحث کتاب زیست‌شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش داده و شامل دو جلد است. جلد اول شامل بانک تست و جلد دوم شامل پاسخ نامه تشریحی و نکات آموزشی است. مجموعه دو جلدی کتاب‌های IQ زیست‌شناسی با هدف آشنایی دانش‌آموزان با زوایای متفاوت محتوای کتاب‌های درسی و نگاه ریزبینانه‌تر نسبت به نکات آموزشی آنها طراحی شده است.

با مطالعه این کتاب‌ها در کنار کتاب‌های درسی خود به مرجعی کامل و جامع از پرسش‌های چهارگزینه‌ای سطح بندی شده دسترسی خواهید داشت که در روند پاسخگویی به آنها نقاط ضعف و قوت خود را می‌شناسید و به درک عمیق‌تری از مباحث درسی می‌رسید. جلد دوم آی کیو زیست جامع کنکور گاج مجموعه کاملی از پاسخ‌های تشریحی تست‌های جلد اول است که نکات کنکوری و علت نادرستی گزینه‌های غلط را هم به طور کامل توضیح داده است.

کتاب آبی زیست‌شناسی جامع کنکور قلم چی

کتاب زیست‌شناسی جامع کنکور تجربی قلم چی کلیه مباحث درسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش داده و نکات تستی و کنکوری درس زیست را به طور کامل تشریح کرده است. این کتاب در دو جلد آماده شده است. جلد اول شامل درس نامه و سؤالات و جلد دوم شامل پاسخ نامه تشریحی سؤالات است.

مجموعه دو جلدی آبی زیست‌شناسی جامع کنکور قلم چی دارای ۷۰ درس نامه کاربردی با هدف پوشش سؤال‌های تیپ کتاب درسی، ۴۴ آزمون جمع بندی در پایان هر فصل، ۲۱۲ پیمانه ۲۰ و ۱۰ سؤالی برای مدیریت زمان، ۲۳۱۵ سؤال تالیفی و طراحی شده با هدف پوشش تمرین‌های کتاب درسی، ۳۹۰۰ سؤال شناسنامه دار و دارای مرجع مشخص و مرتبط با صفحات کتاب درسی، ۱۴۲ سؤال از آزمون‌های کانون، ۱۰۰ سؤال داخل و خارج از کشور کنکور و پاسخ نامه کاملاً تشریحی تمام سؤالات جلد اول در جلد دوم است.

کتاب جمع بندی زیست‌شناسی کنکور خیلی سبز

کتاب دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم و یکی از بهترین منابع شب کنکور محسوب می‌شود، جمع بندی زیست‌شناسی کنکور خیلی سبز است. این کتاب با هدف جمع‌بندی مطالب و نکات اساسی و مهم زیست دهم، یازدهم و دوازدهم و مخصوص بچه‌های کنکوری طراحی شده است.

کتاب جمع بندی زیست‌شناسی کنکور خیلی سبز دارای ۱۰۰ تست (۲ آزمون جامع ۵۰ تایی) و ۴۵۶ صفحه است. برای هر تست یک پاسخ تشریحی همراه با نکات کتاب درسی ارائه شده که برای تمرین تست زنی شب امتحان عالی است!

بهترین کتابهای کمک درسی زیست کنکور 1402

کتاب زیست‌شناسی جامع کنکور زیر ذره بین

و اما آخرین کتابی که باید با آن آشنا شوید، زیست‌شناسی جامع کنکور زیر ذره بین است که کلیه مباحث زیست دهم، یازدهم و دوازدهم را به معنای واقعی زیر ذره بین برده تا دانش‌آموزان به‌صورت جزئی و ریزبینانه درس زیست را مطالعه کنند. این کتاب در مجموع ۱۲۶۸ تمرین تشریحی دارد که هم برای شب امتحان، هم برای کنکور به کارتان می‌آید.

کتاب‌های کمک درسی زیست کنکور را از کجا بخریم؟

امیدواریم کتاب‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم برایتان مفید باشند. البته اگر هنوز در انتخاب بهترین کتاب‌های کمک درسی برای زیست کنکور مردد هستید، می‌توانید توضیحات بیشتر درباره آنها را در سایت خرید کتاب کمک درسی فرآموز بخوانید. فرآموز اطلاعات جزئی‌تر و یک نمونه PDF از صفحات داخلی این کتاب‌ها را در سایت خود قرار داده که با کمک آن می‌توانید خیلی بهتر تصمیم گیری کنید.

برای مراجعه به سایت فرآموز فقط کافی است به لینک https://faramoz.com/ بروید و فهرست و محتوای کتاب‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. می‌توانید هر کتابی که دوست داشتید همان جا به‌صورت آنلاین سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دم در خانه تحویل بگیرید. به هر حال خرید آنلاین خیلی سریع‌تر و راحت‌تر از خرید حضوری است!

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *