خانه » آگهی رپورتاژ » درباره مشخصات گوشی موبایل شیائومی نوت ۱۰ پرو

درباره مشخصات گوشی موبایل شیائومی نوت ۱۰ پرو

Redmi Note 10 pro | شیائومی نوت ۱۰ پرو

گوشی هوشمند شیائومی  Redmi Note 10 pro

شرکت شیائومی در سال‌های اخیر سری ردمی از گوشی موبایل هوشمند را روانه بازار کرده که با استقبال خوبی از جانب خریداران مواجه شده است. این گوشی به دلیل قیمت مناسب و امکانات قابل توجهی که دارد، برای انجام بسیاری از کارهای روزانه مناسب است. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۱ عرضه شد و از همان ابتدا در بازار ایران محبوبیت زیادی پیدا کرد.

مشخصات و طراحی گوشی هوشمند شیائومی نوت ۱۰ پرو

ردمی نوت ۱۰ پرو همچون نسخه‌های قبلی این سری از گوشی‌های شیائومی دارای باتری پر قدرت، صفحه نمایش بزرگ، طراحی زیبای دوربین و سخت‌افزار مناسب برای اجرای بازی می‌باشد. این مدل با پنل AMOLED ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. بهره‌گیری از صفحه آمولد به کمتر مصرف شدن شارژ گوشی کمک زیادی کرده تا کاربران بتوانند ساعت‌ها از گوشی بدون نگرانی از کم شدن شارژ موبایل استفاده کنند. دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی می‌باشد که حدود ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ جا داده شده است بنابراین کیفیت تصاویر بیشتر و رنگ‌ها واقعی‌تر می‌شوند. محافظت از بدنه و نمایشگر محصول به وسیله Corning Gorilla Glass 5 انجام می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد. این گوشی دارای استاندارد IP53 است که صفحه نمایش را در برابر گرد و غبار و قطرات آب محافظت می‌کند. مجهز به حسگر اثر انگشت بر روی لبه کناری و به طور مشترک با دکمه پاور است که از شلوغی صفحه جلویی گوشی جلوگیری شود.

Redmi Note 10 Pro ظاهر لوکس و جذاب خود را به خاطر صفحه‌ تمام شیشه‌ای و فریم پلاستیکی خود داراست. ردمی از جمله گوشی‌های خوش‌دست، سبک و کم ضخامت شیائومی است که نگهداشتن آن در طولانی مدت باعث اذیت کاربران نمی‌شود.

باتری گوشی هوشمند شیائومی  Redmi Note 10 pro

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro

پردازنده ۸ هسته‌ای و پرقدرت این گوشی داخل یک تراشه Snapdragon 678 قرار داده شده است. این نسخه دارای حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی همراه پردازنده ۶۴ بیتی با فرکانس ۲.۳-۱.۸ است که با این قابلیت علاوه بر کارهای معمول می‌توان از امکانات جدید گوشی‌های امروزی نیز بهره برد. باتری گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌برد. درگاه ارتباطی USB Type-C 2.0 و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. باتری گوشی شیائومی از جنس لیتیوم-پلیمر می‌باشد و قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۳۳ وات (۵۹% شارژ در ۳۰ دقیقه) را دارد. همچنین افرادی که به دنبال یک گوشی برای گیمینگ هستند، می‌توانند روی این گوشی به شدت حساب کنند زیرا بازی‌های سنگین مانند کال آف دیوتی با کیفیت بالا و بدون داغ شدن روی گوشی اجرا می‌شود و خبری از هنگی و لگی حین بازی وجود ندارد. از نقاط ضعف این گوشی می‌توان به عدم پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۵G اشاره کرد.

دوربین اصلی و دوربین سلفی شیائومی Redmi Note 10 Pro

دوربین اصلی و دوربین سلفی شیائومی نوت ۱۰ پرو

شیائومی نوت ۱۰ پرو دارای دوربین چهارگانه است. لنزعریض ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت ۵ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi Note 10 pro را تشکیل می‌دهد. دوربین سلفی آن با دقت ۱۶ مگاپیکسل در مرکز بالای نمایشگر این گوشی قرار داده شده است. با این فناوری دوربین‌ها می‌توان به عکس‌هایی با جزئیات بیشتر، کیفیت عالی عکس‌های پرتره نمای نزدیک، نوردهی با کیفیت بالا، عکاسی در شب، فیلم‌برداری دقیق و برقراری تعادل رنگ سفید و رنگ پوست در حین فیلم‌برداری در محیط بسته دست یافت.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *