خانه » بررسی و معرفی » کتاب درسی از کجا بخریم؟

کتاب درسی از کجا بخریم؟

راهنمای خرید کتاب درسی

کتاب درسی از کجا بخریم؟

دوستای کتاب سِوِنی ۷ سلام و درود!

حال دلتون مثل همین تابستون، گرم و پر حرارت باشه!

امروز میخوام بگم اصلا کتاب درسی از کجا بخریم !!!

خب این قضیه خیلی مهمه چون اصلی ترین و مهم ترین کتاب دانش آموزا، کتاب درسی شون هست و نه حتی کتاب تست یا کمک آموزشی !

خرید کتاب درسی آزاد

اگه میپرسین چرا کتاب درسی به صورت آزاد بخریم؟ بهتون میگم که، خیلی از دانش آموزا هستن که قصد دارن بصورت جهشی توی ترم های تابستونه مطالعه کنن و یک سال به هدف هاشون نزدیک تر بشن و بنابرین احتیاج به خرید کتاب درسی دارن.

خیلی از مامان باباهای مهربون واسشون مهمه که فرزندشون مخصوصا کلاس اولی ها و دومی ها یا کنکوری ها تو تابستون کتاب درسی های سال بعدشون رو تهیه کنن و مطالعه کنن تا سال بعد حین مواجهه با دروس شوکه نشن و آمادگی بیشتری داشته باشن.

و میدونین که آمادگی بهتر شرط موفقیت بیشتره!

و خیلی از دانش آموزا کتاب هاشونو گم یا نابود میکنن و این اتفاق به وفور بین دانش آموزای دبیرستانی تکرار میشه!

و اصلا یسری ها یادشون رفته یا نرسیدن که خرید کتاب درسی دولتی انجام بدن، چون یه تایم محدود برای ثبت نام وجود داره و اطلاع رسانی خیلی خوبی هم نمیشه و ممکنه خیلی ها ازین زمانبندی جا بمونن و اقدام به خرید کتاب درسی آزاد کنن.

پس اگه بهردلیل نیاز به خرید کتاب درس بصورت آزاد داشتین ممکنه چندتا انتخاب داشته باشین.

مثلا برین به مرکز شهر و از مغازه ها بپرسین که کتاب مورد نظرتونو دارن یا نه، یا مثلا از پیج های اینستگرام خرید کنین، و یا حتی از فروشگاه های آنلاین کتاب که در اینترنت هستن.

کتاب درسی

ولی من بهتون میگم این خرید ها چه مزایا و معایبی دارن:

اکثر مغازه های کتاب فروشی مرکز شهر موجودی کاملی از کتاب درسی ها ندارن و یا حتی ممکنه خودشون کار چاپ اون کتاب درسی رو انجام داده باشن و نسخه بصورت جزوه یا حتی سیاه و سفید باشه یا کیفیت چاپ قابل قبولی نداشته باشه بنابراین صرف هزینه و وقت برای همچین کاری خیلی منطقی بنظر نمیاد، ضمن اینکه این مغازه ها با فرض اینکه اون کتاب درخواستی شما رو موجود داشته باشن، ممکنه به دلیل اینکه رقابتی وجود نداره و انحصاری هستند، قیمتشون خیلی بالاتر از جاهای دیگه باشه!

خرید از پیج های اینستگرام هم که دردسر های خاص خودشو داره از وصل شدن به اینترنت با ف ی ل ت رشکن تا پیدا کردن کتاب مورد نظر تا اعتماد به اون پیج و کیفیت کتاب!

من به شما هیچ وقت پیشنهاد نمیدم از هر سایتی که کتاب داره خرید کنین، به دلیل اینکه ممکنه اون سایت نماد اعتماد الکترونیک نداشته باشه و قابل اعتماد نباشه، یا عدم پشتیبانی درست شون باعث بشه که کتاب دریافتی یا کتابی که سفارش دادین از جهت کیفیت چاپ خیلی متفاوت باشه!

و کلی مسائل دیگه که واقعا فرسایشی ان! ولی همه اینا راه حل داره!!!!

خرید امن و راحت از بانک کتاب سون ۷

کتابسون

بانک کتاب سون ۷ یه فروشگاه معتبر اینترنتیه که دارای نماد اعتماد الکترونیک هست که به تایید پلیس فتا ، قابلیت کلیک شدن رو داره و هم چنین تو سایت و اپلیکیشن ترب هم عضوه !

و تموم کتاب های مورد نظر شمارو از کتاب درسی گرفته تا کتاب های کمک درسی، کتاب تست و کنکوری و تیزهوشان از تموم انتشارات معتبر داره .

واین آخریش نیست!

چون ما پشتیبانی ۲۴ ساعته با فارغ التحصیلان دانشگاهاهی برتر دولتی هم داریم و ارسالمون هم آمبولانسیه یعنی سریع و اورژانسیه! قیمتامون هم همیشه شگفت انگیزه! یعنی ما همیشه قیمت هامون از همه جا مناسب تره!

از همه اینا مهم تر اینه که کیفیت کتاب هامون و کتاب درسیامون بسیار بالا ، با کیفیت چاپ عالی ، تمام رنگی و کاملا نو هستند و با خیال راحت می تونی توی خونه یا اداره بشینی به کارای مهم ترت برسی و این قسمت سفارش کتاب درسی رو بسپری به بانک کتاب سون ۷!

چون ما تو این کار متخصص ایم!

پس برای سفارش کتاب درسی  و خرید کتاب درسی میتونین با خیال راحت کلمه ی بانک کتاب سون رو سرچ کنین یا بزنین  ketabseven.ir وارد سایت بشین یک بار آدرس کامل و کد پستی تون رو وارد کنین ، کتاب مورد نظرتونو انتخاب کنین و با صرف حداکثر ۵ دقیقه از وقتتون، یک عمر راحت باشین و دیگه برای سفارش هر کتابی که بخواین فقط به سایت مراجعه میکنین و بدون نیاز به وارد کردن دوباره ی اطلاعات، کتابتونو سفارش می دین و ما آمبولانسی یعنی سریع و اورژانسی بهتون میرسونیم.

بهترین بانک کتاب درسی

من میگم بهترین بانک کتاب درسی برای سفارش کتاب درسی ، جائیه که قابل اعتماد باشه ، یعنی نماد اعتماد الکترونیک داشته باشه، قیمت مناسبی داشته باشه، تخفیفات خوب و قیمتی کمتر از پشت جلد داشته باشه!!!! کیفیت چاپ کتاب هاش خوب و خوانا باشه و البته مشاوره و پشتیبانی شون بدون جهت گیری باشه یعنی چون با یه انتشارت خاص کار میکنن، شما رو محدود به خرید از کتاب های اون انتشارات خاص نکنن در صورتی که با نیازهای شما همخونی نداره!

من برای این کار راه حلی دارم!

“بانک کتاب سون ۷” راه حلشه!!!

کتاب درسی

اینجا جائیه که میتونی با خیال راحت سفارش کتاب درسی و خریدتو انجام بدی چون نماد اعتماد الکترونیک دارن! میتونی از جهت کیفیت، نو بودن، رنگی بودن، خوانا بودن و همچنین قیمت هم خیالت راحت باشه چون تضمین میکنن قیمتاشون از مغازه های کتاب فروشی مرکز شهر هم کمتره! و بعلاوه پشتیبانی ۲۴ ساعته دارن که میتونی هر زمان راجع به خرید هر کتابی که خواستی مشاورانشون چت کنی یا تماس بگیری ومهم تر از همه ی اینها، چون با انتشارات های معتبر و زیادی کار میکنن، خیالت راحت باشه که اول از همه نیازهای شما، پایه تحصیلی، و دلیل اینکه قصد خرید کتاب کار رو دارین و سطح علمی شما در اون درس رو میپرسن و بعد بهت بهترین کتاب رو با توجه به نیاز شما، زمانی که برای مطالعه در دسترس دارین(مثلا چند ماه به کنکورتون یا آزمون تون مونده) و… پیشنهاد میدن!

راستی ارسال شون هم آمبولانسیه! یعنی سریع و اورژانسیه : )

پس دیگه معطل چی هستین؟ پاشین و بانک کتاب سون روسرچ کنین و وارد سایت بشین و هر کتابی که میخواین از درسی تا کمک درسی و تست و تیزهوشان و گام به گام، سفارش بدین.

از بانک کتاب درسی سون  ۷ نه تنها میتونین خرید کتاب درسی دبستان ، خرید کتاب درسی اول دبستان، خرید کتاب درسی متوسطه اول و خرید کتاب درسی متوسطه دوم رو انجام بدین بلکه خرید کتاب درسی معلمان هم اینجا امکان پذیره!!

و ارسال هرروزه به تموم شهرهای ایران هم داریم : )

شماره تماس بانک کتاب درسی

هم چنین میتونین به صورت تلفنی سفارشات خودتون رو ثبت کنین، فقط کافیه با شماره های

۰۹۳۶۹۱۴۸۵۵۶  و ۰۹۳۶۰۵۶۷۷۸۱  تماس بگیرین و کتاب درخواستی خودتون رو سفارش بدین تا ما تو یه چشم بهم زدن به دستت برسونیم!!!

خیالت راحت بسپرش به بانک کتاب سون ۷

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

3 دیدگاه

  1. خرید کتاب درسی واقعا شده دغدغه ما پدر مادرا هرسال یه داستان جدید داریم

  2. مرسی از معرفی این مجموعه خیلی به کارم اومد کتاب درسی ازشون خرید کردم

  3. کتابفروشی خوبی هستش راضی بودم ازشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *