خانه » آگهی رپورتاژ » هویه چه مارکی خوبه؟

هویه چه مارکی خوبه؟

ویژگی های بهترین هویه ها و خرید آنها

هویه چه مارکی خوبه؟

هویه یکی از اصلی ترین تجهیزات لحیم کاری است و در حوزه‌های مختلفی استفاده می‌شود. این روزها مارک هویه های موجود در ایران زیاد هستند و گاهی تعمیرکاران، مخصوصا مبتدی‌ترها را دچار سردرگمی می‌کنند. اگر برند هویه شما معتبر نباشد، بدون شک  دستگاه عمر کمی خواهد داشت و کیفیت لحیم کاری شما را به هم می‌زند.

بنابراین در این مطلب می‌خواهیم به بررسی بهترین مارک های هویه بپردازیم تا شما انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. همچنین قصد داریم فروشگاه آوازک را به شما معرفی کنیم تا با خرید تجهیزات معتبر از آن‌ها، بهترین کیفیت را در کار خود تجربه کنید. همراه ما باشید.

لیست بهترین مارک های هویه

  1. هویه گات

اگر کمی از ابزار لحیم کاری اطلاع داشته باشید، حتما می‌دانید که هویه گات اصل ژاپن یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. این هویه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و البته نسبت به دیگر مارک‌ها کمی گران‌تر هستند. ولی ارزش هزینه کردن را دارند و نسبت به میزان پولی که خرج می‌کنید، به کار شما کیفیت می‌بخشد. وزن هویه های مارک گات مناسب است و با به دست گرفتن آن‌ها خسته نمی‎شوید. همچنین برای بردهای ال ای دی بی‌نظیر هستند.

لیست بهترین مارک های هویه

  1. هویه ولر

یکی دیگر از بهترین برندهای هویه، مارک ولر آلمان است که طرفداران زیادی هم دارد. این برند نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد، بلکه تجهیزات لحیم کاری را به صورت کامل عرضه می‌کند. این تجهیزات عبارتند از  قلم هویه، اسفنج نسوز، سیم چین، قلع کش، انواع نوک هویه  و … . همچنین هویه هایی که توسط این شرکت ارائه می‌شوند نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند.

بنابراین شما می‌توانید هویه هایی مثل هویه تفنگی، سوخته نگاری و رومیزی را با قیمت خوبی از این برند تهیه کنید. در حال حاضر شرکت آوازک به عنوان نمایندگی فروش هویه ولر در ایران فعالیت دارد. شما می‌توانید با خیال راحت تجهیزات مورد نظر خود را خریداری کنید و از گارانتی چندین ساله آن بهره‌مند شوید.

لیست بهترین مارک های هویه

  1. هویه گورداک

گورداک یکی از بهترین مارک های هویه است که تعمیرکاران زیادی آن را در صنایع الکترونیکی مختلف، از جمله تعمیر موبایل استفاده می‌کنند. این هویه به همراه هیتر مخصوص به خود تولید می‌شود و مزایای زیادی دارد. شما می‌توانید دما و جریان هوا را در محدوده گسترده تنظیم کنید. همچنین این دستگاه دارای دو مانیتور دیجیتال است که مقدار باد هیتر و دمای هوای نوک هویه را نشان می‌دهد. چنانچه به دنبال گزینه‌ای کاربردی و با عمر مفید بالا هستید، هویه گورداگ را از یاد نبرید. با خرید سیم لحیم ارزان و با به کارگیری این هویه مرغوب، می‌توانید لحیم کاریِ تمیز و بدون نقصی را ارائه دهید.

  1. هویه کوییک

در دنیای لحیم کاری، بسیاری از افراد حرفه‌ای هویه کوییک را انتخاب می‌کنند. این هویه دارای یک هیتر پر قدرت است تا حرارت لازم را تامین کند. شما می‌توانید درجه حرارت را در صفحه دیجیتال آن مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای آن، وجود سنسور خودکار است. بنابراین بعد از کار و به صورت اتوماتیک، عمل سرمایش نوک هویه انجام می‌شود. پس از اینکه دسته را بر روی پایه قرار دهید، سریعا دمای نوک هویه کم می‎شود و به حالت sleep می‌رود.

  1. هویه ارسا

چنانچه به دنبال یکی از مارک های خوب هویه هستید که تا چندین سال راحت باشید و برای شما کار کند، هویه ارسا را فراموش نکنید. این هویه انواع مختلفی دارد و اکثر مدل آن‌ها فناوری گرمایشی بسیار خوبی دارند. صفحه نمایش دستگاه دقیق است و به شما این امکان را می‌دهد که موارد لازم را به شکلی خوانا بر روی صفحه ببینید. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به خاصیت برنامه‌پذیری اشاره کرد. یعنی می‌توانید از قبل ۳ دمای ثابت را به آن بدهید تا با فشار دادن یکی از دکمه‌ها، دما به عدد مورد نیاز شما برسد.

به علاوه، حالت‌های آماده به‌کار، یعنی روشن و خاموشِ خودکار نیز از ویژگی‌های دیگر آن هستند. همچنین شما می‌توانید نوک هویه‌های دیگر را نیز به این دستگاه وصل کنید. جهت مشاهده انواع مدل‌ها و مشخصات هر کدام، به سایت avazac.com مراجعه کنید و پس از مقایسه هر کدام دست به انتخاب بزنید.

ویژگی های هویه مارک خوب

در قسمت قبل، ۵ مدل از بهترین هویه ها را به شما معرفی کردیم. در این بخش قصد داریم به شما بگوییم که هنگام انتخاب هر مدل به چه نکاتی دقت کنید و چه چیزی باعث محبوب شدن یک مارک می‌شود. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. داغ و سرد شدن المنت هیتر

برای انتخاب یک هویه خوب، باید به مدت زمان لازم برای داغ شدن المنت دقت کرد. هرچه المنت سریع‌تر داغ شود و فرد کمتر منتظر بماند، یعنی کیفیت هیتر خوب است. از طرفی، این المنت‌های مرغوب باید توانایی خنک شدن هم داشته باشند و سریعا ریکاوری شوند.

ویژگی های هویه مارک خوب

  1. باد هیتر

در بین مارک های خوب هیتر، موردی مناسب‌تر است که قابلیت تنظیم پرتاب باد را داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید با توجه به نوع یا پمپ، مقدار بادی که لازم است را پرتاب کنید و مشکلی هم پیش نیاید.

  1. کنترل حرارت

یکی دیگر از ویژگی‌های هویه مناسب، این است که تعمیرکار بتواند حرارت را تنظیم کند و فقط یک درجه پیش فرض وجود نداشته باشد. زیرا برای تعمیرات مختلف، دماهای متفاوتی نیاز هستند و این برای حرفه‌ای‌ها کاملا ضروری است.

  1. نازل هیتر

نازل برای تغییر دادن جهت باد به کار می‌رود و دارای سایزها و مدل‌های گوناگونی است. برای قطعه‌هایی که حساس و زیرتر هستند، نازل باریک پیشنهاد می‌شود. در مقابل، برای قطعات بزرگ‌تر نیز از نازل‌های پهن‌تر استفاده کنید.

  1. ایمنی و جنس هیتر

بعضی از هویه ها دارای سیستم ایمنی هستند تا از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود. زیرا معمولا به خاطر جریان الکتریسیته و اتصال کوتاه، برای هیتر مشکل پیش می‌آید. در ضمن باعث می‌شود که به برد گوشی آسیب نرسد و دستگاه مورد نظر خراب نشود.

خرید هویه و ابزار لحیم کاری

همانطور که عنوان شد، مارک های هویه موجود در بازار بسیار گوناگون هستند و در این بین، برندهای متفرقه هم دیده می‌شوند. اما اکثر آن‌ها دوام بالایی ندارند و با حرارت زیاد و استفاده مکرر، خراب می‌شوند. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم هویه خود را از فروشگاه آوازک تهیه نمایید. کارشناسان ما بهترین تجهیزات لحیم کاری و هویه را به شما معرفی می‌کنند و از بابت کیفیت و اعتبار آن‌ها خیالتان راحت خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید تجهیزات خود را به صورت اقساط و دست دوم نیز تهیه کنید. چنانچه لوازم‌تان دچار مشکل هم شوند، کارشناسان ما آن‌ها را برای شما تعمیر می‌کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۶۰۵۰ تماس بگیرید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

3 دیدگاه

  1. من ولر استفاده کردم راضی بودم

  2. سید میلاد حسینی

    ما همیشه از این فروشگاه خرید می کنیم یک فروشگاه حضوری هم توی میدان امام خمینی پاساژ فتوت دارن تقریبا توی حوزه الکترونیک قدیمی ترینن ممنونم

  3. گات نیست عزیزگوته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *