خانه » آگهی رپورتاژ » منابع قابل اعتماد برای یادگیری خود آموز آیلتس

منابع قابل اعتماد برای یادگیری خود آموز آیلتس

منابع معتبر برای یادگیری خود آموز آیلتس

منابع قابل اعتماد برای یادگیری خود آموز آیلتس

آزمون آیلتس از جمله معتبرترین آزمونهای‌‌ زبان انگلیسی حال حاضر در سراسر دنیاست. دلیل شرکت در این آزمون با توجه به اهداف متقاضیان متفاوت است اگر قصد مهاجرت داشته باشید، نیاز است در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنید و اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید.

تشخیص منابع قابل اعتماد و معتبر

منابع زیادی مخصوصا برای یادگیری خود آموز آیلتس در فضای آنلاین وجود دارد که ممکن است معتبر و قابل استناد نباشد. برای اینکه بتوانید منابع موثق و معتبر را تشخیص دهید باید اطلاعاتتان درباره آزمون کافی باشد و باورهای اشتباه درباره امتحان آیلتس را نیز بشناسید.

با توجه به انتظارات و اهدافی که دنبال می‌کنید و البته میزان تلاش و محدودیت زمانی تان، منابع و دوره های رایگان زیادی در دسترس است اما مسئله حائز اهمیت اینست که باید مناسب ترین گزینه براساس سطح فعلی تان را انتخاب کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست یابید.

منابع برای یادگیری خود آموز آیلتس

اگر سطح شما در زبان انگلیسی مبتدی است، قبل از شروع یادگیری مهارت های آیلتس باید سطح سازی کنید یعنی ابتدا سطح جنرال زبان انگلیسی‌تان را افزایش داده و بعد از رسیدن به یک سطح قابل قبول به صورت تخصصی آیلتس را شروع کنید. برای این منظور میتوانید از ابزارهای رایگان آموزش آنلاین زبان انگلیسی کمک بگیرید.

بعد از اینکه به سطح قابل قبولی در زبان انگلیسی رسیدید میتوانید تمرکز خود را به آیلتس اختصاص دهید. برای اینکه بدانید آیا در سطح مطلوب برای ورود به دنیای آیلتس هستید یا خیر، بهتر است از مدرسان آیلتس شناخته شده کمک بگیرید. مشاوره گرفتن از اساتید باتجربه کمک میکند تا بتوانید توانایی ها و مهارت هایتان را خیلی دقیق بسنجید.

بعد از تعیین سطح آیلتس، وقتی سطح تان مشخص شد و دانستید کجای مسیر هستید، برحسب نیازتان میتوانید از دوره های رایگان آموزش آیلتس استفاده کنید و یادگیری مهارت های آیلتس را آغاز کنید.

حتما به خاطر داشته باشید، در مسیر یادگیری خود آموز آیلتس از مقایسه خود با دیگران خودداری کنید و دائما تغییر مسیر ندهید. اگر یک دوره خاص را شروع کرده اید حتما آن را به اتمام برسانید زیرا مداومت و تمرکز در یادگیری و مطالعه اصلی ترین اساس موفقیت است.

 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *