خانه » بررسی و معرفی » معروفترین پزشکان متخصص در کرمان در سایت دکترتو

معروفترین پزشکان متخصص در کرمان در سایت دکترتو

لیست بهترین پزشکان متخصص در کرمان

معروفترین پزشکان متخصص در کرمان در سایت دکترتو

آیا برای شما هم پیدا کردن یک پزشک متخصص خوب یا معروف به یک چالش اساسی تبدیل شده است؟ بسیاری از افراد همیشه به دنبال انتخاب بهترین دکتر کرمان یا سایر شهرستان‌ها هستند اما خود نمی‌دانند که چگونه باید بهترین و معروف‌ترین پزشک را پیدا کنند.

امروزه با رشد تکنولوژی و راه‌اندازی وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های نوبت‌دهی آنلاین مانند دکترتو کار برای همه افراد به شدت راحت و آسان شده است. شما با بهره از این وبسایت‌ها می‌توانید به راحتی پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید و نظر سایر بیماران را درباره او مطالعه کنید. در نتیجه اگر به دنبال یافتن دکتر کرمان و نوبت دکتر در کرمان باشید به راحتی می‌توانید هم پزشک را بیابید و هم نوبت خود را به راحتی رزرو کنید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به شما پزشکان معروف و متخصص کرمان را معرفی کنیم.

لیست معروف‌ترین پزشکان شهر کرمان

لیست معروف‌ترین پزشکان شهر کرمان

همانطور که در بالا اشاره شد، با راه‌اندازی سامانه‌ی نوبت‌دهی آنلاین دکترتو کار برای پیدا کردن یک دکتر خوب و معروف بسیار آسان شده است. به عنوان مثال اگر شما به دنبال وقت گرفتن از دکتر کرمان هستید، با دکترتو کرمان می‌توانید هم دکتر را پیدا کنید و هم نوبت خودتان را بسیار آنلاین و بدون محدودیت زمانی و مکانی رزرو نمایید. در ادامه لیستی از بهترین و معروف‌ترین پزشکان کرمان از سایت دکترتو را برایتان آورده‌ایم.

دکتر محسن شهبا

دکتر محسن شهبا، متخصص جراح مغز و اعصاب کرمان با کد نظام پزشکی ۱۱۷۲۵۶ است. دکتر شهبا با دارا بودن سابقه بسیار زیاد یکی از پزشکان مطرح حوزه مغز و عصاب در کرمان هستند. بیش از ۹۸ درصد بیماران از نحوه درمان و رفتار دکتر شهبا در وبسایت دکترتو احساس رضایتمندی داشتند. این پزشک با برخی بیمه‌ها طرف قرارداد بوده و افراد با پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی، سلامت و بیمه تکمیلی روستاییان می‌توانند از خدمات بیمه‌ای خود نیز بهره‌مند شوند.

آدرس: کرمان، خیابان مطهری، بعد از سه راه احمدی، بیمارستان راضیه فیروز

تلفن: ۰۹۱۳۷۵۷۳۴۳۷

بهترین دکتر فوق تخصص در کرمان

دکتر محمدحسین گذشتی

دکتر محمد حسین گذشتی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی) با کد نظام پزشکی ۶۶۱۹۴ یکی از بهترین پزشکان کرمان محسوب می‌شود. برای پیدا کردن دکتر کرمان در حوزه فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم دکتر گذشتی از بهترین و معروف‌ترین‌ پزشکان کرمان است. این پزشک با بیمارستان افضلی پور کرمان همکاری دارد و بسیاری از جراحی‌های خود را در این بیمارستان انجام می‌دهد.

دکتر محمدحسین گذشتی با برخی از بیمه‌های زیر طرف قرارداد است:

  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه خدمات درمانی سلامت
  • بیمه نیروهای مسلح
  • بیمه تکمیلی جانبازان
  • بیمه تکمیلی روستاییان

آدرس: کرمان، چهارراه طهماسب آباد، بلوار جهاد، ساختمان پزشکان ثامن الحجج ( رو به روی ساختمان پزشکان مادر)

تلفن: ۰۳۴۳۲۲۲۴۷۶۹

 دکتر محمدرضا احمدی پور

دکتر محمد رضا احمدی پور متخصص ارتوپدو فلوشیپ جراحی زانو هستند. اگر به دنبال دکتر کرمان در حوزه ارتوپد هستید، دکتر محمد رضا احمدپور با شماره نظام پزشکی ۴۴۲۲۳ از بهترین و معروف‌ترین پزشکان کرمان هستند.
خدمات و کلیه امور درمانی که در مطب این پزشک در شهر کرمان انجام می‌شود، عبارت است از:

  • تزریق داخلی مفصل
  • تعویض مفصل
  • آرتروسکوپی طب ورزشی

آدرس: کرمان، خیابان امام جمعه، ساختمان پزشکان ایرانیان، طبقه ۲

تلفن: ۰۳۴۳۲۴۸۳۰۳۲

دکتر ایرج اسفندیارپور

دکتر ایرج اسفندیارپور با کد نظام پزشکی ۱۷۶۷۵، بهترین و معروف‌ترین دکتر پوست کرمان است. دکتر اسفندیارپور متخصص در حوزه پوست، مو و زیبایی بوده که بیش از ۹۵% بیماران از نحوه درمان و رفتار این پزشک ابزار رضایتمندی کرده‌اند.

آدرس: کرمان، پارک نشاط، اول خیابان سعدی، مجتمع پارک کلینیک، طبقه اول

تلفن:  ۰۳۴۳۲۲۶۹۶۶۹

دکتر قلب در کرمان

دکتر محمد معصومی

دکتر محمد معصومی با کد نظام پزشکی ۲۳۹۹۱ یکی از بهترین و معروف‌ترین دکتر قلب کرمان است. دکتر محمد معصومی فوق تخصص قلب و عروق بوده و افراد مبتلا به بیماری‌های قلب و عروقی در کرمان می‌توانند از خدمات این پزشک بهره بگیرند. دکتر معصومی با برخی از بیمه‌های زیر طرف قرارداد بوده و شما برای کاهش هزینه‌های درمان خود می‌توانید از پوشش بیمه‌ای خود بهره‌مند شوید:

  • بیمه خدمات درمانی سلامت
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه نیروهای مسلح

بیش از ۹۸%  بیماران از نوع رفتار و نحوه درمان این دکتر کرمان احساس رضایت کرده‌اند. رضایت کاربران را در پروفایل پزشک در وبسایت دکترتو می‌توانید به طور کامل مطالعه کنید.

دکتر رضا گدری

دکتر رضا گدری یکی از بهترین پزشکان و متخصصان گوش، حلق و بینی در کرمان است. این پزشک فلوشیپ جراحی قاعده جمجمه نیز است که افراد با این مشکلات می‌توانند از او نوبت بگیرند تا تحت درمان قرار بگیرند. از دیگر خدمات دکتر رضا گدری، دکتر کرمان عبارتند از:

  • جراحی سینه و زیبایی بینی
  • دارای بورد تخصصی

آدرس: کرمان، خیابان سعدی، کوچه ۷،پارک کلینیک، طبقه ۲

تلفن: ۰۳۴۳۲۲۲۸۷۰۵

دکتر رامین زندی

اگر به دنبال متخصص خوب کودکان و نوزادان در شهر کرمان هستید، دکتر رامین زندی از بهترین پزشکان این حوزه هستند. دکتر رامین زندی با برخی از بیمه‌های سلامت، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح طرف قرارداد بوده و شما می‌تواند با مراجعه به مطب پزشک از پوشش بیمه‌ای خود استفاده کنید.

آدرس: خیابان استقلال، جنب بیمارستان سیدالشهدا، ساختمان اطلس کلینیک، طبقه ۸، واحد ۸۰۶

تلفن: ۰۳۴۳۲۵۴۳۰۷۱

دکتر رستم یزدانی

اگر شما هم به دنبال یک پزشک خوب و با سابقه در زمینه ریه و تخصص داخلی در کرمان هستید، دکتر رستم یزدانی بهترین انتخاب برای شماست. چرا که بیش از ۹۳% از بیماران از این پزشک در وبسایت دکترتو (دکتر کرمان) احساس رضایت کرده‌اند و شما با خیالی راحت می‌توانید به این پزشک مراجعه کنید.

آدرس: کرمان، چهارراه طهماسب آباد، جهاد دو، ساختمان زکریا

تلفن: ۰۳۴۳۲۴۷۰۵۲۹

دکتر امیررضا صادقی فر

دکتر امیررضا صادقی‌فر متخصص ارتوپد و فلوشیپ جراحی شانه و آرنج در کرمان با کد نظام پزشکی ۹۷۱۳۹ است. این پزشک بهترین و برترین دکتر کرمان شناخته شده است و بیش از ۹۷% بیماران و مراجعه‌کنندگان ایشان از نحوه رفتار و نوع درمان خود در وبسایت دکترتو احساس رضایت کرده‌اند.

آدرس: کرمان، بلوار جهاد، قبل از کوچه ۷، مجتمع باران، طبقه ۴

تلفن: ۰۳۴۳۲۲۳۵۲۸۰ – ۰۹۰۲۲۳۷۷۴۱۱

دکتر مریم میرزایی

دکتر مریم میرزایی با کد نظام پزشکی ۶۴۳۲۷ یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان در استان کرمان است. تخصص و فوق تخصص این پزشک در زمینه تخصص زنان، زایمان و نازایی و فلوشیپ نازایی و آی وی اف است.

آدرس: کرمان، چهارراه طهماسب، بلوار فردوسی، نرسیده به پارک نشاط، ساختمان آراد، طبقه اول، واحد ۵

تلفن: ۰۳۴۳۲۲۲۱۴۸۹

دکتر ویدا مدرس نژاد

از دیگر متخصصان زنان و زایمان خوب در شهر کرمان، دکتر ویدا مدرس نژاد است.  بورد تخصصی زنان و زایمان، فلوشیپ جراحی زیبایی زنان و لیزر زنان درمان بیماری‌های زنان، کولپوسکوپی، لیزر زنان، جراحی لابیاپلاستی با دستگاه لیزر و حاملگی کلیه خدمات درمانی خانم دکتر ویدا مدرس نژاد است. این دکتر کرمان، در مطب خود کولپوسکوپی و لیزر زنان را انجام می‌دهد و همین امر موجب شده تا بیماران زیادی به دکتر مدرس نژاد مراجعه کنند. دکتر مدرس نژاد با بیمارستان ارجمند نیز همکاری دارد. شما به صورت آنلاین و ۱۵ دقیقه می‌توانید با خانم دکتر مدرس نژاد مشاوره نیز داشته باشید.

آدرس: کرمان، خیابان امام جمعه، نبش کوچه ۲۰، ساختمان ایرانیان، طبقه ۴

تلفن: ۰۳۴۳۲۴۵۶۲۵۲

نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین با بهترین دکترهای کرمان

امروزه دریافت نوبت اینترنتی مطب و یا مشاوره آنلاین پزشکی با پزشکان به سادگی قابل انجام است. مساله‌ای که در گذشته از معضلات ما بوده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دکترتو از خدمات دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان در سراسر ایران بهره‌مند شوید.

اما در صورتی که نیاز دارید از دکترهای متخصص کرمان نوبت مطب بگیرید می‌توانید به لیست بهترین دکترهای متخصص کرمان مراجعه کرده و از این پزشکان در سریع ترین زمان نوبت بگیرید. با مراجعه به سایت نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین دکترتو و انتخاب شهر کرمان می‌توانید به لیست پزشکان و اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید و از دکترهای متخصص کرمان بر اساس نیاز و محل دقیق سکونت خود نوبت اینترنتی و یا مشاوره آنلاین دریافت کنید.

درباره سایت نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین دکترتو

با استفاده از دکترتو می‌توانید از دکترهای کرمان نوبت اینترنتی بگیرید. نوبت اینترنتی در دکترتو به روش‌های نوبت‌دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) قابل انجام است. در صورت نیاز به ویزیت حضوری توسط پزشک می‌توانید از امکان مسیریابی روی نقشه استفاده کنید. البته همیشه نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک وجود ندارد و در بسیاری از موارد، مشاوره تلفنی و آنلاین می‌توانند راه‌حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک باشد.

دکترتو میزبان بیش از ۱۴۰۰۰ پزشک، روانشناس و متخصص درمانی در تخصص‌های پزشکی مختلف در سراسر کشور است و با تسهیل نوبت‌دهی پزشکان سعی می‌کند سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد. امکان ثبت نظر درباره هر پزشک برای مراجعه‌کننده فراهم شده است تا سایر مراجعه‌کنندگان، قبل از ویزیت شدن، از نظرات در مورد دکترهای کرمان مطلع شوند. با دکترتو به راحتی از تمام دکترهای ایران نوبت بگیرید.

یادداشت پایانی

همانطور که مطالعه کردید، شما با بهره از خدمات وبسایت دکترتو می‌توانید به صورت آنلاین جهت رزرو دکتر کرمان، اقدام کنید. با بهره از این سایت بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانید پزشکان را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت بهترین و معروف‌ترین پزشک را در شهر خود یا سایر شهرستان‌ها نظیر کرمان پیدا کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *