خانه » آگهی رپورتاژ » معرفی ۶ عطر محبوب از برند کارولینا هررا

معرفی ۶ عطر محبوب از برند کارولینا هررا

معرفی عطر های محبوب از برند کارولینا هررا

عطرهای محبوب از برند کارولینا هررا

کارولینا هررا “Carolina Herrera” طراح آمریکایی متولد ۱۹۳۹ در ونزوئلا است که در سال ۱۹۸۰ برند خود را با نام تجاری Carolina Herrera تاسیس کرد. در تاریخچه کاری کارولینا، می‌توان محصولاتی مانند مد و فشن، پوشاک، کالاهای خانگی و عطر را با نام برند Carolina Herrera lifestyle brand را نام برد که در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه کرد. عطرهای کارولینا هررا کیفیت و تنوع بالایی دارند و با طیف گسترده‌ای از روایح هر سلیقه‌ای را پاسخگو خواهند بود. برخی از ویژگی‌های اصیل عطرهای کارولینا هررا شامل طراحی خلاقانه، ترکیبات برجسته، و ماندگاری بالا هستند.

کارولینا هررا

۶ عطر محبوب برند کارولینا هررا

کارولینا هررا در دنیای عطر بسیار شناخته شده است. برخی عطرها عبارتند از:

۲۱۲ VIP زنانه

“آیا شما در لیست هستید؟” این سوال از برند کارولینا هررا یک جواب دارد و آن هم محصولی خارق العاده، مردانه و زنانه، پر رمز و راز و بسیار شیک و خاص با نام ۲۱۲ VIP زنانه است. عطر ۲۱۲ VIP در سپتامبر ۲۰۱۰ با شعارهایی مانند “آیا شما در لیست هستید؟” و “این مهمانی خصوصی است” تولید شد. این عطر تجسم سبک زندگی کسانی است که در مرکز توجه قرار دارند و الهام بخش جوانان نیویورک است، جوانان شیک، مدرن و خلاق.

۲۱۲ VIP با الهام از زندگی پرانرژی کلان شهر نیویورک ساخته شده است، شهری که زندگی در آن جریان دارد. بوی خنک و اغواگرانه میوه گل ساعت در نت‌های آغازین این عطر شما را به مشک و یاسمن در نت‌های میانی می‌رساند تا درنهایت با لطافت نت‌های پایه و روایح وانیل و دانه تونکا کامل شود.

۲۱۲ VIP مردانه

پس از تولید رایحه زنانه در سال ۲۰۱۰، کارولینا هررا نسخه مردانه ۲۱۲ VIP را با همان شعارها تولید کرد. این عطر نشان‌دهنده سبک مهمانی شبانه در نیویورک است. مردی که از این عطر استفاده می‌کند، خوشگذران، کاریزماتیک و شیک است که حسادت دیگران را بر می‌انگیزد.

“۲۱۲” مردانه یک عطر کلاسیک با پیچیدگی و ظرافت خاص خود است. این عطر ماندگاری و قدرت پخش بالایی دارد و برای موقعیت های خاص مناسب است. این عطر بویی شبیه بهار و پاییز دارد و حدود ۶ ساعت روی پوست باقی می‌ماند و به مردان جوان توصیه می‌شود.

بوی لیمو ترش، زنجبیل، فلفل، میوه گل ساعت و خاویار در نت‌های آغازین این عطر شما را به نعناع و ادویه جات معطر در نت‌های میانی می‌رساند تا درنهایت با نت‌های کهربا، چرم و روایح چوبی کامل شود.

Good Girl

Good Girl یک رایحه خوشمزه و مناسب خانم‌های جوان است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. Good Girl از دیدگاه منحصربه‌فرد کارولینا هررا از دوگانگی زن مدرن الهام گرفته شده است.

با اسپری‌کردن این عطر بوی بادام و قهوه در فضای اطراف پخش می‌شود که انرژی و هیجان شما را بیشتر می‌کند. سپس، این نت‌ها به نت‌های میانی گل مریم و یاسمین تبدیل می‌شوند. بوی این گل‌ها انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند و نت‌های پایانی از دانه‌ی تونکا و کاکائو تشکیل می‌شوند که بوی شیرین آنها شما را شاد و با‌نشاط می‌کند.

”خوب بودن در بد بودن است” و “الهام از زن مدرن” از شعارهای گود گرل است. عطر گود گرل زنانه از برند آمریکایی کارولینا هررا با توجه‌به رایحه‌های تلخ و طبع گرمی که دارد مناسب فصل های پاییز و زمستان یا مجالس شبانه و میهمانی‌ها در شب‌های سرد سال است. ماندگاری این عطر ۵ الی ۸ ساعت است.

Bad Boy مردانه

عطرBad Boy  کارولینا هررا عطری مردانه شیرین و تند و با رایحه شرقی ادویه‌ای و بیشتر مناسب فصل سرد است. این عطر، با توجه‌به نامش، برای مردانی طراحی شده است که به‌دنبال یک عطر شیک، مردانه و تند هستند.

این عطر با ترکیبی از عناصر مختلف و نت ابتدایی فلفل سفید، فلفل سیاه و ترنج، نت میانی سدر و مریم گلی و نت پایانی تونکا، کاکائو و عنبر به یک عطر فوق العاده مردانه و در عین حال بسیار جذاب تبدیل شده است.

عطر Bad Boy توسط کمپانی آمریکایی Carolina Herrera در سال ۲۰۱۹ تولید شده است و به‌عنوان بهترین عطر این سال معرفی شد. عطر بد بوی یک عطر مردانه با طبع کهربایی تند است و با رایحه جذابش یک گزینه ایده‌آل برای آقایان جسور و شیک پوش محسوب می‌شود. بعد ازعرضه موفق گود گرل کمپانی کارولینا هررا تصمیم به تولید عطر بد بوی گرفت که در آن دوگانگی مرد را به تصویر می‌کشد.

CH زنانه

عطر کارولینا هررا سی اچ زنانه از خاطرات کارولینا الهام گرفته شده است! این عطر نخستین نسخه از مجموعه عطرهای سی اچ زنانه است که تعادل بسیار مناسبی بین راحتی و خنکی ایجاد می‌کند و به‌علاوه رایحه آن بسیار پیچیده و جذب‌کننده است. این برند در سال ۲۰۰۷ لقب “یک شروع تازه و پایانی شرقی” را بر روی محصول خود نهاد.

سی اچ با بوی مرکباتی، چوبی و شیرین مناسب روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی است. با اسپری این عطر بر روی پوست و نبض یا لباستان متوجه بوی نارنج، گریپ‌فروت، لیمو و آب دریا خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، انرژی و شادی فراوانی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند.

پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی، ترکیبی از گل یاسمین، شکوفه‌ پرتقال، دارچین، گل رز و پرالین خواهند داد. شیرینی و تندی این نت‌ها، شور و هیجان را در شما به اوج می‌رساند. پس از مدتی، نت‌های پایانی با رایحه چوب صندل، گیاه پاتچولی، چوب کشمیر، سدر ویرجینیا، مشک و عنبر تشکیل می‌شوند. این نت‌ها اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت فراوانی را شما ایجاد می‌کنند.

عطر CH زنانه

CH مردانه

سی‌اچ مردانه در سال ۲۰۰۹ برای همراهی با سی‌اچ زنانه عرضه شد. چارچوب مفهومی این عطر “پیوند تضادها” است که نت‌های شگفت‌انگیز و شیک را در هم می‌آمیزد. نت‌های آغازین شامل ترنج و پوست گریپ‌فروت هستند که در نت‌های میانی به زعفران و جوز در کنار روایح چوبی، یاس و بنفشه اضافه می‌شوند.

نت‌های پایه نیز از کهربا، وانیل، چرم، خزه و شکر شکل گرفته‌اند. رایحه این عطر ترکیبی از تضادهای دوست داشتنی است که هر آنچه را که از یک رایحه گرم انتظار دارید به شما تقدیم می‌کند. عطر سی اچ من از برند کارولینا هررا، شما را به یک سفر اکتشافی و ماجراجویانه می‌برد؛ سفری که در آن، عطر چوب چرمی منعکس شده است.

بهترین عطرهای کارولینا هررا در عطرش

عطر اصیل باید در فروشگاهی باکیفیت و دارای قیمت مناسب خریداری شود؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن عطرش سال‌ها بر روی آن‌ها کار کرده است و توانسته از این طریق مشتریان خود را حفظ کند.

جمع‌بندی

یکی از برندهای مطرح در دنیای عطر، کارولینا هررا است. عطرهای این برند دارای کیفیت و تنوع بالایی هستند که با طیف گسترده‌ای از روایح به بازار عرضه می‌شوند تا بتوانند مناسب هر سلیقه‌ای باشند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *