خانه » بررسی و معرفی » معرفی ۳ روانشناس خوب در کرمانشاه

معرفی ۳ روانشناس خوب در کرمانشاه

معرفی روانشناس خوب در کرمانشاه

روانشناس خوب در کرمانشاه

اگر به دنبال انتخاب یک روانشناس متخصص و معتبر در شهر کرمانشاه هستید، احتمالا متوجه شده‌اید که تعداد روانشناسان در شهرهای بزرگ بسیار زیاد است و این می‌تواند انتخاب روانشناس مناسب را دشوار کند. در این شرایط، معرفی روانشناسانی که در این شهر شناخته شده‌اند و تجربه و تخصص قابل‌توجهی دارند، می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید. در این مطلب قصد داریم شما را با ۳ روانشناس خوبِ کرمانشاه که آمار رضایت بالایی از سوی کاربران به خود جلب کرده‌اند، آشنا کنیم.

آشنایی با خانم مریم محسنی

آشنایی با خانم مریم محسنی

خانم مریم محسنی یکی از روانشناسان خوبِ کرمانشاه هستند، که از سوابق تحصیلی ایشان می‌توانیم به مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی اشاره کنیم. خانم محسنی مسئول فنی مرکز درمانی بیماران اعصاب ‌و روان هستند و سابقه‌ی فعالیت در بیمارستان به‌عنوان روانشناس بالینی هم دارند. علاوه‌بر این، خانم مریم محسنی سابقه فعالیت به‌عنوان روانشناس در مهدکودک و مرکز خلاقیت کودک و نوجوان هم دارند. گذراندن دوره‌های خلاقیت و تربیتی درمانگر کودک هم در سوابق ایشان دیده می‌شود.

خدمات روانشناسی خانم مریم محسنی

خدمات روانشناسی که توسط خانم محسنی ارائه می‌شوند و در صورت بروز این مشکلات می‌توانید به ایشان مراجعه کنید، عبارتند از:

  • اختلالات روانی مانند اسکیزوفرنی، افسردگی، اضطراب، وسواس و…
  • آموزش‌های والدگری پس از طلاق
  • اختلالات بزرگسال و کودک
  • درمان شکست‌های عاطفی
  • خانواده درمانی
  • زوج درمانی
  • مشاوره‌ی تحصیلی

نظرات مراجعین درباره خانم محسنی

افرادی که برای مسائل کودک و نوجوان، مسائل خانوادگی و مشاوره‌ی ازدواج به خانم محسنی مراجعه کرده‌اند، رضایت بسیار بالایی از روند درمان دارند. سواد و تخصص بالا، همدلی، دلسوزی، رفتار مناسب، رازداری و ارائه راهکارهای موثر از جمله ویژگی‌های خانم محسنی به شمار می‌روند که مراجعین درباره‌ی ایشان می‌گویند. اگر به دنبال مشاوره‌ی ازدواج و یا مشاوره کودک هستید، خانم مریم محسنی یکی از گزینه‌های مناسب در این شهر به شمار می‌روند که می‌توانید انتخاب کنید.

معرفی دکتر جمشید قزوینه

معرفی دکتر جمشید قزوینه

دکتر جمشید قزوینه دارای دکترای تخصصی روانشناسی تربیتی هستند و یکی از روانشناسان زبده‌ی کرمانشاه به شمار می‌روند. گذراندن دوره‌های روان‌ درمانگر، تکنیک‌های بازی درمانی و آموزش خانواده هم در سوابق تحصیلی ایشان دیده می‌شود.

خدمات روانشناسی دکتر جمشید قزوینه

خدمات روانشناسی که توسط دکتر قزوینه ارائه می‌شوند و برای درمان در این زمینه‌ها می‌توانید از ایشان کمک بگیرید عبارتند از:

  • مشکلات فردی
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره تحصیلی
  • درمان اختلالات یادگیری
  • راهبردهای مطالعه و یادگیری

نظرات مراجعین درباره دکتر جمشید قزوینه

اکثر افرادی که برای مشکلات فردی، مشاوره ازدواج و… به دکتر قزوینه مراجعه کرده‌اند، از مهارت، تخصص، صبوری، شنونده بودن، توانمندی و رفتار مناسب ایشان صحبت بسیاری می‌کنند. اگر ساکن کرمانشاه هستید و قصد مراجعه به دکتر روانشناس را دارید، دکتر جمشید قزوینه یکی از گزینه‌های مناسب در این شهر هستند که می‌توانید جزو لیست‌ روانشناسان مد نظرتان یادداشت کنید.

آشنایی با آقای امیرمهدی کدیوریان

آشنایی با آقای امیرمهدی کدیوریان

آقای امیرمهدی کدیوریان، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستند و از روانشناسان مطرح شهر کرمانشاه به شمار می‌روند. دوره‌های روانپویشی فشرده و کوتاه‌مدت (ISTDP) و رهیافت روانکاوانه‌ی شخصیت هم در سوابق تحصیلی ایشان دیده می‌شود.

خدمات روانشناسی آقای امیرمهدی کدیوریان

خدمات روانشناسی متعددی توسط آقای کدیوریان ارائه می‌شود، از جمله:

  • مشاوره و روان‌درمانی فردی
  • درمان اختلالات افسردگی، اضطرابی و وسواس

رویکرد درمانی آقای امیرمهدی کدیوریان ISTDP است و با این روش درمان صورت می‌گیرد.

نظرات مراجعین درباره آقای کدیوریان

افرادی که برای مشکلات فردی، خانوادگی و… به آقای کدیوریان مراجعه کرده‌اند، از راهکارهای ایشان نهایت رضایت را دارند. اگر سری به صفحه‌ی آقای امیرمهدی کدیوریان در پزشک خوب بزنید، ویژگی‌هایی که افراد درباره‌ی ایشان می‌گویند به صبوری، تخصص، تعهد، همراهی و رفتار مناسب خلاصه می‌شود.

انتخاب روانشناس خوب در کرمانشاه با یک کلیک!

اگر قصد مراجعه به روانشناس خوب در کرمانشاه را دارید و به‌دنبال لیست جامعی از روانشناسان این شهر هستید، می‌توانید از سایت پزشک خوب استفاده کنید. در این سایت علاوه بر مشاهده‌ی تقویم زمانی ۳ روانشناس بالا، می‌توانید لیست جامعی از روانشناسان کرمانشاه را به‌همراه تمام اطلاعات‌ اعم از آدرس، روز و ساعت‌های کاری، نظرات کاربران و… مشاهده کنید. با استفاده از این سایت تنها در چند دقیقه می‌توانید سریع‌ترین نوبتِ در دسترس را رزرو کرده و نگرانی از بابت نوبت و وقتِ خود نداشته باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *