خانه » آگهی رپورتاژ » معرفی بهترین سریال های کمدی تمام دوران

معرفی بهترین سریال های کمدی تمام دوران

بهترین سریال های کمدی تمام دوران

همۀ ما در زندگی با مشکلات و سختی‌های بسیاری روبرو هستیم و هر شخصی باید به‌گونه‌ای تلاش کند تا اندکی از بار فشارهای روحی و روانی خودش را کاهش دهد. برای تحقّق این امر، راهکارهای متعددی ارائه شده و ما می‌خواهیم به یکی از  ساده‌‌ترین و در دسترس‌ترین آنها اشاره کنیم. اکسیری به نام “خنده”!

خنده باعث ترشح هورمون‌های خوبی مانند سروتونین و القای حس آرامش و شادی در انسان می‌شود و با کاهش میزان استرس ، سلامت جسمی و عاطفی را برای ما به ارمغان می‌آورد. با دیدن سریال‌های خنده‌دار، به‌راحتی سطح هورمون‌های استرس شما کاهش پیدا می‌کند و با افزایش سلول‌های ایمنی، بدن شما تقویت می‌شود. ما لیستی از برترین سریال‌های کمدی نتفلیکس را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با تماشای آنها از فواید بی‌نظیر خنده بهره‌مند شوید.

Trailer Park Boys (8.4/10)

تریلر پارک یک اقامتگاه ارزان‌قیمت است که افراد می‌توانند با تریلر یا همان کاروان‌های متّصل به وسایل نقلیۀ خود در آنجا استراحت کنند. “پسران تریلر پارک” یک مجموعۀ مستند‌نماست که روی زندگی سه نفر از ساکنان تریلر پارک “سانی ویل” به نام‌های ریکی، جولیان و بابلز تمرکز دارد. این سه نفر سعی می‌کنند تا از طریق برنامه‌ریزی و طراحی جرایم جزیی پولی به جیب بزنند. درواقع آنچه این مجموعه را تبدیل به یک اثر بسیار کمدی و خنده‌دار نموده، تیپ شخصیّت‌های آن است. جولیان، رهبر برنامه‌های آنهاست، ریکی در نقش یک شخص لال و بابلز فردی است معصوم که به‌خاطر ماجراجویی‌های غیر‌قانونی آنها به دردسر میفتد.

Schitt’s Creek  (۸.۴/۱۰)

کمدی موقعیت “شتز کریک”، داستان خانوادۀ ثروتمندی است که به‌خاطر مشکلات مالی مجبور به نقل مکان به شهر کوچکی به نام شتز کریک شده‌اند. آنها به یک متل می‌روند و باید خود را به زندگی بدون پول عادت دهند.

مجموعۀ شتز کریک برای نویسندگی، شوخ‌طبعی و بازی‌های درخشان مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و نامزد دریافت جوایز بسیاری از جمله Emmy Award برای سریال‌های کمدی شده است.

Impractical Jokers (8.5/10)

این مجموعه ماجرای ۴ دوست به نام‌های جو، سل، کیو و مور است که وظایف مسخره‌ای را به هم می‌دهند و هر شخصی که بدترین عملکرد را داشته باشد، مجازات‌های عجیب‌وغریبی می‌شود مانند تاتو کردن و یا افتادن در تار عنکبوت! ۴ شخصیت اصلی این سریال طنز، در حین ایفای نقش خود، بداهه‌پردازی‌های بی‌نظیری را به تصویر می‌کشند.

The IT Crowd (8.5/10)

گروه آی تی یک کمدی انگلیسی بسیار سرگرم‌کننده است و با آنکه ۸ سال از پایان ساخت آن می‌گذرد تعداد طرفداران وفادار آن همچنان رو به افزایش است. ۴ فصل از این سریال ساخته شده و توانسته جایزه Emmy Award در سال ۲۰۰۸ و بهترین کمدی موقعیت BAFTA در سال ۲۰۰۹ را به خود اختصاص دهد.

داستان این سریال در مورد زندگی و کار دو متخصص رایانه در بخش IT یک شرکت ساختگی چند ملیّتی بزرگ به نامReynholm  در لندن است. در ادامۀ داستان، دختری به‌عنوان مدیر به بخش IT منتقل می‌شود که هیچ اطّلاعاتی از کامپیوتر ندارد. بازی‌های درخشان و فوق‌العاده بازیگران این مجموعه از نقاط قوّت آن به‌شمار می‌آید.

بهترین سریال های کمدی تمام دوران

Community (8.5/10)

از سریال “اجتماع” به‌عنوان زیرکانه‌ترین کمدی موقعیّتی که تاکنون ساخته شده، نام برده می‌شود. اجتماع، داستان یک وکیل متکبّر و خودخواه به نام “جف” است که درگیر یک مدرک لیسانس جعلی شده و هم اکنون باید در یک کالج تحصیل کند، جایی که با عدّه‌ای دوست می‌شود که به او کمک می‌کنند تا آدم بهتری شود. سریال اجتماع درواقع یک شاهکار هنری است که کاملاً می‌تواند لحظات شوخی‌ و طنزهای فوق‌العاده‌ای را با لحظات احساسی عمیق ترکیب کند. تماشای این سریال به طرفداران کمدی‌های موقعیّت، توصیه شده است.

Parks and Recreation (8.6/10)

“پارک ‌ها و تفریحات” اثر ذهن‌های درخشان مایکل شور و گرگ دنیلز است. یک کمدی در محل کار که حول “لسلی ناوپ” کارمند بخش پارک‌ها و تفریحات، در شهر خیالی Pawnee ایالت ایندیانا می‌چرخد. لسلی سعی دارد در کنار مدیریت بخش پارک‌ها به اهداف خود نیز دست یابد.

پارک‌ها و تفریحات یک کمدی موقعیّت خنده‌دار، جذّاب و احساسی است. از دلایل شهرت این سریال، احساس مثبت و شادی‌بخشی است که با دیدن آن به بیننده دست می‌دهد.

Arrested Development (8.7/10)

این سریال شاید بامزه‌ترین و زیرکانه‌ترین کمدی موقعیّتی باشد که تاکنون ساخته شده است. جیسون بیتمن در نقش “مایکل بلوث” می‌خواهد تا پس از دستگیری پدرش به جرم اختلاس مالی، نام خانوادگی خود را پاک کند و در عین حال سعی می کند تا با خانوادۀ دیوانۀ خود نیز کنار بیاید. در مورد این سریال گفته شده که از زمان خود جلوتر است و دلیل شهرت آن، روده‌بر ‌کردن بیننده با استفاده مکرّر از شوخی‌ها و طنزهای زیرکانه در حین نمایش است.

BoJack Horseman (8.7/10)

“بوجک هورسمن” یکی از احساسی‌ترین، سیاه‌ترین و واقع‌گرایانه‌ترین انواع شخصیّت‌هاست که در عین حال خنده‌دار و سرگرم‌کننده نیز هست، چون درباره یک اسب سخنگوست. این نمایش علاوه‌بر خنده‌دار بودن، به موضوعات حسّاسی مانند افسردگی، اضطراب و اعتیاد نیز می‌پردازد که به نظر نمی‌رسد سایر نمایش‌های کمدی به‌سراغ آن بروند. این سریال، ماجرای بوجک هورسمن، بازیگر تلوزیونی است که در دهۀ ۹۰ به اوج خود رسیده بود و اکنون الکلی شده و تلاش می‌کند تا دوباره به هالیوود و روزهای اوجش باز گردد.

The Office (8.9/10)

“اداره” یکی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های کمدی است که به‌شکلی گسترده موردتوجه قرار گرفته و بالاترین رتبه را در کمدی‌های موقعیّت از آن خود کرده است. این نمایش در شعبه Scranton یک شرکت ساختگی کاغذ به نام Dunder Mifflin، حول محور فعالّیت‌های روزمره در این اداره و گروه‌های مختلف کارمندان آن رقم می‌خورد.

سریال اداره یک نمایش کمدی فوق‌العاده دلچسب است که یک داستان عاشقانۀ زیبا نیز دارد. توازن ماهرانۀ جوک‌ها و شوخی‌های خنده‌دار با لحظات صمیمانه و احساسی در این سریال، آن چیزی است که هر طرفدار کمدی باید به دیدن آن بنشیند.

بهترین سریال های کمدی تمام دوران

موبوگیفت، سریع ترین راه دسترسی به سریال های نتفلیکس

شما از طریق شبکه نتفلیکس می‌توانید به تمام سریال‌هایی که معرفی شد دسترسی پیدا کنید. نتفلیکس یک سرویس بر پایه پرداخت حق عضویّت است که نیازمند پرداخت هزینه‌ای ماهیانه از سوی کاربر است. این حق عضویت را می‌توان از طریق گیفت کارت نتفلیکس پرداخت کرد.  شرکت موبوگیفت با پشتیبانی ۲۴ساعته در اسرع وقت، گیفت کارت های اورجینال نتفلیکس ، گیفت کارت اپل ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت گیم پس و … را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت آنها به آدرس mobogift.com مراجعه کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *