خانه » دانستنی ها » مشهور ترین سایت های طراحی داخلی آنلاین

مشهور ترین سایت های طراحی داخلی آنلاین

درباره سایت های طراحی داخلی بیشتر بدانید!

مشهور ترین سایت های طراحی داخلی آنلاین

امروزه اهمیت دادن به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل به یکی از مهمترین مسائل در میان افراد و به ویژه کسانی که به مد و به روز بودن اهمیت می‌دهند تبدیل شده است.

با توجه به تمایل بسیاری از افراد به تغییر دکوراسیون داخلی منزل به صورت سالانه و حتی ماهانه و نیز سلایق افراد به انواع سبک‌های دکوراسیون، بنابراین نیاز به مراجعه به مشهورترین سایت ‌های طراحی داخلی آنلاین برای ایده گرفتن از کارهای آنها بیش از پیش شده است به همین منظور در این مقاله سعی داریم به ذکر چند مورد از معروفترین و شناخته‌شده‌ترین سایت‌های طراحی دکوراسیون داخلی بپردازیم تا شما عزیزان با الهام گرفتن از نمونه کارها و یا توصیه‌های آنها اقدام به تزئین و دکوراسیون منزل خود به بهترین شکل ممکن نمایید.

اهمیت طراحی سایت دکوراسیون داخلی

در دنیای طراحی سایت دکوراسیون، از وب‌سایت‌های طراحی داخلی انتظار می‌رود که شیک، مرتب و ساختارمند باشند. یک سایت طراحی دکوراسیون داخلی برای اینکه مشهور شود بایستی چیدمان مناسب داشته و بهترین نمونه کارهای خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارد، در واقع ساخت وب‌سایت مدرن باید استعداد و توانایی یک شرکت یا طراح را در ساختار خود منعکس کند تا مشتریان و سرمایه‌گذاران بالقوه بیشتری را به سمت خود جذب کند.

هدف از طراحی سایت دکوراسیون داخلی و یا طراحی سایت مبلمان اینست که طراحان داخلی بتوانند با به اشتراک گذاشتن نمونه کارهای خود و یا ایده‌هایی که در ذهن دارند با مشتریان و یا علاقه‌مندان خود مشتریان زیادی را ترغیب به کمک گرفتن از راهنمایی‌های طراحان داخلی نمایند. و یا برخی از این سایت‌ها اقدام به فروش برخی لوازم و اکسسوارها و حتی مبلمان برای ایجاد تغییرات دلخواه در منازل و یا شرکت‌های مخاطبان خود می‌نمایند. پس مسلما مشاهده نمونه کارها و یا انواع مبلمان در یک ویترین شیک و تمیز نسبت به یک کارگاه تولیدی نامرتب و یا کوچکی که زیبایی مبلمان را به درستی نشان نمی‌دهد بسیار دلنشین‌تر و انتخاب برای مشتری بسیار راحتتر خواهد بود.

طراحی سایت مبلمان

مشهور ترین سایت های طراحی داخلی آنلاین

در این قسمت از مقاله سعی داریم شما را با مشهورترین سایت‌های طراحی داخلی آنلاین آشنا سازیم تا با الهام گرفتن از ایده‌های آنها خانه‌ای جذاب و زیبا برای خود طراحی کنید.

مشهور ترین سایت های طراحی داخلی آنلاین

سایت طراحی دکوراسیون داخلی BRIGHT BAZAAR

یکی از بهترین و مشهورترین سایت‌های طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین Bright Bazaar است که تمامی ایده‌های آن متعلق به شخصی به نام ویلی تیلور می‌باشد. این شخصیت سعی در ترکیب رنگ‌ها به گونه‌ای که بتواند یک فضای شیک و جذاب خلق کند داشته و تمایلی به استفاده از رنگ بژ در طراحی دکوراسیون داخلی ندارد. یکی از ویژگی‌های متمایز این سایت نسبت به سایر سایت‌های طراحی دکوراسیون داخلی اینست که امکان خرید تمامی لوازم و وسایل خانه در این سایت وجود داشته و در کنار کمک گرفتن از ایده‌های خلاقانه این سایت در طراحی دکوراسیون داخلی می‌توان لوازم مورد نیاز را نیز سفارش داد.

 Eastlake Studio – وب سایت مشهور طراحی داخلی شرکتی

برای طراحی وب‌سایت شرکتی بهره بردن از ایده‌ها و نمونه کارهای وب سایت Eastlake Studio توصیه می‌شود. این شرکت، مستقر در شیکاگو بوده و از فضاهای موجود در شرکت‌ها به درستی و اصولی استفاده می‌کند که  همه اینها با نحوه چیدمان سایت آنها به تصویر کشیده شده است.

S.R. Gambrel

اگر به دنبال یک وب‌سایت در درجه اول بصری هستید، باید به S.R. Gambrel به عنوان یک چیدمان ساده و تمیز مراجعه کنید، با ورود به این سایت شما می‌توانید نمونه کارهای شهر و روستای آنها را با برخی از زیباترین دکورهای اتاق نشیمن تنها با چند کلیک و اسکرول مشاهده کرده و از ایده‌های خلاقانه آنها استفاده کنید.

Urbanology Designs – طراحی داخلی وب سایت

نمونه‌های موجود در این سایت نمادی از محبوب‌ترین سبک طراحی این روزها برای یک وب‌سایت طراحی داخلی است. دسته‌بندی سبک‌ها و نمونه‌های مختلف به صورت مجزا و مشخص یکی از ویژگی‌های مثبت آن است که جستجو و گشت‌وگذار در سایت را برای کاربر بسیار دلپذیر و دلنشین می‌کند. حال و هوای طبیعی و نرم ادغام شده با تصاویر بزرگ و با کیفیت بالا، هر طراح دکوراسیون داخلی و یا صاحب‌خانه‌ای را به بهره بردن از ایده‌های موجود در این سایت وادار می‌کند.

سایت دکوراسون داخلی HOUZZ

با مراجعه به سایت دکوراسیون داخلی Houzz که به عنوان بهترین سایت دکوراسیون داخلی دنیا شناخته می‌شود شما با انواع متنوعی از ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی مواجه خواهید شد که نمونه‌های مشابه کمتری از آن را در سایت‌های دیگر دیده‌اید. این سایت به افراد و صاحبان خانه آموزش می‌دهد که با الهام گرفتن از ایده‌های موجود در این سایت و نیزتوجه به تمام جزئیات و بخش‌های مختلف ساختمان از جمله اتاق‌ها، کمدها و …  خانه خود را به یک مکان امن و زیبا تبدیل کنند.

به جرات می‌توان گفت وب‌سایت HOUZZ یکی از مشهورترین سایت های طراحی داخلی آنلاین است که مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین عکسها از دکوراسیون داخلی که از اقشار مختلف جامعه به دست او می‌رسد را پس از انجام بررسی‌های فراوان در سایت خود منتشر می کند. شما با مراجعه به این سایت با انبوهی از تصاویر مربوط به دکوراسیون داخلی زیبا مواجه خواهید شد که قطعا ترغیب به انتخاب یکی از بهترین آنها برای اجرایی کردن آن در منزل خود خواهید شد.

طراحی سایت دکوراسیون

Imperfect Interiors

خانه شما باید دلپذیر و راحت و همچنین مکانی شیک برای سرگرمی دوستان و خانواده باشد. متأسفانه، ایجاد یک خانه منحصر به فرد و زیبا که از فضا به نحو احسن استفاده کند و در عین حال شیک به نظر برسد، به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. با مراجعه به سایت طراحی دکوراسیون داخلی Imperfect Interiors می‌توانید با ترکیب ارزان با غیرمعمول، قدیمی با جدید، خانه خود را به فضایی الهام بخش تبدیل کنید که کاملا منحصر به فرد و پر از شخصیت باشد. با ورود به این وبسایت شما می‌توانید نمونه کارهای داخلی آنها را مشاهده کرده و برای کشف جزئیات بیشتر کلیک کنید.

وب سایت های طراحی داخلی – home designing

Home Designing یک سایت طراحی داخلی همه جانبه است که به تمامی نقاط و وسایل موجود در خانه از جمله مبلمان، رنگ دیوارها، فناوری، طرح‌های خانه برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه در  آینده توجه می‌کند.

وب سایت طراحی داخلی Decorilla

دکوریلا نیز یکی از بهترین و مشهورترین سایت های طراحی داخلی آنلاین است که راه‌حل‌های طراحی داخلی را برای صاحبان خانه و مشاغل در سراسر کشور ارائه می‌دهد. چیزی که Decorilla را به یکی از برترین سایت‌های طراحی داخلی تبدیل می‌کند، تصاویر استثنایی قبل و بعد از تغییرات اعمال شده است که انبوهی از الهامات و ایده‌های طراحی داخلی را به افراد ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این سایت دوکوراسیون داخلی اینست که تخفیفات ویژه‌ای را برای تهیه مبلمان و خدماتشان ارائه می‌دهند و حتی پس از اتمام پروژه می‌توانند از آخرین ترفندها و مدل‌های دکوراسیون آگاهی کسب کنند.

وب سایت های طراحی داخلی Style is What

Style is What یک پلت فرم چند کاناله است که بهترین سبک‌ها و گرایش‌ها را جمع آوری می کند. این سایت بیش از یک وب سایت طراحی دکوراسیون داخلی است، و دارای مجموعه‌ای انحصاری از برندهای لوکس طراحی داخلی، لوازم خانگی، مد، هنر و سبک زندگی است.

بهترین سایت های طراحی داخلی – Elle Decor

Elle Decor که از دیرباز مورد علاقه مخاطبان و علاقه مندان به طراحی دکوراسیون داخلی بوده است، بهترین وب‌سایت‌های دکوراسیون داخلی را در یک پلتفرم ترکیب می‌کند. در این سایت طراحان و عموم مردم می‌توانند به موضوعات زیادی از جمله گشت و گذار در خانه‌های جذاب و نفس‌گیر، بازسازی‌ها، بررسی محصولات و حتی سبک‌های افراد مشهور بپردازند. این وبسایت یک منبع خوب برای طراحان داخلی است چرا که بهترین‌ها را در حال حاضر در صنعت طراحی داخلی نشان می‌دهد.

نکاتی برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی جدید:

  • محتوای خود را بر اساس مخاطبان خود برنامه‌ریزی کنید.
  • نمونه کارهایی را ایجاد کنید که مخاطبان خود را متقاعد کند. این نمونه کارها باید حرفه‌ای به نظر برسد و تمام پتانسیل شما را برای انجام کار نشان دهد.
  • سعی کنید از نظرات مشتریان خود نیز استفاده کرده و رضایت آنها را جلب کنید، چرا که توصیفات مشتری یک منبع عالی برای متقاعد کردن مشتریان جدید در مورد کار شما است.
  • از رنگ‌های برند در طراحی سایت خود استفاده کنید تا وب‌سایت شما منسجم و خیره کننده به نظر برسد.
  • تمام خدمات و رسانه‌های اجتماعی را به کار گیرید تا مشتریانتان بتوانند به روش‌های مختلف با شما ارتباط برقرار کنند.

در صورت تمایل به طراحی سایت دکوراسیون داخلی و یا طراحی سایت مبلمان برای به اشتراک گذاشتن نمونه کارها و ایده‌های خود با مشتریان بالقوه کافیست با شرکت تخصصی طراحی سایت جاب تیم با شماره تماس‌های ۰۹۳۰۸۲۹۷۹۰۶ و ۰۹۳۵۷۶۶۹۳۲۹ تماس گرفته و با کارشناسان ما در این شرکت مشاوره داشته باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *