خانه » آگهی رپورتاژ » قیمت نوشتن مقاله برای سایت

قیمت نوشتن مقاله برای سایت

راهنمای نوشتن مقاله برای سایت

قیمت نوشتن مقاله برای سایت

نوشتن مقاله برای سایت و تولید محتوا بر اساس نیاز صاحبان انواع وب سایت، اصلی ترین روش برای گسترش کسب و کارهای اینترنتی است.

نوشتن انواع محتوا و مقاله باید توسط افراد کارآزموده انجام گیرد. یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت نوشتن مقاله سایت، تخصص و تبحر نویسنده مقاله است.

حتما جمله معروف محتوا پادشاه است را تاکنون شنیده اید. این جمله بیانگر اهمیت مقاله در پیشبرد اهداف یک وب سایت است. در واقع یک وب سایت برای دیده شدن، نیاز به محتوایی قوی و موثر دارد. نوشتن یک مقاله برای سایت اصول خاصی دارد که باید رعایت شود. هزینه نوشتن مقاله و دستمزد نویسندگی در سایت بر اساس تعداد کلمات آن تعیین می شود. البته فاکتورهایی مانند توانایی نویسنده، کیفیت مقاله و تخصصی بودن آن در تعیین قیمت مقاله برای سایت، تاثیر گذار خواهد بود برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه نوشتن مقاله، این مطلب را مطالعه کنید.

قیمت نوشتن مقاله برای سایت

قیمت نوشتن مقاله برای سایت بر چه اساس مشخص میشود؟

نوشتن مقاله برای یک سایت همواره مهم ترین اقدام برای بهبود سئو آن سایت به شمار می رود، به همین دلیل در طراحی یا ارتقاء یک وب سایت، استخدام یک نویسنده خوب و حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار است، بر همین اساس نیز قیمت نوشتن مقاله برای سایت حتما باید به عنوان یکی از هزینه های ارتقاء وب سایت در نظر گرفته شود.

به طور کلی هر یک از سایت های اینترنتی برای ارتقاء رتبه خود در گوگل به محتوای تخصصی و سئو سایت نیاز دارند. در مورد هر کسب و کاری، تعدادی کلمه کلیدی وجود دارد که بیش از کلمات دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. استفاده از این کلمات کلیدی در متن محتوا، به قدرت و کارایی متن آن کمک می کند.

هر چه کیفیت متن محتوا و مقاله بهتر باشد، ربات های جستجوگر گوگل به آن اهمیت بیشتری می دهند. تمامی این نکات توسط نویسنده محتوا باید رعایت شوند. نکات ذکر شده در تعیین قیمت نوشتن مقاله و دستمزد نویسندگی در سایت اثرگذار هستند. البته هر چه تعداد کلمات یک مقاله بیشتر باشد، هزینه نوشتن مقاله برای سایت نیز بیشتر خواهد بود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نویسندگی در سایت

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نویسندگی در سایت

قیمت نوشتن مقاله برای سایت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. در واقع اصلی ترین فاکتور برای تعیین قیمت هر مقاله، تعداد کلمات آن است، با این حال عوامل دیگری نیز می توانند هزینه نوشتن مقاله برای سایت را تغییر دهند که به شرح برخی از آن ها می پردازیم.

  • زبان مقاله:بسیاری از سایت های فروشنده کالا و خدمات، به صورت بین المللی فعالیت می کنند، از این رو تولید محتوای متنی برای این سایت ها با زبان های متعددی صورت می گیرد. مسلما قیمت نوشتن مقاله با زبان های خارجی برای یک سایت، بیشتر از مقالات با زبان فارسی است.
  • میزان تخصصی بودن مقاله: گاهی متن مقاله باید در مورد یک موضوع خاص نوشته شود. در چنین شرایطی لازم است نویسنده در این زمینه مطالعه کند یا در مورد تخصص موردنظر، اطلاعات کافی داشته باشد. معمولا نوشتن این گونه مقاله ها به صرف زمان نسبتا طولانی تری نیاز دارند، به همین دلیل نیز قیمت نوشتن مقاله تخصصی برای سایت های یاد شده می تواند با مقاله های عمومی متفاوت باشد.
  • خصوصی یا شرکتی بودن سفارش محتوا: اگر قصد دارید قیمت نوشتن مقاله برای سایتتان کمی به صرفه تر باشد، بهتر است از طریق شرکت های تولید محتوا اقدام کنید. این شرکت ها با استخدام نویسندگان حرفه ای، به صورت تیمی کار می کنند. معمولا هزینه ثبت سفارش مقاله متنی از طریق شرکت هایی مانند شرکت یک محتوا، کمتر از استخدام نویسنده مخصوص است.
  • تبحر و توانایی نویسنده مقاله: یک نویسنده توانا محتوای با کیفیت تری تولید می کند و بنابراین دستمزد بالاتری نیز خواهد داشت. برخی از نویسندگان با بهره مندی از توانایی خود در زمینه نوشتن مقاله های سئو شده، توانسته اند نام خود را به یک برند تبدیل کنند، به همین دلیل، قیمت نوشتن مقاله توسط آن ها، هزینه بیشتری برای صاحبان وب سایت ها دارد.

نویسندگی در سایت

  • نوع صنعت و کسب و کار هدف: صنایع خاص به محتواهای خاص نیز نیاز دارند، برای مثال نوشتن یک مقاله برای سایت با هدف معرفی محصولی خاص با نوشتن یک مقاله عمومی متفاوت است. حتی نوشتن مقاله برای برخی سایت ها، نیاز به سواد کافی در زمینه کسب و کار هدف دارد، بنابراین قیمت نویسندگی در سایت برای این نوع سایت ها کمی متفاوت است.
  • سئو حرفه ای محتوا: محتوایی می تواند بر رتبه یک سایت در گوگل تاثیر بگذارد که سئو شده باشد. قواعد سئو متن، هر چند وقت یکبار بر اساس قواعد الگوریتم های گوگل تغییر می کند، بنابراین اصول تولید محتوای متنی نیز باید همواره به روزرسانی شوند. قیمت نوشتن مقاله برای سایت و دستمزد نویسندگی در سایت به میزان حرفه ای بودن سئوی آن نیز بستگی دارد.
  • استخدام نویسنده دورکار یا حضوری: برخی شرکت ها برای نوشتن مقاله، نویسنده های حرفه ای را به صورت حضوری استخدام می کنند. این شرکت ها حقوق ثابتی را برای نویسندگان خود تعیین می کنند، اما شرکت هایی که از نویسندگان دورکار کمک می گیرند، قیمت نوشتن مقاله را به صورت کلمه ای و بر اساس حجم کار وی در ماه محاسبه می کنند.

نویسندگی در سایت خود را به یک محتوا بسپارید

شرکت های متعددی برای تولید محتوا به استخدام نویسندگان می پردازند. قیمت نوشتن مقاله برای سایت بر اساس دستمزد هر نویسنده تعیین می شود. هر چه دستمزد نویسنده مقاله بیشتر باشد، قیمت نوشتن مقاله برای سایت نیز افزایش پیدا می کند.

عمده شرکت ها با دریافت سفارش از صاحبان کسب و کار، واسطه ای بین نویسندگان و کسب و کارها خواهند بود. یک محتوا یکی از با تجربه ترین و حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه تولید محتوا به حساب می آید. این شرکت به کمک نویسندگان حرفه ای، زمینه تولید محتواهای یکتا، سئو شده و کارآمد را برای صاحبان وب سایت ها فراهم کرده است.

صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند برای تولید محتوای سایت خود با کارشناسان یک محتوا در ارتباط باشند. قیمت نوشتن مقاله برای هر سایت در یک محتوا بر اساس تعداد کلمات و نوع کسب و کار هدف تعیین می شود. البته لازم است این نکته را یادآوری کنیم که هر چه حجم محتوای سفارشی صاحبان وب سایت ها بیشتر باشد، تخفیف های ویژه ای از سوی یک محتوا به آن ها تعلق خواهد گرفت.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *