خانه » آگهی رپورتاژ » چرا بهتر است هتل عباسی اصفهان را با ایران هتل آنلاین رزرو کنیم؟

چرا بهتر است هتل عباسی اصفهان را با ایران هتل آنلاین رزرو کنیم؟

راهنمای رزرو هتل عباسی اصفهان با ایران هتل آنلاین

رزرو هتل عباسی اصفهان با ایران هتل آنلاین

رزرو هتل یک فرآیند مهم در برنامه‌ریزی سفر و اقامت در هر مقصدی است. این فرآیند به شما امکان می‌دهد پیش از سفر، اقامت خود را در هتلی از پیش انتخاب شده تضمین کنید.

یکی از زیباترین هتل‌های ایران که در سطح جهانی از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار است، هتل عباسی اصفهان است. این هتل مجلل ۵ ستاره، به‌عنوان قدیمی‌ترین هتل موجود در دنیا نیز شناخته می‌شود. مجموعه تاریخی این هتل، قدمتی بیش از ۳۰۰ سال دارد و مؤسس آن، آخرین شاه سلسله صفوی، یعنی شاه سلطان حسین بوده است.

اگر از علاقه‌مندان به اقامت در هتل‌های کهن و با اصالت هستید، هتل عباسی، یکی از جذاب‌ترین پیشنهادها برای شما خواهد بود. برای رزرو این هتل زیبا و افسانه‌ای، وب‌سایت‌های آنلاین زیادی وجود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید؛ با این حال، رزرو آنلاین هتل عباسی از سایت ایران هتل آنلاین، مزایای شگفت‌انگیزی برای شما خواهد داشت که قطعاً سورپرایز خواهید شد.

درباره هتل عباسی اصفهان؛ اقامت در کهن‌ترین هتل دنیا

هتل عباسی اصفهان با امکانات مدرن  رفاهی مدرن، اقامتی آرامش‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. این هتل، دارای ۲۲۵ باب واحد اقامتی، ۵۰۰ تخت و ۱۴ تالار بزرگ و مجلل است. در کنار آن، تعداد زیادی رستوران و کافه‌سنتی برای تجربه لحظات لذت‌بخش شما فراهم شده است. مجموعه کافه رستوران‌های هتل، ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰۰ نفر میهمان را دارد.

امکانات و خدمات هتل عباسی

امکانات و خدمات هتل عباسی

از جمله امکانات هتل عباسی، می‌توان به پارکینگ، استخر، لابی بزرگ و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. همچنین این هتل دارای فروشگاه و غرفه برای خرید انواع سوغاتی است.

با اقامت در هرکدام از واحدهای اقامتی این هتل، می‌توانید از امکاناتی مانند حمام و لوازم بهداشتی، یخچال، دراور، صبحانه مفصل، مبلمان لوکس، آباژور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایش و سرمایش بهره‌مند شوید.

سایر امکانات هتل عباسی اصفهان به شرح زیر است:

  • استخر، سونا، جکوزی، ماساژ
  • صرافی
  • کافی‌نت
  • خودپرداز
  • خدمات پزشکی
  • خدمات باربری
  • خدمات خانه‌داری
  • شبکه پخش فیلم
  • مینی‌بار با هزینه
  • خدمات بیدارباش
  • سالن ورزشی
  • فضای سبز
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات
  • لاندری
  • خدمات تور

موقعیت جغرافیایی هتل عباسی

موقعیت جغرافیایی هتل عباسی

برای رفتن به هتل عباسی، ابتدا باید به خیابان چهارباغ رفته و به سمت خیابان آمادگاه حرکت کنید. این هتل، در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی شهر اصفهان واقع شده است؛ نه از ترافیک خبری هست و نه از شلوغی و ازدحام شهر!

از آنجا که این هتل در مرکز شهر قرار دارد، خیلی راحت می‌توانید از آنجا به سایر جاهای دیدنی و نیز بازارهای مهم شهر سر بزنید. از جمله جاهای دیدنی در نزدیکی هتل عباسی، می‌توان به مسجد شیخ لطف‌الله، سی‌وسه‌پل، بازار بزرگ حکیم و کاخ هشت بهشت اشاره کرد.

از این هتل تا فرودگاه فقط ۴۵ دقیقه با خودرو (۲۶ کیلومتر) فاصله است. همچنین فاصله آن تا راه آهن نیز ۴۰ دقیقه (۲۲ کیلومتر) است.

قوانین پذیرش هتل عباسی

برای پذیرش هتل عباسی اصفهان، باید با شرایط و قوانین موردنظر این مجموعه آشنایی داشته باشید؛ برای مثال، در صورتی که میهمانان از ۱۲ سال بزرگتر باشند، هزینه اقامت آنان با هزینه بزرگسالان به صورت برابر محاسبه می‌شود. اقامت کودکان تا ۲ سال سن، کاملاً رایگان است؛ همچنین هزینه اقامت کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال نیز به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

برای رزرو هتل عباسی اصفهان، باید مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید. از جمله مدارکی که حتماً باید با خود بیاورید، شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی است. به یاد داشته باشید که این هتل، از پذیرش خانم‌ها و آقایان تنها معذور است و اقامت تنها برای خانواده‌ها و زوجین میسر است.

مزایای رزرو هتل عباسی از سایت ایران هتل آنلاین

مزایای رزرو هتل عباسی از سایت ایران هتل آنلاین

همه ما علاقه داریم که در کمترین زمان ممکن و بدون دردسرهای اضافی، هتل محل اقامت خود را رزرو کنیم. متأسفانه تعداد سایت‌های غیررسمی رزرو هتل، بسیار زیاد است و حتی در برخی موارد، رزرو هتل را با مشکلاتی مواجه می‌کند. به همین دلیل، بهتر است قبل از هر چیزی، بهترین سایت را برای رزرو هتل، انتخاب کنید.

با رزرو هتل از سایت ایران هتل آنلاین، این شانس را دارید که از تخفیفات بسیار ویژه و نیز عدم کارمزد کنسلی بهره‌مند شوید. همچنین، در این سایت، می‌توانید در کمترین زمان، هتل موردنظر خود را از بین بیش از ۳ هزار هتل در سراسر کشور انتخاب کنید.

رزرو آنلاین و هوشمندانه

ایران هتل آنلاین، امکان رزرو هوشمندانه هتل را برای شما میسر می‌کند. شما می‌توانید در هر ساعت در شبانه‌روز به صورت کاملاً آنلاین، از طریق ابزارهای جستجو در سایت، هتل موردنظر خود را پیدا کرده و رزرو کنید.

در این سایت، ابزارهایی مانند فیلتر قیمت، شهر، امکانات و خدمات و غیره وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید. همچنین در صفحه مربوط به هر هتل می‌توانید فاصله آن را تا جاهای دیدنی و مراکز مهم شهر ملاحظه کرده و یک برنامه سفر فوق‌العاده داشته باشید.

امکان دریافت مشاوره میلیونی

امتیاز جذاب رزرو هتل از ایران هتل آنلاین، امکان دریافت مشاوره میلیونی است! شاید بتوان گفت، این ویژگی، مهم‌ترین بخش از فرایند رزرو هتل برای شما خواهد بود. در این سایت، بیش از ۵۶۰ هزار نظر از حدود ۴ میلیون مخاطب فعال به ثبت رسیده است.

با بررسی نظرات مسافران درباره هتل‌های مختلف، می‌توانید از تجربه، انتقادات و پیشنهادهای آنان برای انتخاب بهتر خود کمک بگیرید. این نظرات به شما کمک می‌کند تا هرچه سریعتر به رزرو آنلاین هتل اقدام کنید.

پیگیری راحت در مرکز پشتیبانی آنلاین

آیا تاکنون با مشکلات فنی در رزرو آنلاین هتل مواجه شده‌اید؟ با رزرو هتل از سایت ایران هتل آنلاین، دیگر با مشکلات رایج در فرایند رزرو آنلاین خداحافظی کنید. در این سایت، این فرصت به شما داده می‌شود که به صورت شبانه‌روزی از خدمات پشتیبانی آنلاین بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید در بخش پشتیبانی آنلاین، خدماتی مانند اصلاح یا تغییر رزرو، فرایند کنسلی، درخواست خدمات، تغییر تاریخ و استرداد وجه را دریافت کنید. برای برقراری ارتباط با این بخش، کافی است به سایت رسمی ایران هتل آنلاین رفته و از بخش درخواست پشتیبانی در کادر مربوطه، درخواست خود را با کارشناسان در میان بگذارید.

کارمزد کنسلی رایگان

کارمزد کنسلی رایگان، یکی از خواسته‌های اصلی مسافران هنگام کنسل کردن رزرو هتل است. برای بسیاری از ما پیش آمده است که در برنامه سفر خود با مشکلاتی مواجه شده‌ایم؛ در نهایت مجبور شده‌ایم یا هتل را تغییر دهیم و یا سفر را کنسل کنیم. در این صورت، بعضی از سایت‌ها برای کنسلی رزرو هتل، مقداری جریمه درنظر می‌گیرند.

این در حالی است که کنسل کردن رزرو هتل در سایت ایران هتل آنلاین، هیچگونه کارمزد و جریمه‌ای ندارد. البته باید درنظر داشته باشید که برخی هتل‌ها ممکن است شرایط کنسلی خاصی داشته باشند. در سایت ایران هتل آنلاین می‌توانید شرایط کارمزد کنسلی هرکدام از هتل‌ها را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی امتیازات رزرو هتل عباسی اصفهان از سایت ایران هتل آنلاین بپردازیم. در پایان خوب است اشاره کنیم که با رزرو هتل از این سایت، می‌توانید از تخفیفات داغ فصلی نیز بهره‌مند شوید. این سایت با رزرو ۱۰۰ درصد آنلاین، این امکان را به شما می‌دهد که یک سفر کم هزینه و کاملاً مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *