خانه » آگهی رپورتاژ » بررسی و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ

بررسی و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ

گوشی های جدید سامسونگجدیدترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ امسال نیز مانند سال‌های گذشته گوشی‌های بی‌نظیری را روانه بازار کرده است. در ادامه به معرفی جدیدترین محصولات هر سری در سال ۲۰۲۱ تاکنون می‌پردازیم.

قیمت گوشی سامسونگ کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. سامسونگ برای ماندن در بازار پر رقابت گوشی‌های هوشمند، دست به تولید سری‌های مختلف گوشی کرد. هر سری گوشی سامسونگ، مشخصات فنی و در نتیجه قیمت متفاوت‌تری دارد تا دست خریدار را برای خرید گوشی سامسونگ باز نگه دارد. در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود. سامسونگ سعی کرده است تا بالاترین کیفیت را برای تمام اقشار مردم ارائه کند تا هر کسی با حداقل بودجه بتواند یک گوشی سامسونگ در دستش بگیرد.

گلکسی Z fold

گلکسی Z fold2 بالاخره جانشینی پیدا کرد. گرچه گلکسی Z fold2 هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است، ولی جانشینش گلکسی Z fold3 که به صورت رسمی در ۱۱ آگوست معرفی شد، در نوبه خود بسیار خاص است. صفحه نمایش این گوشی به اندازه ۲۹% روشن‌تر از مدل قبلی است. اندازه نمایشگر تا شده ۶.۳ اینچ و اندازه نمایشگر در حالت باز ۷.۶ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. نمایشگر داخلی مجهز به دوربین ۴ مگاپیکسلی است و جزء اولین مدل تاشو سامسونگ است که هم ضدآب است و هم از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. پردازنده این گوشی اسنپدارگون ۸۸۸ با ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی UFS3.1 حداکثر تا ۵۱۲ گیگابایت است. قیمت این گوشی از ۱۷۹۹ دلار شروع می‌شود و در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی فانتوم، سبز و نقره‌ای روانه بازار شده است. شایان ذکر است این دستگاه در ۲۷ آگوست همین سال روانه بازار شده است.

گلکسی Z filp

گلکسی Z flip 2 در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ معرفی شد و در ۲۷ همین ماه به بازار عرضه شد. این گوشی سامسونگ، دارای صفحه نمایش سوپرامولد است که اندازه آن در حالت تا شده ۱.۹ اینچ و در حالت باز ۶.۷ اینچ است. گفتنی است حتی بدون باز کردن آن می‌توانید تعامل خوبی با اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی خود داشته باشید. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی این گوشی ضد آب، از مدل قبلی روشن‌تر است و از تراشه قدرتمند اسنپدارگون ۸۸۸ با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت بهره برده است. ظرفیت باتری آن ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و در رنج وسیعی از رنگ‌ها از جمله مشکی فانتوم، سبز و رنگ لوندر (بنفش اسطوخودوسی) به بازار عرضه شده است.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

گلکسی Note

آغاز فروش جدیدترین نوت سامسونگ، Note 20 Ultra به ۲۱ آگوست ۲۰۲۱ باز می‌گردد. بین Note 20 و Note 20 Ultra تفاوت‌های اساسی وجود دارد. نوت ۲۰ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی تخت FHD+ و نوت ۲۰ اولترا دارای نمایشگر ۶.۹ اینچ منحنی Quad HD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. نوت ۲۰ اولترا از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کند، درحالی‌که در نوت ۲۰ چنین پشتیبانی فراهم است. هر دو گوشی، ماکزیمم از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. هر دو گوشی از تراشه Exynos 990/ snapdragon 865+ بهره برده‌اند درحالیکه نوت ۲۰ دارای رم ۸ گیابایت و نوت ۲۱ اولترا دارای رم ۱۲ گیگابایت با حافظه داخلی (ماکزییم تا) ۵۱۲ گیگابایت است. شروع قیمت گلکسی نوت ۲۰ از ۹۹۹ دلار و نوت ۲۰ اولترا از ۱۲۹۹ دلار است.

گلکسی S

جدیدترین سری‌های S سامسونگ در امسال، گلکسی S21، گلکسی S21+ و گلکسی S21 Ultra است که هر سه مدل بسته به بازار ارائه شده، دارای تراشه قدرتمند Exynos 2100/ Snapdragon 888 هستند. سامسونگ برای این سه مدل از رم‌ها و حافظه‌های داخلی متفاوتی استفاده کرده است. هر سه مدل از نرخ نوسازی تطبیقی پشتیبانی می‌کنند و دارای محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس‌اند.

در میان این سه،گلسکی S21، کوچک‌ترین دستگاه‌هاست که دارای صفحه نمایشگر تخت ۶.۲ اینچ FHD+ و دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور ۱۲ مگاپیکسل عریض و دوربین ۶۴ مگاپیکسل تله فوتو با قدرت زوم اپتیکال ۳x است. دوربین سلفی آن نیز ۱۰ مگاپیکسل و ظرفیت باتری‌اش ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل در دو نوع حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت به بازار ارائه شده است.

گلکسی S21+ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با ظرفیت باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که در دو نوع حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت به بازار ارائه شده است. مشخصات دوربین این مدل، دقیقا مانند مشخصات دوربین S21 است.

گلکسی S21 Ultra آخرین پرچمدار گوشی سامسونگ با صفحه نمایش منحنی ۶.۸ اینچی WQHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در بالاترین رزولوشن به بازار عرضه شده است. این مدل دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله‌ فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳x و ۱۰x است. دوربین سلفی این مدل، ۴۰ مگاپیکسل است.

دوربین این مدل، تا زوم ۱۰۰x را پشتیبانی می‌کند که در نوبه خود شایان توجه است. باتری این مدل، ۵۰۰۰ میلی آمپر است و در سه نوع حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت با رم (حداکثر تا) ۱۶ گیگابابت در بازار موجود است.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

شروع قیمت S21، S21+ و S21 ultre به ترتیب برابر است با: ۷۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ پرداختیم. از دیگر سری‌های جدید سامسونگ می‌توان به سری A: گلکسی A52s، سری M: گلکسی M42 5G و Fan Edition  که آخرین مدل گلکسی S20FE است که در سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی شد، اشاره کرد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *