خانه » آگهی رپورتاژ » سفر رویایی به برزیل، از جاذبه های گردشگری تا سواحل زیبا

سفر رویایی به برزیل، از جاذبه های گردشگری تا سواحل زیبا

جاذبه های گردشگری برزیل

جاذبه های گردشگری برزیل

برزیل، یکی از کشورهای پهناور جهان است که جاذبه‌ های گردشگری فراوانی دارد و مسافران را شگفت ‌زده می ‌کند. هر چند که این کشور به عنوان مرکز فوتبال جهان شناخته می‌ شود، اما جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی آن نیز بی‌ نظیر است. مسافرانی که به این کشور سفر می کنند، از مناظر طبیعی خیره ‌کننده، آبشارهای زیبا، سواحل سفید پوش، جنگل ‌های آمازون، آب و هوای استوایی و بسیاری از جاذبه‌ های دیگر می توانند دیدن کنند و با خرید تور برزیل خاطره ای به یاد ماندنی خواهند داشت.

جاذبه های طبیعی در برزیل

کشور زیبای برزیل جاذبه‌ های دیدنی بسیاری دارد. فقط جاذبه فرهنگی و تاریخی برزیل نیست که مسافران می توانند از آن لذت ببرند. بلکه جذابیت برزیل با جاذبه‌ های طبیعی ‌اش بیشتر خود را نشان می دهد. مسافرانی که به دنبال ماجراجویی هستند، به طور ویژه به این کشور جذب می‌ شوند. آبشارها، سواحل زیبا، جنگل‌ های دست نخورده آمازون، حیات وحش منحصر به فرد، جزیره ‌های استوایی، تالاب ‌های زیبا و غیره همگی یک سفر خاطره ‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌ آورند. از جمله جاذبه های طبیعی برزیل می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آمازون

رودخانه آمازون که از میان جنگل‌ های آمازون عبور می ‌کند، یک مقصد رویایی برای طبیعت ‌گردی و قایق ‌سواری است. این رودخانه بزرگ، دومین رودخانه بلند جهان پس از رودخانه نیل است و طول آن حدود ۶۴۰۰ کیلومتر می باشد. در این مسیر پر پیچ‌ و خم، مسافران می ‌توانند از چشم‌ اندازهای طبیعی خیره‌ کننده و بکر لذت ببرند. جنگل‌ های بارانی آمازون که یکی از جاذبه‌ های اصلی برزیل هستند، به مساحت حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع می‌ رسند و زادگاه میلیون ‌ها گونه گیاهی و جانوری است.

مجمع الجزایر آناویلیاناس در ریو نگرو نیز با تنوع گونه ‌های گیاهی و جانوری خاص مانند طوطی ها، لاک پشت ها، میمون ها، تمساح ها و … که در کنار جویبارها، دریاچه ها و جنگل های انبوه هستند، جذابیتی متفاوت را به مسافران ارائه می ‌دهد. باران ‌های موسمی در منطقه آمازون  نیز باعث غافلگیری گردشگران شده و آن ها را شگفت‌ زده می ‌کند و تجربه حس نابی را برایشان امکان‌ پذیر می‌سازد. آمازون، یکی از مناطق زیست ‌بومی مهم برزیل بوده و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است.

آبشار ایگواسو

ایگواسو، یک مجموعه آبشار بزرگ و خیره ‌کننده است که در میان کشورهای برزیل و آرژانتین قرار دارد. این مجموعه آبشار، یکی از شگفتی ‌های طبیعی بزرگ و مشهور جهان است. برخی از آبشارهای ایگواسو ارتفاعی تا ۱۰۰ متر دارند و چشم هر بیننده‌ ای را به خود جلب می ‌کنند. گردشگران می‌توانند با عبور از مسیرهای پیاده ‌روی این آبشار، منظره ای فوق العاده را تماشا کنند. آوازه ترسناک ریزش آب از آبشار، هرچند مهیب است، اما دیدن رنگین ‌کمانی که در بالای آبشار شکل می ‌گیرد، شوق و اشتیاق گردشگران را دو چندان می ‌کند.

در این منطقه، یک پل نیز وجود دارد که گردشگران را به سمت یکی از بزرگترین آبشارهای این مجموعه، به نام “گلوی شیطان” هدایت می ‌کند. این آبشار ارتفاعی حدود ۸۲ متر دارد و شکل آن شبیه حرف “U” است. علاوه بر پیاده‌ روی، گردشگران می ‌توانند با قایق در رودخانه ایگواسو حرکت کنند یا با هلیکوپتر از بالای آبشار لذت بیشتری ببرند. همچنین، دوچرخه ‌هایی برای کرایه نیز در اختیار گردشگران قرار دارد تا بتوانند در جنگل ‌های ایگواسو، یکی از زیباترین چشم‌ اندازهای طبیعی جهان را کاوش کنند.

کوه های ریودوژانیرو

کوه های ریودوژانیرو، می‌تواند تجربه ‌ای بی ‌نظیر با ترکیبی از مناظر شهری، جنگل ‌های بارانی و سواحل زیبا را به شما ارائه دهد. یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی این شهر، کوه شوگرلوف است. این کوه برای علاقه ‌مندان به صخره‌ نوردی، یک مقصد محبوب است. شوگرلوف به شکل یک کله قند بزرگ در دهانه خلیج گوانابارا قرار دارد و تله ‌کابینی وجود دارد که شما را به قله کوه می ‌برد. ابتدا با استفاده از تله ‌کابین به تپه مورودااورکا بالا می ‌روید. این تپه در ارتفاع ۲۲۰ متری قرار دارد و چشم ‌انداز فوق ‌العاده‌ ای از منطقه ساحلی بوتافوگو، کوه کورکووادو و مجسمه مشهور مسیح نجات دهنده که در قله کوه قرار دارد، را به شما ارائه می‌دهد.

این کوه نه تنها به دلیل زیبایی طبیعی و قرار گرفتن در دل جنگل، بلکه به خاطر مجسمه مشهور “مسیح منجی” که بر روی آن قرار دارد، مورد توجه تمامی گردشگران است. این مجسمه با ارتفاع ۳۰ متر، حضرت مسیح را با دستان گشوده بر فراز شهر ریودوژانیرو به تصویر می‌ کشد. همچنین کوه ‌های “اورکا” و “بابیلون” در این منطقه به عنوان بزرگ‌ ترین محوطه صخره‌ نوردی شهری در جهان شناخته می ‌شوند.

جزیره فرناندو دو نورونا

جزیره فرناندو دو نورونا

مجمع الجزایر فرناندو دو نورونا که در اقیانوس اطلس واقع شده و شامل یک جزیره اصلی به مساحت ۱۰ کیلومتر مربع و ۲۰ جزیره کوچکتر است، یک تجربه استوایی کامل را به شما ارائه می ‌دهد. در این منطقه، هر چیزی که در یک منطقه استوایی انتظار دارید، را خواهید یافت. از جمله مناظر طبیعی خیره کننده، چشم‌ اندازهای دریا، سواحل زیبا، بهترین مکان‌ های غواصی در آب ‌های کم ‌عمق و عمیق، نواحی مناسب برای موج‌ سواری و دوچرخه ‌سواری، حیات وحش غنی و متنوع، اقامتگاه ‌ها و رستوران ‌های برتر. علاوه بر این، شلوغی در این منطقه وجود ندارد، زیرا تعداد صندلی ‌های پروازها محدود است و به همین دلیل تنها تعداد محدودی از افراد روزانه می ‌توانند به این منطقه سفر کنند.

سواحل زیبای برزیل، بهترین مکان برای شنا و آفتاب گرفتن

برزیل، کشوری بزرگ در قلب آمریکای جنوبی، یک مقصد آرامش‌ بخش با سواحل زیبا است که برخی از آن ‌ها به عنوان معروف ‌ترین سواحل جهان شناخته می‌شوند. اگر به دنبال گرفتن آفتاب در ساحل‌ های زیبا، پیاده‌ روی در مسیرها و تپه ‌های اطراف سواحل هستید، سواحل برزیل مقصدی مناسب برای شما خواهد بود. برای کشف سواحل شگفت ‌انگیز در این کشور، نیازی به جستجوی پیچیده نیست و در پایتخت برزیل، یعنی ریودوژانیرو، گردشگران به راحتی می‌ توانند چندین ساحل فوق ‌العاده را کشف کنند. سواحل معروف برزیل عبارتند از:

  • جریکواکوارا
  • پرایا د پیپا
  • تایپوس د فورا
  • پرایا دوس کارنیروس
  • کوپاکابانا
  • پرایا مول
  • پورتو د گالینهاس

سفری آسوده خاطر با آژانس هواپیمایی

شما می توانید برای دیدن جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مناظر طبیعی و جذاب کشور برزیل، به خرید تور برزیل از طریق آژانس هواپیمایی سام سیر اقدام کنید. آژانس هواپیمایی سام سیر، یکی از موسسات معتبر است که سابقه درخشانی در صنعت گردشگری دارد. این مجموعه می تواند بستری را برای تجربه یک سفر عالی به کشور زیبای برزیل فراهم کند. تور سام سیر، با توجه به تجربه و دانشی که در سفرهای گروهی دارد، برنامه ‌ریزی دقیقی را جهت سفر به برزیل ارائه می ‌دهد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *