خانه » بررسی و معرفی » ثبت رپورتاژ آگهی در سایت آموزشی

ثبت رپورتاژ آگهی در سایت آموزشی

در مورد رپورتاژ و مزایای درج آن در سایت آموزشی بیشتر بدانید!

ثبت رپورتاژ آگهی در سایت آموزشی

اگر قصد درج رپورتاژ در سایت آموزشی دارید پیشنهاد میکنیم، این پست را مطالعه کنید.

ثبت رپورتاژ با تخفیف

برای خرید از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید ( تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد)

ایمیل: info.daneshchi@gmail.com

واتساپ و تلگرام به شماره: ۰۹۰۲۱۲۰۱۲۲۰

ارسال پیام از انتهای سایت، قسمت نظرات

امروزه تبلیغات در بستر اینترنت جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و تقریبا جای تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات را گرفته‌اند. زیرا افراد می‌توانند با صرف هزینه کمتر و اثر بخشی بیشتر توجه مخاطبان را به کسب و کار، برند و محصولات خود جلب نمایند. یکی از این تبلیغات آنلاین در دنیای مجازی رپورتاژ آگهی از نوع آموزشی نام دارد که نوعی تبلیغات غیر مستقیم و بی طرف است و می‌تواند اعتماد مخاطبان را نسبت به سایت شما افزایش دهد. اما باید با توجه به موضوع تبلیغات خود، سایت مناسبی را برای آن انتخاب کنید. اگر در زمینه آموزشی، تحصیلی و … فعالیت دارید بهتر است یک رپورتاژ آگهی در سایت آموزشی درج کنید تا نتیجه مطلوب‌تری به دست آورید. مانند سایت دانشچی که در حوزه مطالب آموزشی جایگاه مطلوبی در نتایج گوگل دارد.

بنابراین داشتن اطلاعات در مورد رپورتاژ آگهی در سایت آموزشی و نحوه نوشتن آن به شما کمک می‌کند تا از پتانسیل بالای آن بهره‌ببرید و یک تبلیغات هدفمند و تاثیرگذار برای جذب کاربر داشته باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ یا رپورتاژ آگهی به یک روش تبلیغاتی اطلاق می‌شود که به صورت مقاله با ماهیت تبلیغاتی و خبری در سایت‌های پرمخاطب منتشر می‌شود. در اصطلاح تبلیغاتی، رپورتاژ(به فرانسوی: Publireportage) به معنای منتشر کردن مطالب تبلیغاتی در یک فضای معین به شکل متنی یا توضیح کوتاه است. معمولاً رپورتاژ آگهی‌ها اطلاعات مختصری درباره محصول، خدمات، یا کسب و کار مرتبط با آگهی را ارائه می‌دهند. این نوع تبلیغات به دلیل ساختار کوتاه خود، توانایی جذب توجه سریع افراد را دارند و معمولاً به عنوان یک ابزار موثر برای اطلاع‌رسانی سریع به مخاطبان استفاده می‌شوند. همچنین بر بالا بردن جایگاه یا رتبه سایت شما در گوگل و سئو آن تاثیر بسزایی دارد.

ثبت رپورتاژ آگهی در سایت های آموزشی چه مزیت هایی دارد؟

ثبت رپورتاژ در سایت های آموزشی به انتشار مطالب و محتواهای آموزشی در محیط‌های مختلف، به ویژه در وبسایت‌ها و منابع آموزشی مانند سایت دانشچی اشاره دارد. در این فرآیند، مطالب آموزشی از جمله مقالات، ویدئوها، پادکست‌ها، دوره‌های آموزشی و منابع مشابه در وبسایت‌ها و پلتفرم‌های آموزشی منتشر می‌شود. هدف اصلی رپورتاژ با محتوای آموزشی، انتقال دانش و مهارت‌ها به مخاطبان و عموم جامعه است. با انتشار محتواهای آموزشی، افراد مختلف می‌توانند دانش جدید یاد بگیرند، مهارت‌های خود را بهبود ببخشند و با مفاهیم جدید آشنا شوند. رپورتاژ آموزشی می‌تواند به صورت متنی، تصویری یا حتی ترکیبی از این عناصر در وبسایت‌های آموزشی باشد.

در دیگر روش‌های تبلیغاتی تنها باید با چند کلمه بتوانید کاربر به سمت سایت خود جذب کنید اما رپورتاژ آگهی فرصت بیشتری برای شما فراهم می‌کند.

مزایای ارسال رپورتاژ در سایت های آموزشی عبارتند از:

– هزینه کمتر نسبت به تبلیغات دیگر

– قابلیت انتشار در رسانه‌های آموزشی با تنوع مخاطبان

– قابلیت تنظیم و تغییر محتوا به‌روزرسانی شده به راحتی

چگونه رپورتاژ آگهی در وبسایت آموزشی بنویسیم؟

برای اینکه رپورتاژ شما در یک سایت آموزشی تاثیر خوبی در جذب کاربران و سئو سایت داشته باشد باید یک سری مراحل استاندارد و نکات اصولی را رعایت کنید تا متن شما جذاب و مؤثر باشد. در ادامه، چند مرحله برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی را مرور می‌کنیم:

– متنی که بعنوان رپورتاژ در سایت آموزشی می‌نویسید نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد. باید به گونه‌ای بنویسید که به صورت غیر مستقیم کاربر را ترغیب و  به سمت سایت شما جذب شود.

– از عنوان و تیترهای داخلی جذاب و تاثیرگذار استفاده کنید.

– یک متن جدید بنویسید تا محتوای شما تکراری نباشد زیرا تاثیر منفی خواهد داشت.

– متن رپورتاژ باید خلاقانه باشد تا مخاطب با خواندن آن احساس خستگی نکند و ترغیب به ادامه مطالعه شود.

–  با توجه به موضوع در متن رپورتاژ اطلاعاتی با ارزش که احساس می‌کنید می‌تواند برای مخاطب جالب باشد قرار دهید.

– در متن رپورتاژ از کلمات کلیدی بی‌ربط و متن‌های تکراری استفاده نکنید.

– متن رپورتاژ نباید پراکنده باشد و باید یک هدف مشخص را دنبال نماید.

– برای تاثیر بیشتر، رپورتاژ باید یه صورت مداوم آگهی شود. اما انتشار بیش از حد رپورتاژ نیز تاثیر منفی دارد و باعث اسپم شدن سایت شما خواهد شد بنابراین بهتر است یک دوره زمانی در نظر بگیرید.

– برای انتشار رپورتاژ، آن را به یک سایت آموزشی که با حوزه فعالیتتان مرتبط است مانند دانشچی که از رتبه خوبی برخوردار است  بسپارید.

– پس از نوشتن متن، آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید تا از اشتباهات املایی، نگارشی و اشکالات دیگر جلوگیری کنید.

ثبت رپورتاژ در سایت آموزشی دانشچی

وبسایت آموزشی دانشچی جز ۵۰۰ سایت برتر ایرانیست، میانگین بازدید ماهانه این سایت بین ۲ الی ۳ میلیون است، (DA:59 و DR: 45) محل مناسبی برای درج رپورتاژ مشتریان است.

دسته بندی رپورتاژها به دو صورت همسان و غیر همسان در سایت آموزشی دانشچی قرار می‌گیرد. دسته همسان غیر تبلیغاتی است و کیفیت بالاتری دارد و سئو سایت شما را نسبت به دسته غیر همسان بیشتر بهبود می‌بخشد. همچنین گوگل تشخیص نمی‌دهد که شما برای این لینک هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید. اما رپورتاژ غیرهمسان با تگ تبلیغاتی درج می‌گردد.

نمونه رپورتاژ همسان مانند دسته بندی دانستنی

نمونه رپورتاژ غیرهمسان مانند دسته بندی آگهی رپورتاژ

ارتباط با ما 

ایمیل: info.daneshchi@gmail.com

واتساپ و تلگرام به شماره: ۰۹۰۲۱۲۰۱۲۲۰

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

یک دیدگاه

  1. سلام به نظر من کلمه ریپورتاژ درست هست، به انگلیسی reportage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *