خانه » آگهی رپورتاژ » تعمیرگاه خودروهای چینی در تهران

تعمیرگاه خودروهای چینی در تهران

خودروهای چینی را کجای تهران تعمیر کنیم؟

تعمیرگاه خودروهای چینی

در این سال‌ها خودروهای چینی به خوبی توانسته‌اند در بازار ماشین ایران و سایر کشورها جایگاه خود را پیدا کنند و ماشین‌هایی همچون جک، لیفان، ام وی ام و برلیانس در ایران طرفداران خاص خود را یافته‌اند. این خودروها بخاطر ظاهر زیبا و جذاب و امکانات خوب رفاهی و ارگونومیکی کابین، برای خریداران ماشین دارای ارجحیت نسبت به سایر خودروهای موجود هستند و جز محبوب‌ترین خودروهای چینی محسوب می‌گردند. خودروسازان چینی به خوبی توانسته‌اند با طراحی ماشین‌هایی به روز و خوش نشین، با محصولات معتبرترین برندهای آسیایی رقابت کنند.

گفتنی است هم‌زمان با فروش ماشین‌های چینی، نیاز به تعمیرگاه خودروهای چینی و تعمیرکاران متخصص هم از جمله نیازهای هر خودروداری شده است. تعمیرگاهی که با استفاده از دستگاه‌های تشخیص عیب، قادر به عیب یابی دقیق ماشین باشد و با خرج نتراشیدن اضافی هزینه گزاف به دوش خودروداران نگذارد. دراین متن با ما همراه باشید تا نگاهی به خودروهای چینی موجود در بازار و تعمیرگاه‌های خودروهای چینی بیندازیم.

تعمیرگاه خودروهای چینی

خودروهای چینی

از سال ۲۰۰۹، تولید سالانه خودرو در چین بیشتر از تولیدات اتحادیه اروپا یا ایالات متحده و ژاپن شده است. می‌توان گفت چین به بزرگترین بازار خودرو در جهان تبدیل شده است. البته در حالیکه بیشتر خودروهای تولید شده در چین در آنجا فروخته می‌شوند، اما در سال ۲۰۱۹، حدود ۲۹۵۰۰۰ خودروی تجاری و ۷۲۵۰۰۰ خودروی سواری از چین به سایر کشورها از جمله ایران صادر شدند. البته این صادرات کشور چین و تولیدات خودروسازان چینی بیشتر در بخش خودروهای ارزان قیمت بازار متمرکز بوده است.

خودروسازان بزرگ چینی که ماشین‌هایشان در بازارهای جهانی یافت می‌شوند عبارتند از گروه خودروسازی فاو (FAW Group)، سایک موتور (SAIC Motor)، دانگ فنگ (Dongfeng) و چانگان (Chang’an)، و دیگر خودروسازان چینی از جمله جیلی (Geely)، گروه خودروسازی پکن (Beijing Automotive Group)، خودروسازی برلیانس (Brilliance)، گروه خودروسازی گریت وال موتور (Great Wall Motors)، چری (Chery)، جک (JAC Motors)، لیفان (Lifan)، ام وی ام(MVM) هستند. خودروسازان جیلی هم که در خارج از کشور به عنوان مالک ولوو کارز سوئد شناخته شده‌ است، یکی از بزرگترین خودروسازان مستقل چین است. این برند پرچمدار در سال ۲۰۱۷ به برترین برند خودروی چینی تبدیل شد. لازم بذکر است از بین تمام خودروهای چینی عرضه شده، ماشین‌های برند جک، لیفان، ام وی ام، جیلی، برلیانس، گریت وال، چانگان و فاو در ایران بیشتر از سایرین موجود و محبوبند.

تعمیرگاه خودروهای چینی

تعمیر خودروهای چینی شامل چه خودروهایی است؟

جیلی که بزرگترین تولید کننده خودرو با مالکیت خصوصیست، ششمین تولید کننده بزرگ در چین است. مدل‌‌های خودرو جیلی که در ایران موجودند شامل خودرو جیلی EC7 و جیلی امگرند ۷ است. مدل‌های خودروهای جک و لیفان موجود هم بیشتر از همه لیفان ۶۲۰، لیفان ۱۸۰۰ و لیفان x60، و مدل جک J5، جک S5 هستند. مدل‌های برلیانس موجود هم برلیانس V5 و برلیانس H330 است. خودرو گریت وال هم مدل C30 و گریت وال ولیکسC30 Elite، و خودرو چانگان مدل Cs85، خودرو فاو هم مدل بسترن B۳۰ است.

تعمیرگاه خودروهای چینی

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی در تهران کجاست؟

تعمیرگاه تخصصی خودرو چینی تعمیرگاهی است که با استفاده از دستگاه‌های مناسب و مجهز در بخش‌های تجهیزات برقی، باتری سازی، مکانیکی و همچنین بخش تنظیم و تعمیر موتور، تعمیر توربو شارژر، تعمیر گیربکس، جلوبندی و حتی کولر و تزئینات تشخیص درست، در عیب یابی خودرو داشته باشد و با تعمیرکاران متخصص بتواند بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد.

در کیلومتر ۱۱ بزرگراه فتح، روبه روی سه راه شهریار، داخل مجتمع رفاهی تعمیرگاهی شهید حدادی آدرس یکی از تعمیرگاه‌‌های تخصصی خودروهای چینی در تهران واقع شده است.

شماره تماس‌های تعمیرکار تعمیرگاه

 ۰۹۱۲۴۲۸۳۳۸۹ – ۰۹۳۸۴۲۸۳۳۸۹   احسان رجبی

 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *