خانه » آگهی رپورتاژ » با سنگ مصنوعی بیشتر آشنا شوید !

با سنگ مصنوعی بیشتر آشنا شوید !

همه چیز درباره سنگ مصنوعی

با سنگ مصنوعی بیشتر آشنا شوید !

اگر در بازار مصالح و ساختمان فعالیت داشته باشید، قطعا نام سنگ های مصنوعی را شنیده اید. سنگ های مصنوعی این روز ها به شدت در بازار سر و صدا ایجاد کرده اند و یکی از رقیب های اصلی سنگ های طبیعی شده اند. خیلی از عوامل مختلف باعث شده است که بسیاری از افراد این سنگ های مصنوعی را به سنگ های طبیعی ترجیح دهند که در ادامه این مقاله به تمامی این موارد اشاره شده است. پس همراه ما باشید.

سنگ مصنوعی

همانطور که از نام این کالا مشخص است این قطعات یک محصول کاملا مصنوعی هستند و به دست انسان ساخته شده اند. سنگ های مصنوعی همان بتن های معمولی هستند که با ملات ماسه و سیمان و آب تشکیل شده اند، اما با کمی تغییر در روند تولید آن ها و استفاده از افزودنی های بتن در متریال این قطعات، سنگ های مصنوعی تشکیل شده اند که به آن ها سنگ مصنوعی سمنت پلاست نیز می گویند.

شکل ظاهری این قطعات کاملا زیبا، جذاب و براق است. برخی از این قطعات کاملا مشابه با سنگ هستند و یک محصول شیک و جذاب که به راحتی میتوانید در دیزاین خودتان از این محصولات استفاده کنید، همچنین دارای مقاومت دمایی و فشاری بسیار خوبی هستند که در ادامه، درباره این ویژگی ها بیشتر توضیح داده شده است.

سنگ مصنوعی

ویژگی های اصلی سنگ های مصنوعی

از دلایل مهمی که سنگ های مصنوعی این روزها به شدت سر زبان ها افتاده اند، ویژگی های مهم آن ها و شباهت های آن به سنگ های طبیعی است. یکی از مهمترین ویژگی های مهم سنگ های مصنوعی، شکل ظاهری بسیار زیبا و جذاب آن ها است. این جذابیت به دلیل وجود افزودنی های بتنی در متریال این قطعات می باشد که باعث به وجود آمدن این زیبایی شده است. تنوع بسیار بالا در طرح، ابعاد و رنگ بندی، از دیگر ویژگی های مهم این محصولات است که به راحتی می توانید در هر ناحیه ای که دوست دارید با هر طرح و نقشی که مدنظر شماست از این محصولات بتنی بهره ببرید.

از آنجایی که این محصولات فانتزی هستند، اما در مقایسه با دیگر محصولات فانتزی دارای مقاومت بسیار خوبی هستند. در کنار آن مقاومت دمایی آن ها به شدت بالا رفته و به راحتی می توانید در سردترین نواحی ممکن و یخبندان از این قطعات بهره ببرید. قیمت بسیار مناسب، نسبت به سنگ های طبیعی از مهم ترین ویژگی های این محصولات دوست داشتنی است که برای هر فرد و پروژه ای به دلیل قیمت بسیار مناسب، مقرون به صرفه خواهد بود و یکی از دلایل مهم اینکه بسیاری از افراد این محصولات را به سنگ های طبیعی ترجیح می هند، قیمت به شدت مناسب این قطعات دوست داشتنی است.

محصولات سنگ های مصنوعی

محصولات سنگ های مصنوعی

سنگ های مصنوعی سمنت پلاست دارای دسته بندی های مختلفی هستند که به شکل زیر است:

موزاییک پلیمری

از محصولات بسیار ترند سنگ مصنوعی، می توان به موزاییک این دسته از محصولات اشاره کرد که نام آن کفپوش بتنی پلیمری است. شاید با شنیدن نام موزاییک پلیمری، فکر شما به سمت موزاییک های پلاستکی برود، اما نه اینگونه نیست، موزاییک های پلیمری از کفپوش های بتنی بسیار محبوب این روز های بازار هستند.

نرده پلیمری

نرده های بتنی پلیمری

از دیگر محصولات جذاب سنگ مصنوعی، می توان به نرده های بتنی پلیمری اشاره کرد، که بسیار شکل ظاهری زیبا و جذابی دارند و به راحتی می توانید در محوطه خود از این محصولات با خیال راحت استفاده کنید. برخی از این نرده های بتنی به روش مسلح تولید شده تا مقاومت آن ها بسیار بالا رود.

جدول های دورباغچه ای پلیمری

جدول های دورباغچه ای پلیمری نیز همانند محصولات گفته شده، بسیار در محوطه های مختلف جهت محوطه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع این جداول بسیار بالا بوده و همچنین دارای رنگ بندی مختلف که به راحتی مسیر را جهت انتخاب مناسب برای هر فردی باز میگذارد.

پله، زیر پله و قرنیز

پله و قرنیز از دیگر محصولات پلیمری هستند که میتوانید به عنوان زیر پله و پیشانی پله از این محصولات پلیمری استفاده کنید. از قرنیز هم می توانید در بین موزاییک های جهت زیباتر کردن کفسازی خود به جای چمن و سنگ ریزه بهره ببرید.

کلام آخر

همانطور که در ابتدای مقاله به شما گفته شد، سنگ های مصنوعی، این روز ها به شدت مورد توجه بازار قرار گرفته اند و همانطور که در میانه مقاله برای شما توضیح دادم، ویژگی های بسیار خوب این قطعات باعث محبوبیت اصلی این کالا ها شده است.

امیدوارم از این مقاله کوتاه و جذاب لذت برده باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *