خانه » آگهی رپورتاژ » انواع کیبورد گیمینگ حرفه ای با ضمانت متین

انواع کیبورد گیمینگ حرفه ای با ضمانت متین

درباره انواع کیبورد گیمینگ حرفه‌ای بیشتر بدانید!

انواع کیبورد گیمینگ حرفه‌ای با ضمانت متین

صفحه کلید بازی (کیبورد گیمینگ) مناسب می تواند تفاوت اصلی میان برد و باخت بازی مورد علاقه شما باشد. هنگامی که این کالا با مشخصات رایانه شخصی و بازی شما ترکیب شود، می تواند برتری مهمی را نسبت به سایر بازیکنانی که با آنها روبرو می شوید به شما بدهد. علاوه بر این، تجربه بازی شما را سرگرم کننده تر می سازد. کیبورد گیمینگی که با سبک بازی شما مناسب است می تواند راحتی و عملکرد شما را نیز افزایش دهد. چه یک گیمر مبتدی باشید و یا حرفه ای، گزینه های مختلفی از جمله صفحه کلید مکانیکی، صفحه کلید کوچک و مدل های دارای RGB در دسترس شما خواهد بود.

مشخصات مهم کیبورد گیمینگ

هر کیبورد گیمینگ دارای یکسری ویژگی های حرفه‌ ای است که موجب شده گیمرها راحتی بیشتری را هنگام بازی حس کنند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

تایپ سریع با صفحه کلید مکانیکی

بیشتر کیبوردهای گیمینگ دارای کلیدهای مکانیکی هستند که فشردن و استفاده از آنها آسانتر است. این به شما امکان می‌دهد خیلی سریع روی آنها تایپ کنید. همین امر می‌تواند در بسیاری از بازی‌ ها به شما برتری ویژه ای بخشد. شما در طول بازی خود، می توانید شخصیت های خود را به راحتی حرکت دهید و از آنجایی که کلیدها به لمس حساس و سریعتر پاسخ می دهند، در طول بازی دچار خستگی نخواهید شد. بنابراین می توانید تا زمانی که برنده شوید یا به ماموریت ها و اهداف خود برسید، به راه خود ادامه دهید.

از مهمترین ویژگی ای که در خصوص صفحه کلید کیبوردهای گیمینگ میتوان اشاره کرد صفحه ژلاتینی زیر کلیدهای آن است که موجب افزایش مقاومت و طول عمر این کیبوردها شده است.

مشخصات مهم کیبورد گیمینگ

کنترل بازی خود را با ماکروها در دست بگیرید

کلیدهای ماکرو یک جنبه مهم از بازی های آنلاین هستند و می توانند اقدامات شما را ساده تر کنند. معمولا کیبورد یک گیمینگ مناسب دارای یک ردیف یا چند کلید است که می توانید آنها را برای انجام تقریباً هر دستوری در طول بازی خود سفارشی سازی و اجرا کنید.  کلیدهای ماکرو به شما این امکان را می دهند که چندین حالت را برای انجام اقدامات با یک دکمه تنظیم کنید. علاوه بر این، سفارشی ‌سازی ماکروها به شما امکان می‌دهد تا حیاتی ‌ترین و گاهی اوقات خسته‌ کننده ‌ترین کارهایی را که باید در طول بازی انجام دهید را بطور خودکار انجام دهید.

نورپرداز RGB زیر کلیدها

مهمترین فاکتور جذابیت هر کیبورد گیمینگ نورپردازی آن است که با ترکیب سه رنگ قرمز (Red)، سبز (Green) و آبی (Blue) که مخفف کلمه RGB است زیر کلیدها بکار رفته است و طرفدار زیادی هم دارد. این نورپرداز عموما دارای یک کلید جهت کنترل هستند که در بعضی موارد هم با اتصال کیبورد به سیستم بلافاصله نورپرداز روشن میشود.

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB155G

کمپانی کینگ استار در پی درخوست پر شمار کاربران خود اقدام به تولید محصولات گیمینگ از جمله کیبورد کرده است. کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB155G یکی از مدلهای پر فروشی است که با ضمانت متین در ایران توزیع شده است. ۱۰۴ کلید مقاوم در برابر پاشش آب به همراه حساسیت بالا هنگام فعالیت از نکات مثبت کلیدهای این محصول است. همچنین روکش ژلاتینی بسیار با کیفیت بکار رفته زیر کلیدهای این کیبورد موجب شده تا طول عمر این محصول به ۵میلیون بار کلیک افزایش پیدا کند.

این کیبورد باسیم دارای یک کابل کنفی جهت اتصال به سیستم به طول ۱.۵ متر است که با پورت USB قابلیت اتصال به دستگاه‌های دارای این پورت را داراست. همچنین ابعاد این کیبورد ۴۷۰*۱۸۰*۳۸ میلی متر و وزن آن نیز ۷۳۵ گرم است.

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172G

این محصول با قابلیتهایی پرشمار در اختیار کاربران در کشور عزیزمان قرار گرفته است. ۱۰۷ کلید اصلی و ۱۲ کلید مولتی مدیا موجب شده تا گیمرها دسترسی بیشتری به کلیدهای مدنظر خود داشته باشند. میزان حرکت کلیدها در این کیبورد گیمینگ از بالا تا پايين ۵.۵ میلیمتر و فشار لازم برای فشردن و حرکت کلیدها نیز ۷ گرم است. نورپردازی RGB نیز از جمله موارد جذاب این محصول گیمینگ است.

از نکات برجسته‌ی محصول کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل kb172g میتوان به سازگاری آن با اکثر سیستم عامل‌ های پرکاربرد ازجمله Linux, Mac OS, Windows All Versions اشاره کرد. با استفاده از یک کابل ۱۸۰ سانتی متری از طریق پورت USB به سیستم متصل می‌ گردد. همچنین دارای ۷۰۰ گرم وزن و طول عمر ۱۰ میلیون بار کلیک جهت استفاده کاربران است. ابعاد این کالا نیز ۴۷۰ × ۱۹۰ × ۳۵ میلی‌متر است که کاربری راحتتری را به گیمر ارائه داده است.

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB172G

کیبورد گیمینگ کینگ استار مدل KB165G

سومین کیبورد گیمینگ که بعنوان کالایی با کیفیت میتوان به آن اشاره کرد کیبورد گیمینگ مدل KB165G ساخت کمپانی کینگ استار است. این محصول نیز با ابعاد ۴۳۹ × ۱۷۵ × ۲۸.۵ میلی‌ متر و ۶۰۰ گرم وزن کالایی خوش ساخت برای استفاده گیمرهاست. طول سیم متصل به این کالا ۱۸۰ سانتی متر است که با پورت USB به دستگاه شما متصل خواهد شد.

ازدیگر نکات قابل توجه در طراحی کلیدهای این کیبورد گیمینگ علاوه بر نورپردازی RGB، می‌توان به مقاوم بودن آنها دربرابر پاشیده شدن آب روی آن‌ها اشاره کرد که موجب رضایت بسیاری از کابران این محصول شده است. یک جک پایه هم در زیر کیبورد جهت قرارگیری راحتتر آن بر روی میز و یک جک نیز قسمت پایینی کیبورد جهت قرارگیری راحتتر دست بر روی آن تعبیه شده است.

این کیبورد همچنین با طول عمر ۱۰ میلیون بار کلیک و قابلیت پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز از پر فروش ترین کیبوردهای کمپانی کینگ استار در ایران است.

گارانتی کیبورد گیمینگ

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید کیبورد گیمینگ باید توجه داشته باشید بحث گارانتی محصول است. شرکت داده پرداز رایانه متین به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبر سیلیکون پاور، اپیسر، کینگ استار، هایلو، QCY، مک دودو، سیبراتون، لونارک و کداک تمرکز خود را بر روی کیفیت کالاهای خود و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن گذاشته است.

این شرکت بعنوان وارد کننده گروه‌ کالایی‌های متنوع از جمله انواع اسپیکر، هارد اکسترنال، پاوربانک، شارژر و کابل شارژر و انواع گجت دیجیتال و هوشمند خود را میان ارائه دهندگان معتبر خدمات پس از فروش یکپارچه در سراسر کشور قرار داده است.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *