خانه » دانستنی ها » چگونه بهترین موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

درباره بهترین موسسه تیزهوشان

چگونه بهترین موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

دانش آموزان در پایان مقطع ابتدایی یعنی ششم به هفتم و همچنین پایان مقطع متوسطه اول یعنی نهم به دهم مجبور به عوض کردن مدرسه‌شان برای تحصیل در مقطع بالاتر هستند. در این مقاطع به خصوص مقطع متوسطه دوم که به کنکور و آزمون سراسری ختم می‌شود، اکثر اولیا و دانش آموزان به دنبال ثبت نام در بهترین مدارس سطح کشور از جمله تیزهوشان هستند.

امروز در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با مدارس تیزهوشان و تفاوت آن با مدارس عادی به شما بدهیم و سپس راهکارهای قبولی در تیزهوشان را با هم بررسی نموده و در پایان با مقایسه آموزشگاه های تیزهوشان و معرفی بهترین موسسه تیزهوشان همراه شما خواهیم بود.

تفاوت مدارس تیزهوشان و سایر مدارس چیست؟

مدارس تیزهوشان به دلیل سطح علمی بالا و تعداد نفرات زیادی که در کنکور قبول می‌شوند، همواره مورد توجه بوده اند. مدارس تیزهوشان که با نام سمپاد، علامه حلی و فرزانگان نیز شهرت دارند، یکی از بهترین مدارس سطح کشور هستند و دانش آموزان این مدارس چیزی کم و کسر نخواهند داشت! در مدارس تیزهوشان توجه ویژه‌ای به کادر آموزشی می‌شود و بهترین مدارس سطح کشور در تیزهوشان تدریس می‌کنند. همچنین با توجه به اینکه همه دانش آموزان از یک فیلتر قوی به نام آزمون تیزهوشان عبور کرده اند، محیطی سالم و امن برای رقابت دانش آموزان محیا شده است.

در رده بعدی مدارس غیرانتفاعی برتر که آزمون ورودی دارند، قرار می‌گیرند. این مدارس نیز عملکرد نسبتا خوبی دارند اما شهریه سنگین آن‌ها نسبت به مدارس تیزهوشان باعث شده است که خانواده‌ها و دانش آموزان این مدارس را اولویت دوم خود قرار دهند و تمام تمرکز و تلاششان را برای قبولی در مدارس تیزهوشان بگذارند.

ساده تر از آنچه که فکر می‌کنید در تیزهوشان قبول شوید!

ساده تر از آنچه که فکر می‌کنید در تیزهوشان قبول شوید! - چگونه بهترین موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

با توجه به سطح بالایی که آزمون تیزهوشان نسبت به امتحانات مدرسه دارد، خیلی از دانش آموزان و حتی مشاورین از آن یک غول ساخته اند که تنها دانش آموزان نخبه و با هوش بسیار بالا می‌توانند در آن قبول شوند، اما اصلا اینگونه نیست! بارها پیش آمده است که دانش آموزان باهوش بیشتر به دلیل کم‌کاری و عدم تلاش لازم، نتوانسته اند در آزمون پذیرفته شوند و در مقابل دانش آموزان با سطح علمی معمولی با تلاش و برنامه ریزی در تیزهوشان قبول شده اند.

به عبارت دیگر می‌توان گفت قبولی در تیزهوشان به ۹۹% تلاش و تنها ۱% هوش بستگی دارد و اگر شما مطابق یک برنامه ریزی درست و اصولی پیش بروید و مباحث لازم را بیاموزید، ساده تر از آنچه که فکر کنید در تیزهوشان قبول خواهید شد!

راهکارهای قبولی در تیزهوشان که نتیجه بخش بوده است!

راهکارهای قبولی در تیزهوشان که نتیجه بخش بوده اند! - چگونه بهترین موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

در این قسمت تجربه چندین ساله مشاورین برتر در زمینه آزمون ورودی مدارس و تیزهوشان که به کمک آن‌ها تعداد زیادی از دانش آموزان موفق به قبولی شده اند را با هم بررسی خواهیم نمود:

۱) برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان

طبق تجربه سالیان گذشته، دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان پذیرفته شده اند، علاوه بر دروس مدرسه، زمان زیادی را صرف حل تست و مباحث آزمون تیزهوشان کرده اند؛ این موضوع تنها با برنامه ریزی ممکن است و اگر برنامه ریزی وجود نداشته باشد، علاوه بر افت تحصیلی، نتیجه‌ای هم در آزمون تیزهوشان نخواهید گرفت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتما با یک مشاور تحصیلی کاربلد و دلسوز مشورت کنید و یک برنامه اصولی و متناسب با توانایی‌هایتان بنویسید.

۲) آگاهی کامل از مباحث آزمون تیزهوشان

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در هر آزمون، اطلاع دقیق از منابع و مباحث آن آزمون است. متاسفانه خیلی از دانش آموزان با وجود تسلط به کتاب و جزوه مدرسه اما به دلیل عدم آگاهی دقیق از مباحث آزمون تیزهوشان، در آزمون پذیرفته نمی‌شوند. در ادامه مباحث آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همچنین مباحث آزمون تیزهوشان نهم به دهم ذکر شده است.

مباحث آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که به ورودی هفتم مشهور است، شامل دو دفترچه استعداد تحلیلی است که به منظور سنجش هوش، استعداد و دقت دانش آموزان است. تفاوت این دو دفترچه در زمان پاسخگویی به سوالات است. دفترچه اول ۶۰ دقیقه و دفترچه دوم ۲۵ دقیقه زمان دارد. به عبارت دیگر می‌توان گفت دفترچه دوم علاوه بر سنجش هوش، سرعت العمل شما را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در واقع هیچ سوال مستقیمی از کتب درسی دانش آموزان مطرح نمی‌شود و دانش آموزان تنها با تسلط به مباحث هوش، می‌توانند در تیزهوشان قبول شوند. کلاس تیزهوشان ششم، برای آمادگی مباحث هوش و استعداد تحلیلی به دانش آموزان پیشنهاد می‌شود.

مباحث آزمون تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان نهم به دهم همچون ششم به هفتم شامل دو دفترچه است با این تفاوت که در آزمون ورودی دهم، دفترچه اول به استعداد تحلیلی و دفترچه دوم به استعداد تحصیلی اختصاص دارد. منظور از استعداد تحصیلی دروس زبان و ادبیات فارسی، علوم، ریاضی، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی است که از پایه هشتم و نهم مطرح می‌شود. کلاس تیزهوشان نهم برای یادگیری مفاهیم تیزهوشان و هر آنچه که برای قبولی در تیزهوشان نهم به دهم لازم دارید، به شما پیشنهاد می‌شود.

۳) حل تست‌های مشابه

کتاب‌ها و جزوات مختلفی در بازار وجود دارند که برای آمادگی آزمون تیزهوشان می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. هر چه شما تست‌های استاندارد و مشابه آزمون ورودی بیشتری حل کنید، به تسلط بیشتری دست خواهید یافت.

۴) شرکت در کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان، بهترین راهکار قبولی!

راهکاری که اکثر قبول شدگان در آزمون تیزهوشان از آن استفاده می‌کنند، ثبت نام و شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان است. این کلاس‌ها اگر توسط یک موسسه معتبر برگزار شود، شامل تدریس کامل مباحث تیزهوشان، آزمون شبیه ساز تیزهوشان، پشتیبانی و برنامه ریزی تحصیلی، کلاس تحلیل آزمون و … خواهد بود که راه رسیدن به موفقیت شما را هموارتر می‌کند. در ادامه در این مورد بیشتر صحبت کرده ایم.

چگونه بهترین آموزشگاه و موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین آموزشگاه و موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟ - چگونه بهترین موسسه تیزهوشان را انتخاب کنیم؟

اگر نگاهی به لیست موسسات و آموزشگاه‌هایی که برای آمادگی تیزهوشان کلاس برگزار می‌کنند، نگاهی بیاندازید، اسامی مختلفی می‌بینید که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. در این بین برخی افراد تنها به قیمت و شهریه نگاه می‌کنند و برخی دیگر به برند آموزشگاه نگاه می‌کنند که هر دو اشتباه است! اگر قصد شناسایی بهترین آموزشگاه و موسسه تیزهوشان را دارید، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که بعد از گذشت مدتی پشیمان نشوید. مهم ترین معیارهایی که برای انتخاب بهترین آموزشگاه و موسسه تیزهوشان باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • سطح علمی و کیفیت اساتید
  • آمار قبولی سال‌های اخیر
  • حضوری یا آنلاین بودن کلاس
  • وجود یا عدم وجود پشتیبان تحصیلی
  • برگزاری یا عدم برگزاری آزمون‌های شبیه ساز
  • دسترسی مکانی
  • و …

موسسه موفقیت، بهترین موسسه آموزش تیزهوشان!

با بررسی معیارهای بالا و نظرات دانش آموزان به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر موسسه موفقیت با اختلاف نسبت به رقبای خود، بهترین آموزشگاه تیزهوشان در کشور است. این موسسه به طور تخصصی در زمینه آزمون ورودی تیزهوشان فعالیت می‌کند و دبیران با تجربه و کاربلدی که خود سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان و طرح سوال آزمون را دارند، در کادر خود دارد. همچنین آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان در کنار پشتیبان تحصیلی و جلسات تحلیل آزمون و رفع اشکال به دانش آموزان کمک می‌کند تا به خوبی برای آزمون آماده شوند.

کلاس‌های موسسه موفقیت به سه شکل حضوری، آنلاین و دوره‌های آفلاین قابل استفاده است و طبق آمار بیش از ۸۰% دانش آموزان موفق به قبولی در آزمون تیزهوشان شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کلام پایانی

در این مطلب سعی شد مدارس تیزهوشان و مزایای آن‌ها به نسبت مدارس دیگر بررسی شده و سپس راهکارهای قبولی در تیزهوشان به شما آموزش داده شد؛ در پایان نیز به ویژگی‌های بهترین موسسات و آموزشگاه‌های تیزهوشان پرداخته و در نهایت بهترین آموزشگاه و موسسه تیزهوشان را معرفی نمودیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید. لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

یک دیدگاه

  1. آموزشگاه موفقیت همه سایت ها رو با تبلیغ پر کرده ولی ما که اونجا هستیم خبری نیست . سطح پایین ، مدیریت ضعیف، وعده ها و ادعاهای غیر واقعی، کلا تیزهوشان کارشون نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *