خانه » آگهی رپورتاژ » پنل نمایندگی ملی پیامک یک ابزار مطمئن برای درآمدزایی

پنل نمایندگی ملی پیامک یک ابزار مطمئن برای درآمدزایی

درباره پنل نمایندگی ملی پیامک بیشتر بدانید!

شرایط نمایندگی ملی پیامک

همه ما به‌دنبال یک شغل نون‌وآب‌دار هستیم که درآمد بالایی داشته باشد، اما چگونه چنین شغلی را پیدا کنیم؟ برای این منظور ابتدا باید بدانیم در ایران کدام مشاغل روی بورس هستند و ما می‌توانیم از آن‌ها درآمد بالایی به‌دست بیاوریم. نمایندگی پنل پیامکی یک شغل خوب و پرطرفدار است که می‌توانید به راحتی و بدون هیچگونه مهارت خاصی از طریق آن به درآمد برسید.

در ادامه این مطلب قصد داریم نمایندگی پنل پیامکی ملی پیامک را معرفی کنیم. اگر می‌خواهید یک شغل پر درآمد داشته باشید یا اینکه همین الان هم شاغلید اما از درآمدتان راضی نیستید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا کاری سودآور و درآمدزا پیدا کنید.

 معرفی پنل نمایندگی ملی پیامک

ملی پیامک یک شرکت بومی، باسابقه و معتبر در زمینه ارائه خدمات پیامکی در ایران است. سامانه پیامکی ملی پیامک هیچ نیازی به سخت‌افزار و نرم‌افزار جانبی ندارد و همه‌چیز را به‌صورت آنلاین در قالب محیط یک سایت در اختیار کاربران قرار داده است.

برای بازاریابی پیامکی شما باید یک پنل پیامکی با توجه به نیاز بازاریابی کسب‌وکارتان خریداری کنید و از آن برای ارسال پیامک به مخاطبان هدفتان استفاده کنید. اما امکانات نماینده ملی پیامک فرق می‌کند، افرادی که پنل نمایندگی ملی پیامک دارند، غیر از ارسال پیامک و استفاده از امکانات پنل، می‌توانند از طریق صفحه melipayamak.com/reseller همانند ملی پیامک اقدام به فروش پنل به مشتریان دیگر کنند.

ارسال اس ام اس از نمایندگی

امکانات پرکاربرد و خاص نمایندگی پنل پیامکی ملی پیامک

در این بخش سعی کردیم برخی از امکانات نمایندگی سامانه پیامکی ملی پیامک را معرفی کنیم:

۱- فروش پنل پیامک

افراد زیادی هستند که برای تبلیغ محصولات و ارتباط با مشتریانشان نیاز به پنل پیامکی دارند شما می‌توانید این افراد را جذب کنید و پنل پیامکی‌تان را به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی پیامکی به آن‌ها معرفی کنید. شما می‌توانید به‌عنوان نماینده ملی پیامک به مشتریان‌تان پنل پیامکی بفروشید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که بابت فروش پنل‌ها ملی پیامک هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند. با دریافت نمایندگی ملی پیامک شما می‌توانید تنها از فروش پنل‌های متفاوت با نام و برند خودتان به درآمد برسید.

در ضمن می‌توانید بانک شماره خودتان را در سامانه ثبت کنید و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران هم بدهید، به این ترتیب شما بانک اطلاعاتی اختصاصی خودتان را دارید که فقط کاربران‌تان به آن دسترسی دارند.

۲- ارائه قیمت بالا و سود بیشتر

نمایندگان سامانه پیامکی ملی پیامک این امکان را دارند که یک جدول تعرفه اختصاصی با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود ایجاد کنند و از فروش پیامک درآمد کسب کنند. بدین ترتیب که با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص می‌توانند نسبت به قیمت‌گذاری با قیمت‌های بالاتر اقدام کنند.

۳. مدیریت کاربران

نمایندگان پنل پیامکی ملی پیامک این امکان را دارند تا به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کرده (بابت ایجاد کاربر هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد) و به کاربرانشان دسترسی‌های لازم را بدهند و آن‌ها را مدیریت کنند.

۴- دسترسی راحت و امن

نمایندگان ملی پیامک می‌توانند بانک اطلاعاتی شماره اختصاصی خود را به‌صورت امن وارد سامانه ملی پیامک کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران‌شان بدهند، بنابراین هر نماینده می‌تواند بانک اطلاعاتی شماره اختصاصی داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی داشته باشند تا بتوانند علاوه‌بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله‌ای موجود در سامانه از بانک‌های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال پیامک انبوه استفاده کنند.

۵- ارائه نمایندگی مشابه

شما می‌توانید به‌عنوان نماینده ملی پیامک به‌صورت کاملاً مستقل همانند ملی پیامک به مشتریان خود پنل نمایندگی بفروشید. در نتیجه نه‌تنها از فروش پنل نمایندگی به درآمد می‌رسید، بلکه از ارسال پیامک های نماینده خود و کاربران زیرمجموعه هم به شما سود می‌رسد.

مثلاً با ارسال ۱۵۰.۰۰۰ پیامک در روز با ۱۵۰ هزار تومان سود روزانه، ماهیانه ۶ تا ۴.۵ میلیون درآمد خواهید داشت. هرچه بیشتر وقت بگذارید و بیشتر کار کنید، درآمدتان هم بالطبع بیشتر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه melipayamak.com/reseller سری بزنید.

نمایندگی پنل اس ام اس

۶- خدمات آنلاین

نمایندگان پنل ملی پیامک می‌توانند به‌صورت اختصاصی یک بخش ثبت‌نام آنلاین طراحی کنند تا کاربران بتوانند به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت‌نام کرده و به‌صورت آنلاین وجه مربوط به خرید پنل پیامکی را پرداخت کنند.

برای استفاده از سامانه پیامکی ملی پیامک شما نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار یا سخت‌افزار خاصی ندارید و همه‌چیز به‌صورت آنلاین در بستر اینترنت اتفاق می‌افتد، فقط کافیست یک آشنایی ساده با کامپیوتر و اینترنت داشته باشید. همچنین، درصورتی که نیاز به آموزش داشتید، کارشناسان ملی پیامک با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

سایر امکانات نمایندگی سامانه ملی پیامک

علاوه‌بر امکاناتی که گفتیم امکانات کاربردی دیگری هم هستند که پنل نمایندگی ملی پیامک به شما ارائه می‌دهد. از سایر امکانات نمایندگی ملی پیامک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– هزینه سالیانه جهت بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی

– نمایندگی زیرمجموعه

– امکان ارسال پیامک تکی و انبوه

– تخفیفات زیاد با فروش بالا و شارژ زیاد

– می‌توان چندین مدیر تعریف کرده که هریک به بخشی از پنل مدیریت سامانه دسترسی داشته باشند.

اگر به‌دنبال قابلیت خاصی هستید که در این مطلب ارائه نکردیم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید.

دریافت نمایندگی پنل پیامکی

با خرید پنل نمایندگی بدون نیاز به تخصص و سرمایه خاصی، به راحتی می‌توانید یک کسب‌وکار با درآمد بالا برای خودتان ایجاد کنید و روزبه‌روز هم درآمدتان را افزایش دهید. البته این‌ عدم نیاز به تخصص به معنی این نیست که دست از تلاش و کوشش بردارید، بلکه باید با تلاش و صبر و حوصله به مرور زمان کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید. پس همین حالا با خرید نمایندگی پنل پیامکی‌ کسب‌وکار خودتان را آغاز کنید و پیرو راه خودتان باشید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *