خانه » موبایل » لوازم جانبی دیجیتال که هر شخص به آن احتیاج دارد

لوازم جانبی دیجیتال که هر شخص به آن احتیاج دارد

راهنمای خرید لوازم جانبی دیجیتال

لوازم جانبی دیجیتال که هر شخص به آن احتیاج دارد

اکثر مواقع برای خرید گوشی‌های هوشمند هر برندی مانند آیفون ۱۳ یا گلکسی m55، به تحقیق درباره مدل‌ها می‌پردازیم. در کنار توجه به نقد و بررسی گوشی گلکسی m55 5g یا آیفون، خوب است درباره لوازم جانبی‌های دیجیتال ضروری نیز پرس‌وجو کنیم.

به طور کلی، لوازم جانبی دیجیتال نقش اساسی در افزایش عمر مفید و بهبود عملکرد دستگاه‌های الکترونیکی دارند. در این مقاله لیستی از لوازم جانبی دیجیتال را که هر شخص به آن احتیاج دارد، نام برده‌ایم.

هندزفری و هدفون بی‌سیم

هندزفری و هدفون بی‌سیم از لوازم‌های کاربردی در کنار خرید گوشی هستند. هندزفری‌ها در دو مدل بی‌سیم و باسیم عرضه می‌شوند که با توجه به نیاز و علاقه شخصی، می‌توانید هر کدام را بخرید و استفاده کنید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که عادت به گوش دادن موسیقی یا پادکست در طول شبانه‌روز دارید، یا بدون استفاده از گوشی مکالمه می‌کنید، خرید هندزفری برای شما ضروری است.

شارژر بی‌سیم

با این مدل از شارژرها بدون استفاده از کابل یا سیم، باتری گوشی خودتان را شارژ می‌کنید. اکثر شارژرهای بی‌سیم یک استند یا پد مخصوص هستند. گوشی روی این استند قرار می‌گیرد و شارژ می‌شود. به این صورت، دیگر نیازی به استفاده از کابل برای شارژ ندارید. گوشی‌های جدید دارای یک گیرنده شارژر وایرلس هستند. اما گوشی‌های قدیمی‌تر به یک یک گیرنده یا آداپتور مخصوص نیاز دارند تا آن‌ها را با شارژر وایرلس شارژ کنید.

تقویت‌کننده وای‌فای (WiFi)

تقویت‌کننده وای‌فای با دریافت سیگنال‌های مودم روتر رومیزی شما، آن‌ها را با قدرت بیشتری به اطراف پخش می‌کند. با این وسیله، امواج وای‌فای در تمام نقاط اطراف در دسترس هستند و هیچ نقطه کوری پنهان نمی‌ماند. تقویت‌کننده وای‌فای با اسامی دیگری نظیر توسعه‌دهنده WiFi، بوستر وای‌فای یا وای‌فای رنج اکستندر نیز شناخته می‌شود.

باید بدانید تقویت‌کننده وای‌فای تاثیری در افزایش سرعت اولیه اینترنت شما ندارد. برخی از تقویت‌کننده‌های وای‌فای برد کمتری دارند در حالی که برخی دیگر، قابلیت پوشش‌دهی یک خانه دوبلکس بزرگ به همراه حیاط را با سیگنال قوی دارد.

اسپیکر قابل حمل

از آنجایی که این دسته از اسپیکرها را به راحتی می‌توان به همراه داشت و به سفر یا دورهمی‌ها برد، محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده‌اند. حجم صدایی که اسپیکرهای قابل حمل دارند، پایین‌تر از مدل‌های خانگی است و همچنین ارزان‌تر هستند و شما می‌توانید با هزینه کمتری این محصولات را خریداری کنید. در برخی از مدل‌ها، این اسپیکرها، در برابر گرد و خاک و آب مقاوم هستند و شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید آن‌ها را در سفرها و کمپینگ استفاده کنید.

اسپیکرهای قابل حمل با باتری کار می‌کنند و شما تا چندین ساعت بدون نیاز به برق از طریق بلوتوث به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش می‌دهید. همچنین در مدل‌هایی از این اسپیکر قابل حمل، میکروفون نیز قابل استفاده است و شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی نیز پاسخ دهید. قیمت این دستگاه به ظرفیت باتری، نسخه بلوتوث، توان خروجی، ضدآب، بودن، برند سازنده، کیفیت ساخت، قابلیت‌هایی نظیر اتصال چندگانه و ویژگی‌های دیگر وابسته است.

پاور بانک

شما با خرید پاوربانک این امکان را دارید تا بدون محدودیت مکانی و زمانی، گوشی همراه خودتان را شارژ کنید. البته خود پاوربانک هم به شارژ نیاز دارد. پاوربانک‌ها در انواع مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند و دارای قدرت شارژ متفاوتی هستند و می‌توانند تعداد دفعات بیشتری موبایل شما را شارژ کنند.

کتابخوان یا کاغذ دیجیتال

در عصر تکنولوژی، کتاب و کاغذهای چاپ‌شده جای خود را به ابزارهای دیجیتالی مانند کتابخوان یا کاغذ دیجیتال داده‌اند. کتابخوان یک دستگاه الکترونیکی جهت خواندن کتاب‌های الکترونیکی است. کتاب‌ها به صورت فایل‌های دیجیتالی در می‌آیند و می‌توان محتوای متنی آن‌ها را در کتابخوان خواند. کتابخوان‌ها، با صفحه نمایشی که فناوری E Ink دارند، باعث می‌شود تا صفحه نمایش کتابخوان، همچون کاغذ باشد و دیگر نور زیاد صفحه، چشم‌های مخاطب را خسته نمی‌کند.

یک دستگاه الکترونیکی برای نوشتن و یادداشت‌برداری، کاغذ دیجیتالی است. از آنجایی که کاغذ دیجیتالی، صفحه نمایشی از فناوری LCD یا OLED دارد، روشن‌تر و واضح‌تر از صفحه نمایش کتابخوان است.

قلم حسی

از لوازم جانبی که موبایل و تبلت دارد، قلم لمسی است که می‌توانید روی صفحات لوازم هوشمند طراحی کنید یا بنویسید. با توجه به نوع طراحی و کاربرد این قلم‌ها، امکانات مختلفی از جمله نوک نرم و روان، طراحی ارگونومیک، گیره یا بدنه‌ مگنتی جهت چسبیدن به تبلت و گوشی دارند.

در میان انواع شرکت‌های فعال در زمینه‌ محصولات تکنولوژی، برندهایی مانند ایسوس، هواوی، سامسونگ، مایکروسافت، دل، لنوو و اپل بهترین قلم‌ها را به بازار عرضه کرده‌اند.

خنک‌کننده لپ‌تاپ

کول‌پد یا همان خنک‌کننده لپ‌تاپ همچون یک صفحه باریک است که می‌توانید آن را زیر لپ‌تاپ خود قرار دهید. به عبارتی این صفحه، نقش یک نگهدارنده و پایه را دارد و فن‌های داخل آن باعث خنک شدن لپ‌تاپ می‌شود.

برای استفاده از این دستگاه هم لازم نیست کار خاصی انجام دهید. بسیاری از کول‌‌پدهای موجود در بازار با کابل USB به لپ‌تاپ وصل می‌شوند و با پورت USB انرژی را دریافت کرده و روشن می‌شوند. بسته به کول‌پد شما، این دستگاه‌ها دارای یک‌سری امکانات خاص هستند.

خرید لوازم جانبی دیجیتال

جمع‌بندی

لوازم جانبی دیجیتال به عنوان تکمیل‌کننده‌های مهم برای دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوازم جانبی، از جمله خنک‌کننده لپ‌تاپ، شارژرهای وایرلس، هدفون‌ها، قلم و کتابخوان علاوه بر اینکه به راحتی قابل حمل هستند، نقش بسیار مهمی در بهبود کارایی و عملکرد دستگاه‌های دیجیتال دارند. برای مثال، یک شارژر وایرلس، به کاربران امکان می‌دهد تا دستگاه‌های خود را به سرعت و مطمئن شارژ کنند. همانطور که با وام خرید گوشی می‌توانید گوشی بخرید، با وام کالا نیز می‌توانید اقدام به خرید لوازم ضروری کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *