خانه » آگهی رپورتاژ »  سفر های نوروزی و تور اروپا

 سفر های نوروزی و تور اروپا

سفرهای نوروزی در قاره اروپا

 سفر های نوروزی و تور اروپا

قاره اروپا یا قاره سبز از کشور های متعدد و بسیار زیبایی تشکیل شده است که بسیاری از آن ها پتانسیل انتخاب شدن به عنوان یک مقصد توریستی بی نظیر را دارند. تور اروپا در مقایسه با سایر تور هایی که امروزه برگزار می شوند مثل تور های داخلی، تور های سفر به کشور های عربی و … دارای مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این ویژگی ها و مزیت های خاص باعث می شوند که تور اروپا ارزش هزینه بیشتر را داشته باشد. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی های خاص و قابل توجه می پردازیم.

شهر های خاص اروپایی :

در قاره اروپا و شهر های بسیار زیادی وجود دارد که از ان ها به عنوان یک جاذبه گردشگری بسیار بزرگ یاد می شود. با حضور در این شهر های خاص دیگر نیازی نیست به دنبال جاذبه گردشگری، اماکن تاریخی و … باشید زیرا این شهر ها دارای معماری های بسیار زیبا، محله های متفاوت و هیجان انگیز، میادین و خیابان های خاص و منحصر به فرد و … می باشند.

شما تنها با قدم زدن در برخی از شهر های اروپایی مثل پاریس، مادرید، بازل، لیون و … می توانید تجربه یک سفر خاطره انگیز و بسیار زیبا را برای خودتان و همراهانتان رقم بزنید. به علاوه اغلب شهر های اروپایی دارای امکانات و تجهیزات منحصر به فردی می باشند که در نقاط دیگر دنیا پیدا نمی شوند و برای استفاده از آن ها، تنها باید در تور اروپا شرکت کنید.

آب و هوا و جاذبه های طبیعی اروپا :

کشور های اروپایی با مشکلاتی مثل کمبود آب و خشکسالی مواجه نیستند به همین دلیل اغلب این کشور ها دارای رودخانه ها، چشمه ها، جنگل ها و جاذبه های طبیعی فوق العاده زیبایی می باشند. قاره اروپا، معروف به قاره سبز از نظر شرایط آب و هوایی برای سفر های توریستی و … بسیار مناسب است.

این قاره و اغلب کشور های اروپایی، برخلاف بسیاری از کشورهای توریستی آسیایی و حتی افریقایی مثل مصر، امارات، قطر و … دارای آب و هوای گرم و آزاردهنده ای نمی باشند و اغلب آب و هوایی مدیترانه ای و معتدل دارند. آب و هوای اروپا به ویژه کشور های مثل سوئیس و … در ایام بهار بسیار معتدل می شود به همین دلیل پیشنهاد ما به شما، شرکت در تور اروپا بهار ۱۴۰۱ یا تور اروپا نوروز ۱۴۰۱   می باشد.

 سفر های نوروزی و تور اروپا

بازدید از انواع جاذبه های گردشگری در کنار یکدیگر :

بسیاری از کشور های اروپایی مثل کشور فرانسه، کشور اسپانیا و … دارای انواع جاذبه های گردشگری متعددی مثل اماکن تفریحی، اماکن تاریخی، مراکز تفریحی و … می باشند. در سال های اخیر بسیاری از کشور های اروپایی مثل فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و … سرمایه گذاری مناسبی بر روی صنعت گردشگری انجام داده اند. به همین دلیل امروزه مراکز تفریحی، مراکز خرید و … بسیار زیادی در این کشور ها به ویژه در شهر های توریستی آن ها مثل مادرید، پاریس و … وجود دارد. برخورداری از چنین امکانات و ویژگی هایی باعث می شود که تور اروپا به ویژه تور اروپا کشور فرانسه، تور اروپا کشور اسپانیا و تور اروپا کشور سوئیس، به بهترین انتخاب ممکن برای سفر های نوروزی تبدیل شوند و ارزش صرف هزینه ی شما را داشته باشند.

برخورداری از تاریخچه قابل توجه:

کشور های اروپایی به ویژه کشور های مثل اسپانیا، یونان، فرانسه و … دارای تاریخ بسیار غنی می باشند. این کشور ها تمدن ها، حکومت ها و حوادث تاریخی گوناگونی را پشت سر گذاشته اند. به علاوه در طول تاریخ و به ویژه در قرون وسطی و قبل از آن، درگیر جنگ های باستانی مختلفی بوده اند. به همین دلیل امروزه آثار تاریخی بسیار متنوع و متعددی در این کشور ها وجود دارد که هرکدام از آن متعلق به دوره، حکومت و امپراطوری خاصی می باشد.

با شرکت در تور اروپا شما می توانید از تمامی آن ها بازدید فرمایید. ویژگی فوق باعث شده است که تور اروپا به یکی از تور های محبوب در بین گردشگران و توریستان علاقه مند به تاریخ تبدیل شود و سالانه افراد بسیار زیادی برای بازدید از آثار تاریخی، اماکن باستانی و … در تور اروپا کشور های مختلف شرکت کنند. کشور های اروپایی علاوه بر جاذبه های تاریخی دارای موزه های بسیار بی نظیر و مجللی می باشند. موزه لوور فرانسه یکی از این مجموعه های تاریخی بی نظیر است که با شرکت در تور اروپا فرانسه، میتوانید از ان بازدید کنید.

 سفر های نوروزی و تور اروپا

دریافت ویزای شینگن برای شرکت در تور اروپا :

اگر تا به حال تجربه ی شرکت در یک سفر اروپایی را داشته باشید، نام ویزای شینگن را شنیده اید. با کمک این ویزا شما می توانید به کشور های قرار گرفته در منطقه شینگن، بدون نیاز به گذرنامه سفر کنید. افراد دارنده ویزای شینگن می توانند به راحتی و بدون محدودیت به کشور های قرار گرفته در حوزه شینگن سفر کنند. ویزا شینگن دارای اعتبار سه ماهه می باشد و بعد از اتمام اعتبار ۹۰ روزه آن ، برای اقامت در کشور های حوزه شینگن باید به سراغ دریافت ویزای ملی بروید.

اما برای شرکت در تور اروپا نیاز به دریافت ویزای ملی نمی باشد و ویزای شینگن به تنهایی مشکل شما را رفع خواهد کرد. امروزه شما می توانید از راه های مختلفی برای دریافت این ویزا اقدام نمایید اما پیشنهاد ما به شما، استفاده از یک شرکت مسافربری معتبر و با سابقه می باشد. با کمک یک شرکت معتبر مثل هلدینگ ایکاتور شما می توانید به راحتی ویزای شینگن دریافت نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که هلدینگ ایکاتور یکی از معتبر ترین مراجع فعال در زمینه دریافت ویزای شینگن در داخل ایران می باشد که تور های خارجی بسیار متنوعی نیز برگزار می کند. در نتیجه ضمن واگذار کردن مراحل دریافت ویزای شینگن به ایکاتور، شما می توانید در تور های بسیار متنوع و ایده آل برگزار شده توسط این شرکت نیز شرکت نمایید. از سری بهترین تور های اروپای برگزار شده توسط هلدینگ ایکاتور می توان به تور اروپا لوکس سوئیس، تور اروپا کشور اسپانیا، تور اروپا کشور فرانسه و بسیاری از تور های خارجی دیگر اشاره کرد.

 

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *