خانه » آموزش برنامه های موبایل » آموزش اینستاگرام » آموزش هایلایت کردن استوری اینستاگرام و چگونگی مخفی کردن آن

آموزش هایلایت کردن استوری اینستاگرام و چگونگی مخفی کردن آن

هایلایت کردن استوری اینستاگرام و مخفی کردن آن از دید بعضی کاربران

آموزش هایلایت کردن استوری اینستاگرام و چگونگی مخفی کردن آن

یکی از روش‌های به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در اینستاگرام استوری کردن آن‌ها می‌باشد. همانطور که میدانید یک استوری از زمان بارگذاری به مدت ۲۴ ساعت بر روی صفحه‌ی شما باقی می‌ماند. اگر شما میخواهید عکس، فیلم و مطلب استوری شده در پیج باقی بماند تا فالوورهای شما بتوانند بازهم آن را ببینند باید از روش هایلایت کردن استوری اینستاگرام استفاده نمایید که در این مقاله به آموزش آن پرداخته‌ایم.

هایلایت کردن استوری اینستاگرام

بعد از قرار دادن استوری در صفحه کاری و یا شخصی خود طبق گام های زیر عمل کنید:

۱- طبق شماره ۱ وارد صفحه شخصی خود شوید. در بالای صفحه یک علامت اضافه کردن جدید یا New مشاهده و بر روی آن کلیک کنید.

هایلایت کردن استوری اینستاگرام

۲- در گام بعدی استوری مورد نظر خود را انتخاب و تیک بزنید. سپس بر روی گزینه Next مشاهده شده در بالای صفحه کلیک نمایید. همچنین با این روش شما می‌توانید استوری‌های قدیمی خود را نیز هایلایت کنید.

هایلایت کردن استوری اینستاگرام

۳- در این مرحله از شما میخواهد تا یک نام برای هایلایت استوری خود تعریف کنید. این نام باعث میشود فالوورهای شما متوجه شوند این هایلایت مربوط به چیست. سپس گزینه‌ی Done را انتخاب کنید.

هایلایت کردن استوری

۴- در انتها استوری هایلایت شده به پیج شما اضافه می‌شود.

هایلایت کردن استوری اینستاگرام

مخفی کردن استوری و Highlight Story

باید خیالتان را راحت کنیم که تا به حال هیچ روشی برای مخفی کردن هایلایت استوری ارائه نشده است. اما شما می‌توانید با روش زیر استوری و هایلایت استوری خود را از دید کاربرانی که نمیخواهید مطالب شما را ببینند مخفی کنید.

۱- ابتدا طبق تصویر وارد پروفایل خود شوید و در قسمت بالا گزینه‌ی منو را انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری

۲- سپس وارد تنطیمات یا Setting شوید و گزینه Privacy (حریم خصوصی) شوید.

مخفی کردن استوری

مخفی کردن استوری

۳- در این گام گزینه استوری را که در تصویر مشخص شده است را انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری

۴- در این قسمت وارد فضای تنظیمات استوری می‌شوید. با انتخاب گزینه نشان داده شده در تصویر میتوانید افرادی را که تمایل ندارید مطالب شما را ببینند انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری

۵- افراد انتخاب شده دیگر قادر به مشاهده استوری های جدید و هایلایت شده‌ی شما نیستند.

مخفی کردن استوری

درصورتی که به دنبال آموزش برنامه های موبایل هستید میتوانید در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا آموزش های کاربردی و درخواستی شما را در وبسایت دانشچی قرار دهیم.

پیشنهادی: نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام
ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

4 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید.
    میخواستم بگم که من موقعی که استوری گذاشته بودم کسی رو هیدن کردم بعد وقتی که استوریم بعد ۲۴ ساعت از بین رفت اون رو هایلایت کردم و دوباره اون شخص رو از هیدن دراوردم اما الان از گوشی خودش دیدم که میتونه اون هایلایت رو ببینه باید چکار کنم؟؟

    • سلام سلامت باشید
      زمانی که کسی رو مخفی میکنید برای تمامی استوری ها در همان زمان که مخفی شده این قابلیت اجرا میشه؛ وقتی کسی رو از مخفی خارج کنید، تمامی استوری های هیلایت شده هم میتونه ببینه… این قابلیت به این صورت نیست که فقط یک استوری رو نتونه مشاهده کنه باز بشه میتونه قبلی ها هم ببینه.

  2. سلام خسته نباشید
    آیا میشه یه سری از هایلایت هایی که قبلا گذاشته شده برای کسی هاید کرد و یه سری رو نه یا توی یک رشته استوری که هایلایت شده چندتا از استوری هارو هاید کرد بقیه رو نه؟
    و یه سوال ایکون همه هایلایت هاش دیده میشه ولی وقتی بازش میکنی علامت لودینگ میاره درحالیکه مشکل نت نیست و این خیلی وقته اینطوریه چون هایلایت های پیجای دیگه رو میتونم ببینم آیا میشه نتیجه گرفت که هاید شدم؟

    • مخفی کردن استوری و هایلایت به صورت کلی بعد از تنظیماتی که داخل آموزش توضیح داده شده وقتی شما قبلا استوری رو به مخاطب نشون دادید نمیتونید دیگه اون استوری رو مخفی کنید تنظیماتی که انجام میشه هم استوری و هم های لایت رو از دید مخاطب مورد نظر به صورت کلی مخفی میکنه…

      لود کم اینستا به خاطر سرعت اینترنت و کانکشن های ضعیف وی پی ان هست، در مواردی نیز برنامه اینستاگرام باید بروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *