خانه » آگهی رپورتاژ » قصد آموزش زبان در کرج را دارم، چکار کنم؟

قصد آموزش زبان در کرج را دارم، چکار کنم؟

اگر قصد آموزش زبان در کرج را دارید با دانشچی همراه باشید.

آموزش زبان در کرج

کلاس زبان در کرج؛ از کلاس‌های پرمراجعه شهر کرج

کرج از بزرگ‌ترین کلانشهرهای ایران است که جمعیت و تنوع قومی بالایی را در خود جای داده است. این شهر میزبان بسیاری از آموزشگاه‌های مشهور زبان و شعب آن‌ها است. افرادی که به دنبال یک آموزشگاه زبان خوب در این شهر هستند، سوالات بسیاری دارند و می‌خواهند همه‌چیز را درباره دوره‌ها، کیفیت خدمات و اعتبار آموزشگاه‌ها بدانند. در این مطلب، به نکات انتخاب آموزشگاه زبان در کرج می‌پردازیم. در همین ابتدای کار به معرفی چندتا از بهترین مراکز آموزش زبان های خارجی شهر کرج میپردازیم و در ادامه به بررسی روند انتخاب مراکز میپردازیم.

لیست بهترین آموزشگاه زبان کرج

ورود

چرا یادگیری  زبان انگلیسی مهم است؟

انگلیسی زبان علم، هوانوردی، کامپیوتر، دیپلماسی و گردشگری است. دانستن زبان انگلیسی شانس شما را برای به دست آوردن یک شغل خوب در یک شرکت بزرگ با ارتباطات جهانی در کشور خود یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می‌دهد. انگلیسی همچنین زبان ارتباطات بین‌المللی، رسانه‌ها و اینترنت است، بنابراین یادگیری زبان انگلیسی برای معاشرت و سرگرمی و همچنین کار مهم است. برخی از دلایل اهمیت یادگیری این زبان را با هم مرور می‌کنیم.

·  انگلیسی؛ زبان ارتباطات بین المللی

·  انگلیسی؛ زبان کسب‌وکار در عرصه داخلی و بین‌المللی

· دانستن زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به دنیای سرگرمی را می‌دهد

·  یادگیری زبان انگلیسی؛ کلید دسترسی به اینترنت

آموزشگاه خوب زبان در کرج

چگونه یک آموزشگاه زبان مناسب را در کرج پیدا کنم؟

انتخاب یک آموزشگاه زبان در کرج، فرآیند آسانی نیست. عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند. به همین دلیل، ما نکاتی را دسته‌بندی کرده‌ایم که باید پیش از ثبت نام در یک آموزشگاه زبان در کرج، بپرسید و بررسی کنید.

کیفیت تدریس و آموزش

هنگامی که یک آموزشگاه زبان انگلیسی را انتخاب می‌کنید، کیفیت دوره‌های ارائه شده بسیار مهم است. چرا؟ زیرا زمان بسیار ارزشمند است و هیچکس از صرف ۲ هفته برای یادگیری چیزی در که بتوان آن را در ۱ هفته فراگرفت، لذت نمی‌برد. هر چه روش شناسی، کیفیت تدریس و مطالب درسی بهتر باشند، سریع‌تر پیشرفت خواهید کرد و می‌توانید ارتباط برقرار کنید و لذت ببرید.

تعداد دانش‌آموزان در هرکلاس‌

مطالعه در گروه‌های کوچک همیشه یک مزیت است. معلم شما می‌تواند زمان بیشتری برای شما بگذراد و به سوالات شما پاسخ دهد. همچنین با همه همکلاسی‌های خود بهتر آشنا خواهید شد. این بهترین راه برای پیدا کردن دوستان جدید است که بتوان با آن‌ها به تمرین پرداخت. در حالت استاندارد، حداکثر تعداد دانش‌آموز در کلاس، ۱۶ نفر و میانگین تعداد دانش‌آموزان، ۱۳ نفر است.

موقعیت مکانی آموزشگاه

یک موسسه با موقعیت مناسب پیدا کنید. ثبت‌نام در آموزشگاهی که دارای موقعیت مکانی مرکزی باشد، به شما در رفت و آمد روزانه کمک زیادی می‌کند. خیلی از زبان‎‌آموزان در مسیر آموزشگاه دچار خستگی می‌شوند و در کلاس، انرژی لازم برای مشارکت و یادگیری را ندارند.

در حالت ایده‌آل، باید سطح خود را تا آنجا که ممکن است، دقیق مشخص کنید. زیرا در غیر این صورت، درگیر فراگیری دروس دشوار یا آسان خواهید شد که متناسب با شرایط شما نیستند. دوره‌ای را پیدا کنید که تعداد سطوح مناسب داشته باشد. از این رو، می‌توانید از نقطه‌ای درست یادگیری را شروع کنید. این قاعده هم برای زبان‌آموزان مبتدی و هم حرفه‌ای صادق است.

برای بهبود مکالمه انگلیسی، به آموزشگاه زبان در کرج مراجعه کنم؟

برخی دانش‌آموزان قواعد گرامری زیادی را مطالعه کرده‌اند و تمرین‌ زیادی کرده‌اند. اما هرگز از زبان انگلیسی در یک مکالمه واقعی استفاده نکرده‌اند. اگر می‌خواهید در بخش مکالمه انگلیسی پیشرفت کنید، باید به مطالب متفاوت با زبان انگلیسی گوش بدهید، این یک روند منطقی و طبیعی است.

جملاتی که می‌شنوید را تقلید کنید، تلفظ صحیح تمام عبارات را مجددا بررسی کنید و سپس خودتان آن جملات را در مکالمه بازتولید کنید. این روش، سیستم اکتساب طبیعی زبان است که در هر سطحی از مبتدی تا پیشرفته، قابلیت اجرا دارد. این شیوه، مشابه همان فرآیند یادگیری زبان مادری است. بنابراین مطمئن شوید که به دنبال دوره‌ای می‌گردید که از یک برنامه ساختاریافته پیروی می‌کند و همیشه زبان جدید را معرفی و مرور می‌کند، نه فقط درس‌های گرامر یا فقط دروس مکالمه.

از سوی دیگر، شرکت در یک دوره آموزشی گروهی نیز سرگرم کننده است و همچنین امکان یادگیری از دیگران را فراهم می‌سازد. بنابراین، در حالت ایده‌آل، باید دوره‌ای را بیابید که به شما امکان پیش‌روی با سرعت مناسب بدهد، با نیازهایتان سازگار باشد و در عین حال فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگر زبان‌آموزان ارائه بدهد.

کدام دوره در کدام آموزشگاه زبان در کرج ؟

در حال حاضر، دوره‌های زیادی به صورت آنلاین، در شهرها و شهرستان‌ها برگزار می‌شوند. در نتیجه، دانستن اینکه کدام دوره‌ها واقعا کارآمد هستند و کدام آموزشگاه زبان در کرج می‌تواند موفقیت شما را تضمین کنند، دشوار است. بنابراین توصیه می‌کنیم یک موسسه بین المللی با تجربه قابل توجه در آموزش زبان را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت موسسات، نظرات دانش‌آموزان در مورد دوره‌های متفاوت را بخوانید و شرایط آموزشگاه‌ها را بررسی کنید. یک موسسه خوب، دارای معلمان با تجربه و دوره‌هایی با ساختار مناسب است که از دستورالعمل‌های بین المللی پیروی می‌کنند.

IELTS

آموزشگاه آیلتس در کرج

سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) برای کمک به شما برای کار، تحصیل یا مهاجرت به کشوری که زبان اصلی آن انگلیسی است، طراحی شده است. یعنی کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده. توانایی شما در بخش‌های شنیداری، خوانش، نگارش و صحبت کردن به زبان انگلیسی در طول آزمون ارزیابی خواهد شد. آیلتس در مقیاس ۱-۹ درجه بندی می‌شود. آزمون آیلتس به طور مشترک متعلق به شورای بریتانیا، IDP: IELTS استرالیا و انگلیسی کمبریج است.

چرا آیلتس بگیریم؟

اگر به دنبال کار، زندگی یا تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان هستید، باید بتوانید سطح بالایی از توانایی در زبان انگلیسی را نشان دهید. انگلیسی با ۳۷۹ میلیون گویش‌ور در سراسر جهان، سومین زبان پرگویش در جهان است. توانایی برقراری ارتباط به زبان اصلی کشوری که می‌خواهید در آن کار یا تحصیل کنید، طیف گسترده‌ای از فرصت‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد. همچنین برای فرصت‌های شغلی و ورود به بافت اجتماعی آن کشور، ضروری است.

آیلتس محبوب‌ترین آزمون برای کسانی است که به دنبال مهاجرت به استرالیا، کانادا، نیوزلند و بریتانیا هستند. این آزمون در سراسر جهان، توسط بیش از ۱۱۰۰۰ کارفرما، دانشگاه، مدرسه و سازمان مهاجرت (حدود۳۴۰۰ موسسه در ایالات متحده آمریکا) به رسمیت شناخته شده است.

در آزمون آیلتس، چه نمره‌ای باید کسب کنم؟

کسب امتیاز بیشتر در آزمون آیلتس، نشان دهنده درک و توانایی بهتر در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی است. هر نهاد مهاجرتی، دانشگاه، محل کار یا موسسه دارای، شرایط خاصی را پیش روی داردگان مدرک آیلتس قرار می‌دهد. نمره مورد نیاز شما بستگی به فعالیتی دارد که به دنبال انجام آن در کشورهای انگلیسی زبان هستید، یعنی کار یا تحصیل.

نحوه طراحی و برگزاری آزمون آیلتس

آیلتس برای ارائه یک ارزیابی منصفانه و دقیق از مهارت زبان انگلیسی ایجاد شده است. سوالات آیلتس توسط متخصصان زبان از استرالیا، کانادا، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا تهیه شده است. این آزمون شامل چهار بخش است: بخش شنیداری، خوانش، نگارش و صحبت کردن.

محتوای آزمون آیلتس منعکس کننده موقعیت های روزمره است. به همین سبب، این آزمون یک معیار منصفانه برای تمامی شرکت‌کنندگان است، فارغ ار زمینه‌ای که در آن فعال هستند و یا متخصص آن حوزه محسوب می‌شوند. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید، می‌توانید با مراجعه به مراکز آموزشی معتبر، درباره شرایط آمادگی برای IELTS، اطلاعات کسب کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

2 دیدگاه

  1. بهترین موسسه زبان توی کرج رو نمیشه تشخیص داد. کلا صفت بهترین یه کلمه نسبی هست و هر کس از دید خودش یه برداشتی داره. هر آموزشگاه زبان هم توی کرج میپرسی میگه ما بهترین هستیم. برای پیدا کردن بهترین کلاس زبان توی کرج باید حضوری رفت و کیفیت مکان و آموزش رو دید یا از دیگران سوال کرد. البته یسری سایتا هم که بانک اطلاعات مراکز آموزشی هستن اطلاعاتی میدن ولی باید بخش نظراتش رو هم بخونید ببینید کاربرا راضی بودن یا نه. ممنون

  2. یه مورد دیگه اینکه من خودم تجربه شرکت توی کلاس زبان آنلاین در کرج رو داشتم ک اضلا راضی نبودم. تازه این بسته آموزش زبان هم نبود وئ آموزش آنلاین بود یعنی سر کلاس مجازی میشستیم اما استاد اصلا جواب سوالامون رو نمیداد. من اعتراض هم کردم گفتن همینیه ک هست همه همین وضعیت رو دارن اما من شنیدم کلاسهای رفع مشکل و پرسش و پاسخ میذارن که شاگردا بتونن سوالات زبانشون رو بپرسن. واقعا پیدا کردن یه آموزشگاه زبان خوب توی کرج سخته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *