خانه » آگهی رپورتاژ » آقای املاک بهترین اپلیکیشن ملکی برای مشاوران و سرمایه گذاران !

آقای املاک بهترین اپلیکیشن ملکی برای مشاوران و سرمایه گذاران !

معرفی اپلیکیشن آقای املاک

آقای املاک

امروزه شغل املاک به یکی از پر رونق ترین و سودآورترین مشاغل کشور تبدیل شده است. البته بیشتر پیشرفت شغل املاک به واسطه توسعه تکنولوژی و فناوری می باشد. اکنون فناوری در شغل املاک دائما در حال پیشرفت است و نقش موثری در نحوه نزدیک شدن مصرف کنندگان و متخصصان صنعت به بازار املاک دارد.

تا یک دهه پیش، افرادی که قصد اجاره، خرید یا فروش خانه ای را داشتند، به بنگاه های املاک مراجعه می کردند یا از طریق روزنامه ها در جستجوی ملک مورد نظر خود بودند. در حقیقت آن زمان گزینه‌های زیادی در اختیار مردم نبود، اما با گذشت زمان، نحوه جستجوی ملک برای افراد تغییر کرد. با پشرفت تکنولوژی و ظهور اینترنت، بیشتر افراد شروع به جستجوی خانه به صورت آنلاین از طریق لپ تاپ، گوشی های هوشمند و اپلیکیشن ها کردند.

نقش اپلیکیشن های ملکی در بازار مسکن

امروزه اگر کسی قصد خرید خانه در تهران را داشته باشد، زمان زیادی را صرف جستجوی خانه نمی کند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک گوشی هوشمند با اینترنت فعال است. در همین میان وبسایت ها و اپلیکیشن های ملکی حضور پیدا کردند و زمان و دردسر جستجوی خانه ها را برای کاربران تا حدالامکان کاهش دادند.

این پلتفرم های ملکی برای مشاوران املاک این امکان را فراهم کردند تا به راحتی فایل های خود را به مشتری نشان دهند و در مقابل برای مشتریان فضایی ایجاد کردند که دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای بازدید ملک نداشته باشند و در کم ترین زمان بتوانند تعداد ملک های بیشتری را مطابق با شرایط خود مشاهده کنند.  مشتریان و مشاوران در هر زمان و مکان می توانند به واسطه وجود شبکه های اجتماعی با یک دیگر ارتباط و تعامل برقرار کنند. تمام این امکانات به دلیل وجود شبکه های اجتماعی امکان پذیر شده است.

هنگامی که تکنولوژی در صنعت املاک راه پیدا کرد تحولی بزرگ در معاملات خرید و فروش و رهن و اجاره ملک به وجود آمد، آژانس های املاک از روش های سنتی خارج و به سمت تکنولوژی روز دنیا کشیده شدند، همین امر موجب شد بنگاه ها و مشاوران املاک به صورت حرفه ای و تخصصی تر به وظایف خود عمل کنند.

بدون شک رشد فناوری در سال های اخیر منجر به پیشرفت های اساسی در عملکرد پلتفرم های خرید و فروش آنلاین شده است. تکنولوژی در صنعت املاک و مستغلات در سال های اخیر به طور قابل توجهی ساده تر و کاربرپسندتر شده است. امروزه بر خلاف قدیم، خرید، فروش و یا حتی اجاره یک ملک برای همه تبدیل به یک راهپیمایی شده است. آژانس های املاک اکنون می توانند به راحتی خواسته های مشتریان را برآورده کنند.

چه یک مشاور املاک به دنبال فروش یک خانه باشد یا یک مشتری به دنبال خرید آپارتمان در تهران ، چه یک صاحب خانه به دنبال فروش مجدد خانه خود ، همه چیز را می‌توان تنها با چند کلیک انجام داد البته همه اینها به لطف فناوری در املاک و مستغلات است! چه برای خدمات ساخت و ساز، خدمات خانه، خرید، فروش یا اجاره، پذیرش فناوری به شدت روند تعامل را برای همه طرف های درگیر معامله تغییر داده است.

دلیل محبوبیت اپلیکیشن آقای املاک از نگاه اتحادیه

شرکت‌های املاکی که می‌خواهند مشتریان مناسب را مورد هدف قرار دهند، در ابتدا باید بدانند ،چه کسانی در چه زمانی قصد خرید دارند و چگونه می‌توانند به مؤثرترین روش به آنها دسترسی پیدا کنند. استفاده از کلان داده ها ابزاری ارزشمند در هدف قرار دادن خریداران مناسب و عنصر مهمی در اصلاح فرآیند املاک و مستغلات است. شرکت های املاک و مستغلات مانند آقای املاک که هم اکنون در حال فعالیت است با استفاده از قدرت داده های بزرگ توانسته مشتریان خود را با محصولات مناسب هدف قرار دهد و محصولات خود را به موثرترین شکل ممکن برای عموم ارائه دهد.

نرم افزار آقای املاک ادغام فناوری در صنعت املاک و مستغلات است که نیازهای مشاوران املاک، صاحبان املاک، خریداران و مشاغل ساختمانی را برآورده می کند. تمرکز اصلی وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک جلب مشتری بیشتر برای آژانس ها و مشاوران املاک و تسهیل فرآیند خرید و فروش ملک برای عموم است. با پلتفرم آقای املاک، صاحبان و عوامل املاک می توانند املاکی را که برای فروش یا اجاره در دسترس هستند را فهرست کنند، همچنین مشتریانی که قصد خرید یا فروش دارند، می توانند به لیست املاک موجود مانند خرید آپارتمان در چیتگر به راحتی دسترسی داشته باشند.

آقای املاک

وبسایت آقای املاک تمامی نیازهای ملکی را در وبسایت و اپلیکیشن خود گنجانده است. این مجموعه که پرچم دار تکنولوژی صنعت ساختمان به شمار می رود، توانسته صفر تا صد نیازهای ساختمانی را با ابزارهای متنوع و مختلف خود در جهت تسهیل و تسریع معاملات ملکی برطرف کند. بیشتر خدمات وبسایت ها و اپلیکیشن های عمومی و ملکی مشابه یکدیگر است اما به جرات می توان گفت وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک با خدمات به روز خود در داخل کشور مشابهی ندارد و خدمات آن نسبت به سایر وبسایت ها بسیار متفاوت است.

آقای املاک

محبوبت سوپراپلیکیشن آقای املاک تا جایی پیش رفت که با ابزارهای متنوع و منحصر به فرد خود توانست نظر اتحادیه املاک را به خود جلب کند. امروزه تمامی اپلیکیشن ها ابزارهای لازم برای خرید و فروش را دارند اما در اپلیکیشن های ملکی این موضوع کمی تخصصی تر و متفاوت تر می شود. چرا که اپلیکیشن های تخصصی ملکی باید به گونه ای طراحی شوند که با فعالیت های آژانس های املاک همخوانی داشته باشند و فضایی برای چانه زنی بین خریدار و فروشنده فراهم کنند تا دو طرف قرارداد بدون هیچ مشکلی با یکدیگر تعامل داشته باشند. این امر در پلتفرم آقای املاک به صورت حرفه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و دقیقا در همین راستا مشغول فعالیت است.

تمام آژانس ها و مشاورین املاک می توانند با عضویت در پنل آقای مشاور از خدمات ویژه و منحصر به فرد مانند ایجاد پروفایل کاربری و ارسال آن به همراه کارت ویزیت دیجیتال، ثبت فایل به دو صورت ساده و پیشرفته، ثبت قراردادهای ملکی ، ثبت اطلاعات مشتری ها و تمام افراد مرتبط با املاک، نمایش پیام های ارسالی از سمت کاربران در پروفایل، گزارش گیری از تعداد و نوع فایل های ثبت شده، اضافه و حذف کردن مشاور (ویژه آژانس های املاک) نهایت استفاده را ببرند.

آقای املاک

هدف اصلی اپلیکیشن آقای املاک کمک به رشد پرسنال برندینگ مشاوران، سازندگان و مشاغل ساختمانی است، تمامی افراد فعال در صنعت ساختمان  به صورت حرفه ای در این پلتفرم به کاربران خود معرفی خواهندشد. از طرفی این پلتفرم تمام سازندگان برتر و حرفه ای کشور را شناسایی و جمع آوری کرده است. یکی از ویژگی های بارز آقای املاک، اولین گوگل صنعت ساختمان است که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده تا نیازهای افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند را به خوبی رفع کند. شما کافیست مشخصات خانه دلخواه خود را یادداشت کنید تا سرچ هوشمند آقای املاک آن را برای شما لیست کند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

یک دیدگاه

  1. توضیحات خیلی کامل و جامع می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *