خانه » بررسی و معرفی » وبسایت هایی برای معرفی کسب و کار نو

وبسایت هایی برای معرفی کسب و کار نو

کسب و کار خود را در کجا معرفی کنیم؟ (سایت های معرفی کسب و کار)

سایت های معرفی کسب و کار

در زمان‌های گذشته اگر فردی ایده یک کسب و کار نو به ذهنش خطور می‌کرد و می‌خواست آن را اجرایی کند با توجه به نبود بستر مناسب و مشکلاتی که بر سر راه آن قرار داشت آن ایده به دست فراموشی می‌سپرد. یا برای عملی نمودن آن مجبور به مهاجرت می‌شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرایط کاملا فرق کرده است. با اشباع شدن بازار از بسیاری از مشاغل، سرمایه‌گذاران به دنبال یک ایده نو برای سرمایه‌گذاری و کسب سود هستند.

سایت های معرفی کسب و کار

امکان آسان بیان و ثبت ایده و همچنین دسترسی همه به اینترنت به یک راه خوب برای ارتباط بین افراد خوش فکر و صاحب ایده کسب و کار نو و سرمایه‌گذاران شده است. نخبگان و ایده پردازان برای عملی نمودن کسب و کار نو خود می‌توانند با ارائه آن به سرمایه گذاران پول لازم برای اجرا را به دست آورند. در این زمینه وبسایت‌هایی برای معرفی ایده کسب و کار نو و جذب سرمایه‌گذار راه‌اندازی شده است. سرمایه‌گذاران با مراجعه به این وب سایت‌ها می‌توانند ایده‌های ثبت شده را مشاهده و از بین آن‌ها برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند. چندیدن وب سایت در این زمینه فعالیت دارند که در اینجا به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

۱- سایت پویان ایده

پویان ایده

پویان ایده (Pooyanide.com) یک بستر برای ثبت ایده کسب و کار فراهم کرده است تا سرمایه گذاران با مراجعه به این سایت ایده مورد نظر خود را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایند. پویان ایده به یک فرصت عالی برای صاحبان ایده و سرمایه تبدیل شده است. شما میتوانید در این وب سایت علاوه بر ثبت ایده و سرمایه‌گذاری، کسب و کار خود را نیز معرفی کنید.

ایده‌های متنوع ثبت شده براساس شهرهای مختلف ایران طبقه‌بندی شده‌اند که هر سرمایه گذار با توجه به شهر مورد نظر خود می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند. برای ثبت آگهی ایده و مشاهده ایده‌های درج شده باید اشتراک ماهانه و سالانه خریداری کنید. همچنین با استفاده از کدهای تخفیف می‌توانید از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایید.

در وبسایت Pooyanide امکانات زیادی برای تسهیل ارتباطات و ارائه خدمات وجود دارد. مانند محیط چت که برای افراد سرمایه‌گذار و ایده‌پردازان فراهم شده است تا در شرایطی ایمن درباره ارائه، دریافت کالا و یا خدمات گفتگو کنند. همچنین استفاده از آن برای چت خصوصی ممنوع است. دیگر امکانات این وبسایت درج ایده عبارتند از:

– نردبان

اگر آگهی شما بعد از گذشت چند روز در پایین لیست قرار گرفت با استفاده از قابلیت نردبان و پرداخت هزینه، آگهی شما در صدر لیست قرار می‌گیرد.

– آگهی فوری

پرداخت هزینه برای آگهی فوری این قابلیت را فراهم کند تا آگهی شما به مدرت ۷ روز فوری شود و از دیگر آگهی‌ها متمایز گردد.

– لینک وبسایت

با پرداخت هزینه می‌توانید لینک سایت کسب و کار خود را وارد نمایید تا کاربران مستقیما به وب سایت شما هدایت شوند.

– معرفی کسب و کار

با استفاده از این قابلیت و پرداخت هزینه ، آگهی شما به مدت یک ماه به کارجویان و سرمایه‌گذاران شهرتان نمایش داده می‌شود.

۲- سایت دیوار

دیوار

این وب سایت چندین سال است که راه‌اندازی شده و مشغول به فعالیت است. در سایت دیوار علاوه بر قسمت خرید و فروش کالا و املاک یک بخشی با عنوان استخدام و کاریابی و خدمات وجود دارد. در اینجا کاربرانی که به دنبال نیروی کار هستند می‌توانند با ثبت آگهی در دیوار و پرداخت هزینه، این کار را انجام دهند.

همچنین در بخش خدمات و سپس پیشه و مهارت می‌توانید اگه مهارتی دارید یا می‌توانید خدماتی را ارائه دهید به صورت آگهی درج نمایید تا افراد نیازمند به این خدمات با شما تماس بگیرند.

اگر به دنبال شغل هستید می‌توانید با مراجعه به این قسمت و انتخاب دسته‌بندی مطابق با تجربه و رشته تحصیلی مورد نظرتان کسب و کاری مناسب پیدا کنید. اگر آگهی شما با گذشت زمان به پایین لیست انتقال یافت برای دیده شدن میتوانید با پرداخت هزینه از گزینه نردبان استفاده نمایید.

۳- سایت شیپور

شیپور

شیپور نیز یکی دیگر وب سایت‎‌هایی است که در زمینه ثبت آگهی فروش کالا، استخدام و کاریابی و خدمات فعالیت دارد. پس از ورود به بخش استخدام دو گزینه مشاهده می‌شود: استخدام می‌کنم و یا دنبال کار می‌گردم. و بعد از پر کردن اطلاعات درخواستی آگهی شما به عنوان کارجو و سرمایه گذار ثبت و نمایش داده می‌شود.

پس از انتخاب گزینه ثبت آگهی از قسمت گروه بندی باید گزینه خدمات و کسب و کار را انتخاب کنید. پس از انتخاب دسته بندی مورد نظر و تکمیل فرم شما می‌توانید آگهی معرفی کسب و کار و خدمات خود را ثبت نمایید.

۴- سایت ایستگاه

ایستگاه

این وب سایت نیز یک پلتفرم در زمینه ثبت آگهی درباره ارائه خدمات است. شما پس از ورود به این سایت میتوانید آگهی خود را با توجه به کسب و کار و مهارتتان ثبت کنید.

پس از انتخاب گروه شغلی، عنوان و شرح  خدمات خود را بنویسید. همچنین می‌توانید موقعیت مکانی و آدرس صفحه اینستاگرام خود را اضافه کنید. ثبت آگهی در این وب سایت رایگان است اما برای دیده شدن و بهینه سازی آگهی معرفی کسب و کار خود می‌توانید از گزینه ثبت سفارش ویژه به مدت یک ماه و پرداخت هزینه استفاده نمایید.

در کادر توان با وارد کردن هر عددی عمل بهینه سازی معرفی شما چند برابر می‌گردد و در مقابل هزینه پرداختی نیز بیشتر خواهد شد. همچنین امکان ویرایش، به روز رسانی و حذف آگهی نیز وجود دارد.

درضمن شما میتوانید برای افزایش سطح اطلاعات عمومی خود به سایت پویان پلاس مراجعه کرده تا مطالب خوبی را در زمینه کسب و کار و سرمایه گذاری مطالعه کنید.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *