خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

انشا در مورد تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

موضوع انشا سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

انشا سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

انشا با موضوع سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شعار سال ۱۴۰۰ با توصیف ادبی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

انشا سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

رهبر عزیزمان سال ۱۴۰۰ را به این شعار مهم نامگذاری کردند.
شعار تولید باید سر لوحه فعالیت های یک کشور قرار بگیرد تا از وابستگی های آن به کشور های بیگانه کاسته شود. دشمنان دقیقا از نقاطی که ضعف پیدا کنند ضربه می زنند. اگر کالایی در یک کشور یافت نشود و برای تولید یا خرید آن وابسته به دیگر کشور ها باشد، دشمنان از این نیاز سوء استفاده می کنند و با تحریم ها و مانع هایی که بر سر راه آن ملت می گذارند، سعی دارند آن کشور نیازمند را به خود وابسته کنند و برای حل کردن مشکلاتش باج بگیرند!

به همین دلیل اگر کشوری بتواند با تمام تحریم ها و سختی هایی که دشمنان بر سر راهش قرار می دهند دست به تولید ملی زند، نه تنها پوزه آنها را به خاک می مالد بلکه در نهایت بقیه کشورها که یک روزی چشم و ابرویشان را برایش کج می کردند، مجبور می‌شوند از کالای تولیدی اینها خرید کنند.

اما تولید به تنهایی کفایت نمی کند؛ اگر کارخانه های کشور فعال شوند و در راستای اهداف خود و پیشرفت کشور، تولیدات ملی را گسترش دهند و کالای ایرانی تولید کنند اما اگر کسی حمایت نکند گویا کاری انجام نشده! کارگران زحمات بسیاری می کشند تا کشور از وابستگی به بیگانه رها شود.

بنابراین بر مردم کشور نیز لازم است که از کالای داخلی حمایت کنند و آن را بر جنس خارجی ترجیح دهند. البته بر تولیدکنندگان نیز لازم است که کالای با کیفیت تولید کنند تا وقتی مردم آن را با کالای مشابه خارجی اش می سنجند، جنس داخلی را با رضایت انتخاب کنند و پشت دست بر کالای بیگانه زنند.

اینها می شود پشتیبانی مردم. البته مسئولین و همچنین کسانی که الگوی جامعه هستند نیز باید از کالای داخلی حمایت کنند.
وقتی آنها که در رأس ملت هستند از تولید ملی حمایت کنند، این کار بر دیگران راحت تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: انشا در مورد رونق تولید

همچنین باید موانعی که بر راه تولید وجود دارد برداشته شود. نباید به کدخداها و دشمنان چراغ روشن نشان داد و برای رضایت و لبخند زدن آنها فعالیت کرد. وقتی کالای داخلی وجود دارد چه نیاز است که مشابه آن از خارج وارد شود؟
حواسمان باشد دشمنان در هر صورت دنبال راهی میگردند که پس رفت کشور ما را ببینند و برای احقاق این هدف به همه جا از فضای حقیقی گرفته تا مجازی رو آورده اند تا کشورمان را بدنام کنند. با مسخره کردن، شایعه پراکنی، تهمت و… کار خود را پیش می برند.
وقتی مردم و مسئولان به دهان دشمن زنند و به تلاش خود در جهت شکوفایی کشور ایران ادامه دهند، حتما موفقیت های بسیاری نصیب کشور و مردم خواهد شد.

پس قدم اول تولید ملی
قدم بعدی حمایت همگان از کالای داخلی
و قدم آخر از بین بردن موانع دشمنان.

عکس تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

 

انشا اختصاصی_دانشچی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *