خانه » آگهی رپورتاژ » هزینه تدریس خصوصی ریاضی به ازای هر جلسه چقدر است؟

هزینه تدریس خصوصی ریاضی به ازای هر جلسه چقدر است؟

هزینه تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در هر جلسه چقدر است؟ سوالی که همیشه والدین دانش‌آموزان در درس ریاضی با آن روبرو هستند و می‌خواهند بدانند هزینه واقعی یک کلاس خصوصی ریاضی چقدر است؟ بخش بزرگی از دانش‌آموزان در طی تحصیل خود، برای اینکه معدل بالاتری کسب کنند و در درس‌های تخصصی مثل ریاضی تسلط بالایی به دست بیاورند، نیاز به معلم خصوصی به خصوص معلم تدریس خصوصی ریاضی پیدا می‌کنند.

باتوجه به اهمیت درس ریاضی و نیاز دانش‌آموزان به معلم خصوصی ریاضی، در این محتوا راجع به تعرفه معلم خصوصی ریاضی که مهم‌ترین عامل درخواست کلاس خصوصی ریاضی یا عدم درخواست کلاس بوده، صحبت شده است. بنابراین برای پی بردن به قیمت واقعی و منصفانه کلاس تدریس خصوصی ریاضی این محتوا را تا انتها مطالعه کنید.

چه تفاوتی بین قیمت معلم خصوصی سایت‌های آگهی با سایت‌های معتبر وجود دارد؟

معلمی که از طریق سایت‌های آگهی یا معرفی دوستان انتخاب می‌شود، هزینه و قیمت جلساتش، تعرفه مشخص و ثابتی ندارد. در واقع قیمت گذاری جلسات از این طریق کاملاً به سلیقه شخصی معلم و معیارهای او بستگی دارد. هزینه‌ای که دانش‌آموز برای جلسات این کلاس‌ها پرداخت می‌کند، کاملاً برای او گنگ و نامفهوم است. چون نمی‌داند که این هزینه را صرفاً بابت توانایی معلم در تدریس پرداخت می‌نماید یا برای شهرت و سایر معیارهای نه چندان مهم او.

بهتر است به جای مراجعه به سایت‌های آگهی، مستقیم به سمت موسسات و سایت‌های معتبر تدریس خصوصی رفت که سال‌هاست در حوزه معرفی معلم خصوصی و خدمات آموزشی امتحان خود را پس داده‌اند. سایت تدریس خصوصی استادبانک دقیقاً یکی از همان سایت‌های معتبر تدریس خصوصی است که به دلیل خدمات و امکانات ویژه‌ای که برای شاگردان خود قائل شده، به مرجعی قابل اعتماد و خوشنام برای انتخاب معلم خصوصی در تمامی دروس دوران مدرسه و دانشگاه تبدیل شده است. مرجع معتبری که باید برای هر درسی مثل درس ریاضی به سراغ آن رفت.

با توجه به اعتبار سایت تدریس خصوصی استادبانک، هزینه تدریس خصوصی ریاضی در این سایت چقدر است؟ بر چه اساسی قیمت‌ها مشخص می‌شود؟ آیا قیمت‌ها در این سایت منصفانه بوده و عدالت آموزشی برای هر دانش‌آموزی با توجه به قیمت‌ها رعایت شده است؟

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سایت استادبانک چقدر است؟

هزینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در سایت استادبانک براساس معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. مهم‌ترین نکته در تعیین قیمت‌گذاری جلسات تدریس خصوصی در استادبانک این مورد است که خود مجموعه این قیمت‌ها را براساس فاکتورهای مهم مشخص می‌کند. سلیقه و معیارهای معلم هیچ نقشی در تعیین قیمت‌ها ندارد، بلکه توانایی و ارزش‌های اخلاقی معلم در تدریس است که عامل تعیین کننده جلسات کلاس خصوصی استادبانک می‌باشد.

در سایت استادبانک هزینه کلاس خصوصی ریاضی به چند عامل مهم بستگی دارد که این مجموعه، این عوامل مهم را از طریق رزومه کاری و تحصیلی و همچنین از طریق کیفیت و عملکرد استاد در جلسات بررسی می‌کند. اگر روی لینک تعرفه تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید متوجه قیمت‌گذاری جلسات براساس این فاکتورهای مهم که در ادامه به اختصار راجع به آن‌ها صحبت شده است، خواهید شد.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی

 چه عواملی در تعیین‌ قیمت جلسات تدریس خصوصی استادبانک نقش دارند؟

شیوه تعیین هزینه معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس در استادبانک تابع عوامل مختلفی است و که این عوامل باعث تنوع قیمتی گسترده خدمات استادبانک شده است. ملاک‌های تعیین هزینه در استادبانک به اختصار شامل موارد زیر است:

تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی  در استادبانک بر اساس ستاره استاد

معلم‌های یک ستاره و دو ستاره:

این دسته از اساتید، معلم‌های خصوصی کم‌تجربه‌تر با سابقه کم‌تری در بحث تدریس خصوصی هستند. در واقع منظور از کم تجربه بودن، پایین بودن میزان سال‌های تدریس آن‌ها است. اما کیفیت تدریس خوبی دارند. در واقع استادبانک با اساتیدی که توانایی تدریس را نداشته باشند، به هیچ عنوان همکاری نمی‌کند. معلم‌های سه و چهار ستاره:

این دسته از اساتید سابقه تدریس بیشتری دارند و تعداد شاگردان خصوصی آن ها کمتر از ۵۰ نفر نیست. رنج قیمتی جلسات تدریس خصوصی برای این اساتید از جلسه‌ای حدوداً ۱۱۵ هزار تومان شروع می‌شود و به جلسه‌ای ۲۳۵ و بالاتر نیز می‌رسد.

معلم‌‌های پنج ستاره:

این دسته از اساتید جزو بهترین‌های تدریس خصوصی در کل کشور هستند. به دلیل داشتن سوابق بالای تدریس در مدارس، آموزشگاه‌ها، موفقیت‌های عالی علمی و تحصیلی، تدریس در مدارس تیزهوشان و برتر کشور امتیاز بالایی در سیستم استادبانک دارند. هزینه جلسات تدریس خصوصی این اساتید از جلسه‌ای حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به جلسه‌ای بین ۳۰۰ هزار تومان و بیشتر نیز می‌رسد.

معلم‌های vip  استادبانک:

این دسته از اساتید، جزو نوابغ تدریس خصوصی کشور محسوب می‌شوند. به دلیل تعداد بالای شاگردانی که در داخل کشور و چه در خارج از کشور داشته، به دلیل موفقیت شاگردان خود و کسب رتبه‌های برتر، به واسطه اعتبار و جایگاه‌شان در آموزش کشور، عنوان vip استادبانک را کسب کرده‌اند. جلسات تدریس خصوصی این اساتید از حدود ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به حدود یک میلیون و بیشتر نیز در هر جلسه می‌رسد.

  • تعیین قیمت براساس پایه درسی دانش‌آموز

بعد از ارزیابی معلم و تعیین ستاره‌ها، مورد دومی که باعث تعیین قیمت‌ جلسات تدریس خصوصی می‌شود، پایه تحصیلی دانش‌آموز است. قیمت معلم خصوصی ریاضی در مقاطع ابتدایی کمتر از مقطع متوسطه است.

  • تعیین قیمت براساس شهر محل سکونت دانش‌آموز

سیستم تدریس خصوصی استادبانک در همه شهرهای ایران فعال است. علاوه بر تهران، کرج، استادبانک در سایر شهرها مثل مشهد، اهواز، تبریز و غیره نیز فعال می‌باشد. طبیعتاً قیمت جلسات تدریس خصوصی ریاضی در این شهرها به نسبت تهران پایین‌تر است.

  • تعیین قیمت جلسات براساس مدل تدریس ( تدریس حضوری یا آنلاین)

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت تدریس خصوصی ریاضی آنلاین متفاوت است. دانش‌آموز و والدین او می‌توانند براساس محدودیت‌هایی که دارند شیوه تدریس حضوری را به تدریس آنلاین تغییر دهند و بابت این تغییر شیوه تدریس، قیمت متفاوت و کمتری را پرداخت نمایند.

بنابراین هزینه تدریس خصوصی استادبانک براساس معیارهای بالا و موارد جزئي تر تدریس تعیین می‌شود. این تعیین قیمت‌گذاری براساس فاکتورهای ذکر شده، باعث شفافیت در قیمت‌ها و کنترل آن توسط مجموعه استادبانک شده است.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی

چرا باید برای گرفتن معلم خصوصی ریاضی به سایت استادبانک مراجعه کنیم؟

استادبانک به دلیل تنوع قیمتی و حق انتخابی که برای همه دانش‌آموزان مقاطع مختلف و والدین عزیز در نظر گرفته است، می‌تواند مرجع همیشگی اساتید، دانش‌آموزان و والدین باشد. در واقع با فعال کردن سیستم تدریس خصوصی خود در همه شهرها، با انتخاب شیوه‌های تدریس مثل حضوری یا تدریس خصوصی آنلاین، با ایجاد تنوع قیمتی برای اینکه هر دانش‌‌‌‌‌‌‌آموز و دانشجویی بتواند با هر بودجه‌ای که دارد، معلم خصوصی بگیرد و همچنین با قرار دادن معیارهای انتخاب در پروفایل هر استاد مثل نمایش ستاره و امتیاز آن‌ها، مثل بخش نظرسنجی شاگردان هر استاد و ویدئو نمونه تدریس‌شان و موارد دیگر، سعی کرده است عدالت آموزشی را برای همه دانش‌آموزان کشور فراهم کند.

هر دانش آموزی با هر بودجه ای و هر کجای ایران می‌تواند با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک به نشانی www.ostadbank.com و ورود به صفحه تدریس خصوصی ریاضی یا درس‌های دیگر، معلم خصوصی مورد نظرش را انتخاب کند.

یا می‌تواند با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ جهت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه درخواست معلم خصوصی ریاضی و دروس دیگر و سایر خدمات آموزشی استادبانک به صورت رایگان با مشاورین و کارشناسان استادبانک تماس بگیرد.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *