خانه » مهارت نوشتاری » توصیف و انشا در مورد کفش

توصیف و انشا در مورد کفش

انشای زیبا و طنزآمیز درباره کفش

توصیف و انشا در مورد کفشدر این پست انشای زیبا طنزآمیز درباره کفش قرار داده شده است. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا کفش

حتما شنیده اید که بعضی ها نسبت به دوستان با وفایشان می گویند ” فلانی پا به پای من همیشه باهام اومده ” . یعنی که همیشه همراه و یار و یاور من بوده. اما اگر بخواهیم از دریچه طنز به آن نگاه کنیم می گوییم کسی که تا امروز پا به پای فلانی آمده کفش هایش بوده است نه دوستش!! اصلا خود شما مگر هرجا که می روید دوستتان را با خود می برید؟!! یک جاهایی مجبوری تنها بروی و آنجاست که فقط کفش هایت پا به پایت می آیند!!

بگذریم! یک روز که از خانه بیرون بروی و چشمانت را به کفش ها متمرکز کنی همه نوع کفش خواهی دید. از کوتاه و همکف گرفته تا پاشنه بلند سه طبقه! خیلی ها کفش هایی را انتخاب می کنند که پاهایشان در آن راحت باشد و بتوانند بدون سختی مسافت زیادی را طی کنند. بعضی دیگر، کفش هایی را انتخاب می کنند که هم زیبا باشد و هم راحت. و بعضی دیگر هم که تقریبا خارق العاده هستند، کفش هایی را انتخاب می کنند که فقط زیبا باشد!! پاهای اینها را اگر بعد از چند ماه پس از پوشیدن کفششان ببینی، یا پر از چسب است یا پر از میخچه! به قول قدیمی ها ” بکُش و زیبایم کن” !!

علت کفش پوشیدن این است که پابرهنه بیرون نروی و راحت قدم برداری نه اینکه کفش پوشیده بیرون بروی و نتوانی قدم برداری!! البته به بعضی ها هم حق می دهم؛ بعضی از کفش ها در هنگام خرید انقدر زیبا و دلربا هستند که احساس می کنی دیگر نیمه گمشده ات را پیدا کردی و سریع و چشم بسته آن را میخری؛ بعدها که نیمه گمشده ات را به پای مبارکت کردی کم کم آه از نهاد انگشتانت برمی خیزد و تو می مانی و انگشتان ماتم زده ات!

خلاصه اینقدر پاهای گران بهایتان را با کفش های ناجور اذیت نکنید. بعضی از کفش ها از بس راحتند که وقتی بعد از کلی پیاده روی از پاهایت در می آوری لبخند رضایت را که در چهره انگشتانت موج میزند، می بینی!!

البته نظر هرکس در هنگام خریدِ هم پای زندگی اش (یعنی کفش!!) محترم است؛ یک نفر دلش می خواهد کفش راحت و اسپرت بپوشد یک نفر هم می خواهد کفش پاشنه بلند بپوشد فرقش هم این است که وقتی بخواهی دومی را ببنی باید کمی زاویه سرت را خم کنی تا به افق خیره شوی!! فقط یادمان نرود که پاهایمان را عذاب ندهیم! این بود انشای من.

موضوعات پیشنهادی انشاهای دانش آموزی

اختصاصی_دانشچی

دوستانی که انشا با موضوع کفش نوشته اند اگر دوست دارند در سایت قرار داده شود، در قسمت نظرات ارسال کنند.

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

9 دیدگاه

  1. عالی بود عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  2. عالییییی بود از طنز بودنش هم خوشم اومد

  3. واقعا انشای خوبی بود.ممنون به خاطر زحماتتون??

  4. خیلی خوب بود…..تشکر از زحمات شما??

  5. عالی بود
    من رمان مینویسم اگه میشه بذارید تو سایت

    • بله از نوشته های شما استقبال میشه .

      انشا ارسالی شما در سایت قرار گرفت. باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *