خانه » مهارت نوشتاری » انشا در مورد روزی را که دوست دارم تکرار شود

انشا در مورد روزی را که دوست دارم تکرار شود

انشا روزی را که دوست دارم تکرار شود

روزی را که دوست دارم تکرار شود

در این پست انشایی ادبی و زیبا با موضوع ” روزی را که دوست دارم تکرار شود ” نوشته شده است. با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا روزی را که دوست دارم تکرار شود

بعضی از لحظات زندگی، خاص اند؛ دلم می خواهد بغلشان کنم و نگذارم از دستم بروند. روزها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارم و بی تفاوت از آنها گذر می کنم در حالیکه شاید روزی، تکرار همین روزها مایه ی حسرت من شوند و دلتنگشان شوم.

بعضی از روزها انگار برای خوشحالی من آمده بودند. روزهای خوبی را که می گذرند، بی صبرانه دوست دارم تکرار شوند؛ مثل روزهای مسافرت دسته جمعی یا لحظه دیدن شادی پدر و مادرم و …  من، خواهان تکرار روزهای شاد هستم.

بهترین روزهایی که دوست دارم تکرار شوند، روزهای پرشور کودکی است؛ روزهایی که بدون دلیل می خندیدم و با کوچکترین اتفاقی شاد میشدم. آن روزها، دنیا در چشمان من بسیار بزرگتر از آن چیزی بود که تصورش را میکردم.

این ها روزهایی است که من دوست دارم دوباره تکرار شوند. هر کسی در خاطراتش روزهایی را دارد که علاقه به برگشتنشان دارد. مثلا سالمندی دلش می خواهد روزهای بی نظیر نوجوانی اش تکرار شوند. به همین دلیل است که بیشتر اوقات، مشفول فکر کردن به روزهای زیبای گذشته اش می شود.

یا کودکی که دلش می خواهد روزی را که بیشتر تفریح و خوشگذرانی کرده برایش تکرار شوند، مانند رفتن به شهربازی همراه خانواده اش. یا کسی که دوست دارد روزهایی که وجود گرم پدر و مادرش تنها دلخوشی او بودند، مجددا برگردند و آن لحظات شیرین را از دست ندهد.

ما همیشه دلمان می خواهد روزهای خوش زندگی مان تکرار شوند. کاش روزهای خوش، همیشگی باشند و پایدار …

 

– دوستان و دانش آموزان عزیز در صورتی که انشای با این موضوع نوشته اید میتوانید از طریق نظرات برای ما ارسال کنید؛ تا با نام خودتان در سایت دانشچی قرار داده شود. موفق باشید.

موضوعات پیشنهادی انشاهای دانش آموزی

نگارش هفتم _ اختصاصی – دانشچی

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *