خانه » مهارت نوشتاری » توصیف حس و حال طعم لبوی داغ در یک روز برفی

توصیف حس و حال طعم لبوی داغ در یک روز برفی

توصیف ساده و انشا در مورد حس و حال طعم لبوی داغ در یک روز برفی

حس و حال طعم لبوی داغ در یک روز برفی

انشا با موضوع توصیف حس و حال طعم لبوی داغ در یک روز برفی به صورت ادبی و توصیفی برای دانش آموزان آماده شده تا با نحوه نگارش و مهارت نوشتاری آشنا شوند با دانشچی همراه باشید.

موضوع انشا توصیف حس و حال طعم لبوی داغ در یک روز برفی

زمستان بود و برف می بارید. من و دوستانم در پارک سر کوچه مان مشغول درست کردن آدم برفی و پرت کردن گلوله های برف به یکدیگر بودیم. اصلا زمستان و برفش لذت دیگری دارد. گوشه ای از پارک، لبوفروش مهربانی ایستاده بود که بخار لبو های داغش دهانمان را آب انداخت. ما هم دسته جمعی تصمیم گرفتیم که لبو بخریم. دهانتان آب نیفتد! عجب لبوی خوشمزه ای!

نوک بینی مان هم مثل لبویی که در دست داشتیم سرخ و تماشایی شده بود. با هر گاز از لبوی داغ و تازه زیر بارش زیبای برف، کمی گرم تر میشدیم. قیافه هایمان دیدنی و خنده دار شده بود. تا دهانمان را باز می کردیم بخار لبو و برف را باهم یکجا می خوردیم!

یکی ازدوستانم که خیلی شوخ طبع بود یک لبو را نصف کرد و در دهان آدم برفی مان گذاشت! حالا آدم برفی هم مانند ما لبوی داغ می خورد! لبو خیلی شیرین و خوشمزه بود. انقدر هوا سرد بود که بدون حس کردن داغی لبو، یکباره آن را به دهانمان می گذاشتیم و می گفتیم و می خندیدیم!

خوردن لبو با دستکش کمی مشکل بود! نه می توانستیم درست و حسابی با دستکش لبو بخوریم نه می توانستیم از ترس سرما دستکشمان را در بیاوریم! خلاصه صحنه های عجیبی داشتیم. رنگ لبو زبانمان را رنگی تر کرده بود و جالب تر!

قبل از اینکه بخار لبو ها برود و سرد بشوند، لبو ها را خوردیم و تمام کردیم. چه قدر چسبید! دوباره رفتیم با شادی و انرژی بیشتری به بازی های برفی مان زیر بلور های زیبای برف ادامه دادیم.

کم کم تمام کسانی که در پارک بودند، از لبو فروش لبو خریدند و لبو های او را تمام کردند! لبو فروش هم با خوش حالی از پارک رفت.

پیشنهادی: توصیف حس و حال طعم بستنی یخی

________

دوستان درصورتی که انشاء باموضوع طعم لبوی داغ در یک روز برفی برای درس انشا و نگارش هشتم دارید در قسمت نظرات برای ما بفرستید تا در سایت با نام خودتان قرار دهیم. با تشکر

ℹ️ اشتراک گذاری به دوستان خود:

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *